Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
No Venakon nyt ainakin, ja syystä että onko oikeasti niin lennokas irl.
Ja sitten Mummeliisan perheineen, koska en ihan kartalla ole että montako heitä nyt on :D Sekä pidän siitä lämminhenkisyydestä.
Anatolia ois kanssa jännä, ja Björn.
 
No AP:n mainitsemat tyypit vois olla joo. Sitten se pikkukaupunkilainen, rieputarallaa, keittiönoita ja ketä kaikkia nitä nyt onkaan.
Mä olen palstaillut niin vähän aikaa vasta, joten on aika pintaraapaisun verran tuntumaa muista:).

Täällä Pohjanmaalla tuskin miittejäkään järkätään.

Meitä Pohjalaisia ja Etelä-Pohjalaisia on mun mielestä täällä aika paljon, pitääs ottaa ja repäistä tapaaminen :)
 
Olen pitkaan palstaa seuraillut, harvoin mustana kirjoitellut (tosin harmaana laitan aina silti rekkautuneen nikkini).
Jonkinmoinen kasitys on muutamasta palstailijasta.
Ihan ensiksi haluaisin tavata ANATOLIAN, selkeesti fiksu tyyppi, uskon, etta kovinkin minun tyyppiseni ihminen.
MILANNAN, hauska ja raiskyva, mielenkiinotisia kaanteita omaava tyyppi. Muistuttaa erasta laheistani, jota on kova ikava.
KEITTIONOITA, mahtava persoona
MUMMELIISA, kuten myos.
Muita en kamalasti "tunne". Varmaan tulisin hyvin juttuun myos VRS (tai joku semmonen) ja Tytsin seka NinaTT:n kanssa.
 
Silja.S
Lunatic ja Mummeliisa tulee ensimmäisenä mieleen. Olen huono muistamaan muiden nimimerkkejä. Lexin nasevat kommentit ovat välillä kiinnittäneet huomiota sen verran, että voisi olla ihan mielenkiintoista tavata, jos nyt tapaamaan jotakuta lähtisin. Olisihan teitä vaikka kuinka, mutta kun on lahopää, ei nimimerkkejä muista. Muistan heti, kun näen, mutten osaa luetella. Vielä yhden lisään tänne perään: Kaunishäntäinen orava. Ihan vaan sen takia, kun on niin ihastuttava nikki ja vaikuttaa kuplivalta persoonalta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turkilmas
Mä olen jonkin verran tavannutkin heitä, jotka olen halunnut tavata. Mutta tapaisin mielelläni (anteeksi, uhmaan ap:n ohjeistusta antaa vain 2 nimeä) päättömän, kepsiksen, mummeliisan, keittiönoidan, lunaticin, björnin fortunaten.

Tuolla seurueella olis mukava mennä vaikkapa mökille tuhoamaan "muutaman" :)
 
Mä voisin tavata Olen tatuoitu jätkän, meillä kun on yhteinen mielenkiinnon kohde: RUOKA! :D

...ketään en ole vielä tavannut puheasteella, törmännyt sattumalta ja hissukseen kävellyt vaan ohi/ kaahannut autolla :LOL:
 
Empuuun koska jos oikein muistan jostain ketjusta lukeneeni niin ollaan samalta paikkakunnalta kotoisin ;) ja koska kyseessä on pieni paikka niin tiedä vaikka olisi tuttu..

Mummeliisan koska yksinkertaisesti vain vaikuttaa niin ihanalta :)
 
Ei yhtään miestä listallasi?
Minen oikeasti vois sanoa vaan kahta ihmistä tähän, koska täällä on niin monta mielenkiintoista persoonaa. Eikä kaikki todellakaan ole kanssani aina samaa mieltä :D

Anatolia ja Lilii saa hyvin usein miettimään asioita vähän eri kantilta.

Björn on ihan sika ärsyttävä välillä ja siksikin olisi varmasti aika hyvä juttukumppani, ilmeinen asia että hän puhuu vain asioista mitkä aiheuttaa hänellä jonkun reaktion.

Blue on aika pitkälle sydämellään mukana keskusteluissa.

Mummeliisalla on kokemusta aika monenmoisesta asiasta ja hänen kanssaan tuskin juttujen aiheet olisi kauhean rajattuja.

Sangria taitaa vielä vähän piiloitella omia särmiään mutta se olisikin ihan mielenkiintoista myös nähdä mitä kaikkea siellä päässä liikkuukaan.

Piparnakkeli on aina ollut erittäin iloista seuraa jutella, piristää yleensä päivää puhua mistä vaan hänen kanssaan.

Akso / rukoilijasirkka / pöly, omaa kyllä hyvin jyrkkiä kantoja asioihin, mutta sitä kautta varmaan saakin pysymään sen keskustelun yllä, kunhan vaan ei ihan mitä vaan itse päästä suustaan.

Luna on aika veikeä tapaus, ääripäiden ihminen, ei ole mitään hajua millainen hän voisi olla oikeassa elämässä jutellessa, tuskin ajatukset olisi kauhean eriäviä, mutta se miten hän ne esittää voisi erota.

Turkilmas on vähän samankaltainen sydämellä puhuja kuin Blue, mutta molemmat on toki vähän erilaisia juttuseurana, jotain samankaltaisuutta selkeästi siltikin ja nautittavia seurana.

Minskii vaikuttaa erilaiselta palstalla ja kahden kesken, mutta aika ystävällinen ihminen ja varmaan olisi aika luonnollista olla hänen seurassaan.

Tässä nyt ensimmäisenä mieleen tulleet, tiedän unohtaneeni mainita joitain ihmisiä, mutta eipä voi minkään :)
Ei yhtään miestä listallasi?
 

Yhteistyössä