Nyt kun olen laihtunut niin mua hävettää suunnattomasti.. Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Häpeän todella paljon seksikokemuksia, joita koin pulskempana. Mietin usein häpeänpuna poskillani, kuinka kamalan näköinen olen ollut sängyssä miesten kanssa ja ajattelen, että ei ihmekkään ettei jutusta tullut mitään kun olin niin hirveän näköinen. Olen alkanut oikein ylianalysoimaan niitä hetkiä, enkä tiedä miten minun pitäisi suhtautua näihin miehiin, jos vielä heihin törmään. Luulen heidän ajattelevan, että vihdoinkin se läski tajusi laihduttaa jne.

En ole siis koskaan ollut mikään hirveän iso, normaalipainon ylärajoilla, mutta kyllästyin makkaraolemukseeni ja olenkin nyt laihduttanut 10kiloa ja loppua ei näy..
En tiedä miksi avauduin aiheesta, varmaankin siksi, että ajattelen näitä kokemuksia aina itseni peilistä nähdessäni..

No moni mieshän juuri pitää seksikkäänä tuollaisia hiukan pyöreitä. Eikä kukaan nyt ihan täysin erilaiselta vaatteet päällä näytä. Tuskin ne miehet olisivat sun kanssa sänkyyn menneet, ellei olisi pitänyt sinusta fyysisesti.
Huoli pois!

Monesti sitä kuvittelee itsensä kamalamman näköiseksi kuin onkaan. Mä olen usein ajatellut, että olen aika helvetin vanhan ja pyylevän näköinen. Tämä tuntuma on tullut peilistä ja valokuvista. Mutta sitten näin itseni sukujuhlissa kuvatussa videossa: Näytin tosi soukalta, en ollenkaan niin vanhalta kuin olin kuvitellut, ja liikuin varsin tyttömäiseti ja viehkosti :) Sen jälkeen ymmärsin paremmin, miksi mieheni tykkää musta niin paljon ja on välillä mustasukkainenkin :D

Eli et varmaankaan ole ollut läheskään niin "läski" kuin olet kuvitellut, tai ainakin olet muuten sulokas tapaus, jos kerran sulla on ihan intiimejäkin kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen ollut. (Äläkä laihduta liikaa - luurankomaisuus ei ole kovin viehättävää kenenkään mielestä, eikä itsestäkään mukavaa.)

Yhteistyössä