Madeleine ei tule Estellen ristiäisiin

"vieras"
[QUOTE="harmaa";26301362]Akaatti!!! En löytänyt iltasanomista et madde ei mee ristiäisiin!! Linkkiä kiitos[/QUOTE]

Kyllähän Akaatti tietää nämä asiat paremmin kuin joku Iltis!

"harmaa"
[QUOTE="vieras";26301368]Kyllähän Akaatti tietää nämä asiat paremmin kuin joku Iltis![/QUOTE]

Se laitto tuola alussa et luki iltasnomista.. mut en mä vaan löytänyt ja jos tää olis totta niin siitähän nousis oikeesti haloo!!! mistää en oo lukenu tai kuullu!!

"vieras"
Mä ymmärrän kyllä ihan täysin, että joku on kiinnostunut julkkiksista, kuninkaallisista yms, ihailee ja seurailee heidän juttujaan, mutta ap puhuu nyt tässä ketjussa aiheesta vähän oudosti. Ihan kuin suorastaan tuntisi tuon perheen. Sulla tuntuu olevan vankasti mielipiteitä ja "tietoa" heistä.
Eikös tosifanit usein ole sellaisia :).

Mä tiedän ihmisiä, jotka puhuu ihan samaan tapaan joistain ihailemistaan julkkiksista. Itse mä en fanita ketään, joten kyllä se tietyllä tavalla hassulta tuntuu.

Yksi tuttu on ihan hulluna Adam Lambertiin ja kyllä se väliin varsinkin alussa nauratti. Siis ne jutut Adamista ja Saulista... Ihan kuin puhuisi omista bestiksistään. Mä olen kuitenkin tottunut jo siihen. Jos käy kurkkimassa jollain fanisivuilla, niin sellaistahan se on. Ikään ja sukupuoleen katsomatta. :)

"vieras"
Ilmeisesti on sitten tulossa näillä näkymin ristiäisiin, mutta ihan varma olen siitä, että olen lukenut jutun, ettei olisi tulossa. Liekö sitten suunnitelmat muuttuneet?
Lopeta nyt jo tuo jankkaaminen. Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta, että roskalehdet saavat "luotettavasta lähteestä" tietoja, jotka eivät pidä paikkansa? Ihan vain lisätäkseen myyntiään.

"harmaa"
Ilmeisesti on sitten tulossa näillä näkymin ristiäisiin, mutta ihan varma olen siitä, että olen lukenut jutun, ettei olisi tulossa. Liekö sitten suunnitelmat muuttuneet?
Maddehan on itte sanonut et tulee seuraavan kerran ruotsiin kun on ristiäiset. JOS olisit eilen lukenut ilttiksestä et ei ole tulossa niin kyllä se juttu sielä vielä olisi!! Sulla on nyt vaan kauhee pakkomiele siitä et Madde on mustalammas..

"vieras"
[QUOTE="harmaa";26302360]Maddehan on itte sanonut et tulee seuraavan kerran ruotsiin kun on ristiäiset. JOS olisit eilen lukenut ilttiksestä et ei ole tulossa niin kyllä se juttu sielä vielä olisi!! Sulla on nyt vaan kauhee pakkomiele siitä et Madde on mustalammas..[/QUOTE]

Siltä todellakin vaikuttaa. Viimeksi tuli ennätyspitkä ketju Diandrasta, nyt Madde, kuka tai kenen perhe mahtaa olla hänen seuraavan riepottelunsa kohde?

Yhteistyössä