Mä tykkään ihan oikeasti Milannasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko sanoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pakko sanoa

Vieras
on mun mielestä välitön ja aito koheltaja - toki osaa provosoida ja alentua lapsellisuuksiin välillä, mutta kukapa meistä ei sitä joskus tekisi? Mun mielestä Milanna ei pröystäile perheensä rahoilla, vaikka jotkut sen niin näkevätkin. Se on hänen elämäntyyli, miksi peittelemään jos on varaa tehdä asioita, jotka eivät kaikille ole mahdollisia? Miksi ärsyyntyä siitä? Samalla tavalla täällä tehdään aloituksia tyyliin, "150e ruokarahaa kuukaudeksi, apua!", eikä niistä vedetä puruja nokkaan kuten Milannan aloituksista.

Milanna on sitäpaitsi nätti ja aurinkoisen oloinen. Tottakai hänkin hermostuu ja hänellä on oikeus puolustautua ketjuissansa kun p*skaa sataa niskaan - inhottavaa vain, että häntä pidetään narttuna sen johdosta.

Ja mitä tulee hänen entiseen/nykyiseen ammattiinsa: strippaus ei ole huoraamista. Niissä kahdessa on VISSI ERO. Ne jotka eivät sitä ymmärrä, voivat olla hiljaa, jotteivat nolaisi itseään enempää.

Kiitos ja hei.

Kaikki arvaavat kenen kynästä tämä tullut, tirsk. Suomi on vapaa maa: jos venäläinen muistaa kertoa jokaisen euron jonka tuhlannut miehensä rahoja ei se ole keltään pois. Pitää ymmärtää eri kulttuureista saapuneita mamuja.

Kaikki arvaavat kenen kynästä tämä tullut, tirsk. Suomi on vapaa maa: jos venäläinen muistaa kertoa jokaisen euron jonka tuhlannut miehensä rahoja ei se ole keltään pois. Pitää ymmärtää eri kulttuureista saapuneita mamuja.

Tuskin edes arvaat kenen kynästä, no fence. Ihan sivusta olen näitä ketjuja lueskellut ja tätä mieltä olen. Mä en vaan ymmärrä tätä suomalaisten perisyntiä: kateutta. Millä tapaa se on SULTA pois, että Milannalla ja hänen miehellään on yhteiset rahat? Muuttaisiko sun asennetta se, jos Milanna olisi syntyperältään suomalainen Marjatta?

En vain käsitä.

Mun mielestä Venakon inhoajat ei siitä tykkää ihan muista syistä kun siitä iänikuisesta kateudesta, huoh, miksi aina kaikki on kateus sitä ja kateus tätä,plaaaaaaaah...

Mulla on vielä enempi rahaa ku milannalla. ENKÄ pröystäile

Et siis ole Milanna. Suomalaiseen mentaliteettiin myös kuuluu tämä lause; se kellä onni on, se onnen kätkeköön. Ihan naurettavaa - vain siksi, ettei kukaan pahastu kun kaikilla ei ole sama tulotaso, ihmissuhdesotku tai työpaikkahelvetti. Täällä ollaan kateellisia kaikesta; lapsista, asunnoista, autoista, ystävyyssuhteista, työpaikoista, ylennyksistä, ihmissuhteista, siitä kuka bongasi parhaimman vessapaperitarjouksen. Varmaan sinäkin olet hiljaa rahoistasi, sillä saisit paljon paheksuntaa osaksesi, mikäli niistä puhuisit.

[QUOTE="vieras";26308409]Mun mielestä Venakon inhoajat ei siitä tykkää ihan muista syistä kun siitä iänikuisesta kateudesta, huoh, miksi aina kaikki on kateus sitä ja kateus tätä,plaaaaaaaah...[/QUOTE]

No kerro oma näkemyksesi - miksi hänestä sitten ei pidetä?

Mäkin tykkään, enimmäkseen. Sympaattinen palstahahmo ja viihdearvoa riittää.

Herättää myrskyn vesilasissa - on siinä tosi taitava, ja taatusti tekee sen tarkoituksella :)

Jos ja kun elää miehensä rahoilla, niin eipä oo minulta pois. Jos asia sopii miehelle ja Milannalle, niin eipä se mun mielestä muille kuulukaan. Sitäpaitsi, kaikenlaisten "yhyy, tilillä 80 senttiä ja lapsilisät tulee kolmen viikon päästä, mitä me syödään siihen asti kun jääkaappikin on tyhjä?"- aloitusten vastapainoksi on kiva lukea jotain muutakin. Ihan yks hailee, onko kaikki täysin totta tai ei. Ja jos saa olla avoimesti köyhä, niin pitää saada olla myös avoimesti varakas.

Ja strippaus ei ole huoraamista, ei.

Jos ei tykkää, niin viestit on helppo halutessaan skipata, koska hän kirjoittaa aina omalla nikillään, ja enimmäkseen omissa aloituksissaan.

