V
"vieras"
Vieras
Häpeän todella paljon seksikokemuksia, joita koin pulskempana. Mietin usein häpeänpuna poskillani, kuinka kamalan näköinen olen ollut sängyssä miesten kanssa ja ajattelen, että ei ihmekkään ettei jutusta tullut mitään kun olin niin hirveän näköinen. Olen alkanut oikein ylianalysoimaan niitä hetkiä, enkä tiedä miten minun pitäisi suhtautua näihin miehiin, jos vielä heihin törmään. Luulen heidän ajattelevan, että vihdoinkin se läski tajusi laihduttaa jne.
En ole siis koskaan ollut mikään hirveän iso, normaalipainon ylärajoilla, mutta kyllästyin makkaraolemukseeni ja olenkin nyt laihduttanut 10kiloa ja loppua ei näy..
En tiedä miksi avauduin aiheesta, varmaankin siksi, että ajattelen näitä kokemuksia aina itseni peilistä nähdessäni..
En ole siis koskaan ollut mikään hirveän iso, normaalipainon ylärajoilla, mutta kyllästyin makkaraolemukseeni ja olenkin nyt laihduttanut 10kiloa ja loppua ei näy..
En tiedä miksi avauduin aiheesta, varmaankin siksi, että ajattelen näitä kokemuksia aina itseni peilistä nähdessäni..