Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja sellaisia, keitä et ole tavannut. Yksi palstailija, kenen katossa haluaisit olla kärpäsenä?

Itse haluaisin ehdottomasti tavata Milannan :D On niin hauska persoona, ja tykkään

Toinen on Mummeliisa; hän vaikuttaa niin laajasydämmiseltä. Jota ei nuttura kiristä, turhilla ennakkoasenteilla ja säännöillä. On "ovet avoinna"-tyypi. Ja kaikki tuntuu olevan tervetulleita ovesta sisään :) Jaksaa myös niin paljon touhuta kaikkea

Kärpäsenä katossa, haluan ehdottomasti olla Anatolian luona. En tulisi ensinäkään toimeen naamatusten. Ja haluaisin vaan nähdä, kuinka se 'täydellisyys' toimii oikeasti
 
..........
[QUOTE="vieras";26317539]
Toinen on Mummeliisa; hän vaikuttaa niin laajasydämmiseltä. Jota ei nuttura kiristä, turhilla ennakkoasenteilla ja säännöillä.
[/QUOTE]

Mummelin nuttura on todella kirellä ja hän sietää vain sellaisia ihmisiä jotka ovat hänen kanssa samaa mieltä. Muille sitten vittuillee hienoin sanankääntein.
 
No AP:n mainitsemat tyypit vois olla joo. Sitten se pikkukaupunkilainen, rieputarallaa, keittiönoita ja ketä kaikkia nitä nyt onkaan.
Mä olen palstaillut niin vähän aikaa vasta, joten on aika pintaraapaisun verran tuntumaa muista:).

Täällä Pohjanmaalla tuskin miittejäkään järkätään.
 
Tahtoisin olla kattokärpäsenä Oikean ammattivalittajan huushollissa, onko se elämä oikeasti niin hankalaa... :xmas:

Sit haluaisin tavata Kepsisksen (miten hitossa tää muka taivutetaan?? :D ), huumorintaju kumpaisellakin taitaa olla yhtä erikoinen.

Ja sitten harmaan popin, tahtoisin keskustella imetysasioista ummet ja lammet :saint:
 
Kepsis
Minen oikeasti vois sanoa vaan kahta ihmistä tähän, koska täällä on niin monta mielenkiintoista persoonaa. Eikä kaikki todellakaan ole kanssani aina samaa mieltä :D

Anatolia ja Lilii saa hyvin usein miettimään asioita vähän eri kantilta.

Björn on ihan sika ärsyttävä välillä ja siksikin olisi varmasti aika hyvä juttukumppani, ilmeinen asia että hän puhuu vain asioista mitkä aiheuttaa hänellä jonkun reaktion.

Blue on aika pitkälle sydämellään mukana keskusteluissa.

Mummeliisalla on kokemusta aika monenmoisesta asiasta ja hänen kanssaan tuskin juttujen aiheet olisi kauhean rajattuja.

Sangria taitaa vielä vähän piiloitella omia särmiään mutta se olisikin ihan mielenkiintoista myös nähdä mitä kaikkea siellä päässä liikkuukaan.

Piparnakkeli on aina ollut erittäin iloista seuraa jutella, piristää yleensä päivää puhua mistä vaan hänen kanssaan.

Akso / rukoilijasirkka / pöly, omaa kyllä hyvin jyrkkiä kantoja asioihin, mutta sitä kautta varmaan saakin pysymään sen keskustelun yllä, kunhan vaan ei ihan mitä vaan itse päästä suustaan.

Luna on aika veikeä tapaus, ääripäiden ihminen, ei ole mitään hajua millainen hän voisi olla oikeassa elämässä jutellessa, tuskin ajatukset olisi kauhean eriäviä, mutta se miten hän ne esittää voisi erota.

Turkilmas on vähän samankaltainen sydämellä puhuja kuin Blue, mutta molemmat on toki vähän erilaisia juttuseurana, jotain samankaltaisuutta selkeästi siltikin ja nautittavia seurana.

Minskii vaikuttaa erilaiselta palstalla ja kahden kesken, mutta aika ystävällinen ihminen ja varmaan olisi aika luonnollista olla hänen seurassaan.

Tässä nyt ensimmäisenä mieleen tulleet, tiedän unohtaneeni mainita joitain ihmisiä, mutta eipä voi minkään :)
 
Röpön haluaisin tavata, uskon ettei mun tarttis olla hänen kanssaan yhtään mitään mitä en ole :)

Pinklilyn myös, ihan vain siksi kun vaikuttaa niin kivalta :)

Onhan noita.. Kyllä mä voisin tavata melkein kenet tahansa palstalaisen ja uskon että monen kanssa tulisin varmaan toimeenkin..
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
Kepsis
Röpön haluaisin tavata, uskon ettei mun tarttis olla hänen kanssaan yhtään mitään mitä en ole :)

Pinklilyn myös, ihan vain siksi kun vaikuttaa niin kivalta :)

Onhan noita.. Kyllä mä voisin tavata melkein kenet tahansa palstalaisen ja uskon että monen kanssa tulisin varmaan toimeenkin..
Nii joo sinäkin! :D Ja röppö ja pinklily... Ja tiiru.... Siis oikeasti täällä on paljon ihmisiä jotka olisi varmasti kivoja tai vähintään mielenkiintoisia tavalla tai toisella. Kyllä pitää olla tosi nihkeä näkemys ihmisten välisestä kommunikoinnista jos oikeasti ei löydä täältä montaakin ihmistä joiden kanssa voisi juttu luistaa, edes sen tapaamisen verran :D
 

Yhteistyössä