Minä myös olen oppinut tykkäämään Milannasta ja jutuistaan, myönnän, että aluksi olin vähän, että mitvit, onko todellista :D
Mutta olen kyllä ollut huomaavinani, että Milanna välillä tietoisesti retostelee rahoillaan;) ei siinä minusta mitään pahaa ole, tulee vipinää keskusteluun.

Herättää myrskyn vesilasissa - on siinä tosi taitava, ja taatusti tekee sen tarkoituksella :)

Jos ja kun elää miehensä rahoilla, niin eipä oo minulta pois. Jos asia sopii miehelle ja Milannalle, niin eipä se mun mielestä muille kuulukaan. Sitäpaitsi, kaikenlaisten "yhyy, tilillä 80 senttiä ja lapsilisät tulee kolmen viikon päästä, mitä me syödään siihen asti kun jääkaappikin on tyhjä?"- aloitusten vastapainoksi on kiva lukea jotain muutakin. Ihan yks hailee, onko kaikki täysin totta tai ei. Ja jos saa olla avoimesti köyhä, niin pitää saada olla myös avoimesti varakas.

Jos ei tykkää, niin viestit on helppo halutessaan skipata, koska hän kirjoittaa aina omalla nikillään, ja enimmäkseen omissa aloituksissaan.

Ehkäpä tiivistit tän vielä paremmin kuin mä. ?

Mäkin tykkään Milannasta jostain syystä vaikka yleensä inhoan sellaisia, jotka puhuvat itsestään paljon/koko ajan.Ja välillä Milanna on vähän lapsellinen ja töykeä mutta silti aito ja vähän hassukin. Eikä piikittele ylimielisesti ja muka-fiksusti asiallisiinkin kysymyksiin (kuten esim Björn).

Ymmärrän myös, että vaikka Milanna ei tuu toiselta puolelta maapalloa niin on olemassa pientä kulttuurieroa, mikä saattaa pistää suksia ristiin :) Osa on selvästi kateellisia tälle vaikka ei sitä myönnä, osa ei ole kateellisia, muuten vaan ärsyttää se suora tyyli ym.Musta tää ois tosi tylsä paikka jos ei olis tollasta Milannan kaltaista maustetta! :)

Poistettiinko muuten se Venakon eilinen ketju, jossa sekosi totaalisesti kun sanoin "aivan".??
Ei löytynyt enää kun tulin tänne. Oisin kurkannut miten paljon se vielä on meltonnut siellä.:xmas:

Ei voi kuin peesata. Myös ap:tä. Enimmäkseen mäkin siis tykkään.

Ehkä sekin ärsyttää monia, että Milanna menee ihan omia polkujaan ja paskat välittää, jos täällä joku räksyttää. Tai saattaa välittää sen verran, että lisää vähän ruutia ja ärsyttää lisää.

Hupaisaa monesti seurata niitä ketjuja :).

Ja tosiaan, miksi niitä ketjuja aukoo, jos ei tykkää? Skippaa vaan. Mä teen niin joidenkin nikkien osalta. En siis ikinä lue heidän aloittamiaan ketjuja,kun jo tiedän, etten tykkää. Kaikesta ei voi tykätä, mutta täällä voi kyllä helposti valita mitä lukee ja mihin vastailee.

on mun mielestä välitön ja aito koheltaja - toki osaa provosoida ja alentua lapsellisuuksiin välillä, mutta kukapa meistä ei sitä joskus tekisi? Mun mielestä Milanna ei pröystäile perheensä rahoilla, vaikka jotkut sen niin näkevätkin. Se on hänen elämäntyyli, miksi peittelemään jos on varaa tehdä asioita, jotka eivät kaikille ole mahdollisia? Miksi ärsyyntyä siitä? Samalla tavalla täällä tehdään aloituksia tyyliin, "150e ruokarahaa kuukaudeksi, apua!", eikä niistä vedetä puruja nokkaan kuten Milannan aloituksista.

Milanna on sitäpaitsi nätti ja aurinkoisen oloinen. Tottakai hänkin hermostuu ja hänellä on oikeus puolustautua ketjuissansa kun p*skaa sataa niskaan - inhottavaa vain, että häntä pidetään narttuna sen johdosta.

Ja mitä tulee hänen entiseen/nykyiseen ammattiinsa: strippaus ei ole huoraamista. Niissä kahdessa on VISSI ERO. Ne jotka eivät sitä ymmärrä, voivat olla hiljaa, jotteivat nolaisi itseään enempää.

Kiitos ja hei.

Näkemiin - jos sinulla on oikeus mielipiteeseen - niin on minullakin.
Kateudella ei ole mitään tekemistä SYVÄN MYÖTÄHÄPEÄN kanssa.

Miksi puolustelet Venakkoa?

[QUOTE="vieras";26308563]Kukaan ei seonnut ja sait takaisin omaa lääkettäsi, nieles nyt kiltisti tai lopeta itsekin sen jakaminen.[/QUOTE]

Kyllä sekosi. Oli varmaan rokote pistetty klitorikseen.

Yhteistyössä