Onko 4-vuotiaalla tyttärelläni jotenkin suuri jalka?

• Viestiketjun aloittaja "äitix2"
  • Ensimmäinen viesti
Nooh,
Kengän koko ei kerro oikein mitään.. Meidän 4-vuotiaalla on joissain kengissä koko 29, jossain 26, täysin riippuen kengästä.
Minkä pituinen pienen jalkaa on kantapäästä varpaisiin?

Jomppali
Mun 4-vuotiaalla on jalka kokoa 25. Onhan toi aika hessu hopo toi 29 mutta minkäs sille voi. Älä ainakaan liian pieniä kenkiä rupea ostamaan äläkä arvostele tytärtä.

"äitix2"
[QUOTE="vieras";26307226]Meillä 4 vuotiaalla 30 ja 6 vuotiaalla 33 ja tyttöjä :)[/QUOTE]

Ja tyttöjen pituudet on? Meillähän tytär menee pituudessa keskimääräistä alemmalla käyrällä.

"vieras"
[QUOTE="äitix2";26307234]Ja tyttöjen pituudet on? Meillähän tytär menee pituudessa keskimääräistä alemmalla käyrällä.[/QUOTE]

On se varmaan 110 cm kieppeillä.

[QUOTE="äitix2";26307196]Näyttää vaan muitten tyttärien jalat huomattavasti pienemmiltä ja mun tytöllä on hessu hopo -popot. :O[/QUOTE]

75% lapsista kulkee liian pienissä kengissä. Ehkä niillä muilla tyttärillä on liian pienet kengät?

"äitix2"
75% lapsista kulkee liian pienissä kengissä. Ehkä niillä muilla tyttärillä on liian pienet kengät?
Mulla on varmaan joku issue tästä, kun olen tarkkaillut tyttöjen ja myöskin poikien jalkoja. Ilman kenkiäkin ovat pienet töppöjalat ja sit tulee tämä minun "hessu hopo" ja sillä näyttäis olevan melkein puolet isompi jalka. :D

Kun tuolla minun pojallakin on kohtuu suuri jalka, kohta samankokoinen kuin mulla.

"tyttöjen äiti"
Meillä on myös juuri 4v täyttänyt Hessu hopo jalkainen tyttö...kengännumero 30! 6v siskolla samankokoinen, ehkä jopa vähän pienempi jalka, kengät samaa kokoa molemmilla. Pituutta tuolla 4v:llä n.110cm

Yhteistyössä