No, minä en aja vaikka olisin juonut vain yhden oluen koska minulle on opetettu, että jos juot niin et aja. Eli jos siis otan saunaolusen niin en sitten aja ennen seuraavaa päivää. Meillä ei siis tuo ajokunto mittaa sitä, että kuinka paljon saa ottaa. Mies saattaa sen 4-6 olutta ottaa ja minä 1-2, että herään yöllä varmasti, pirteänä lapsien takia jos niin on tarvis. Ajetaan sitten aamulla. En pidä tärkeänä olla yöllä ajokunnossa koska mitä sellaista sattuisi sitten niin aina on ambulanssivaihtoehto.
Mielestäni mies voisi vaikka sen 12 packinkin juoda jos tahtoisi, mutta ei halua. Otetaan sitten enemmän jos siltä tuntuu silloin kun lapset ovat poissa, kuten tänä viikonloppuna.
Muoks:
Sen vielä lisään, että meillä saa olla kyllä krapuloissaan myös lasten läsnäollessa (ei estä huolehtimistä) koska se on osa elämää eikä lapsi siitä kärsi. Järkevä alkoholin käyttö on mielestäni hyvä esimerkki lapselle ja varsinkin isommalle lapselle. Ylilyöntitilanteet puolestaan osoittavat sen, että missä menee metsään ja miksi se on inhottavaa. Eri asia on joka viikonloppu kännäävät idiootit.