Mulla on ihan hirveän paha mieli. Olin täältä yhden palstalaisen miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sipsi";26291924]En taida uskalla mennä katsomaan - mitä ei tiedä, sitä ei ole olemassa... Ukko vaan makaa sohvalla ja katsoo telkkaria kuin mitään ei olisi tapahtunut :([/QUOTE]

Ukko siis on makaavinaan sohvalla...

Epäilyttävää.

Mutta oot oikeessa, parempi olla tietämättä, koska jos sä et tiedä niin mitään ei oo tapahtunut virallisesti.

[QUOTE="vieras";26291997]Jos kirjoitan tänne jotain niin kirjoitan sen niin, että sitä ei tarvitse jälkikäteen korjailla![/QUOTE]

morjensta sullekin!
onnittelut!
mutta tuohan on se täydellisen Ihmisen tunnusmerkki.
O tässä asiassa en voi olla väärässä, luultavasti? ps. taidan tuntea sut irl

[QUOTE="vieras";26291997]Jos kirjoitan tänne jotain niin kirjoitan sen niin, että sitä ei tarvitse jälkikäteen korjailla![/QUOTE]
Niin mäkin tekisin, jos olisin harmaa vieras. Eihän kukaan erota yhtä harmaata vierasta toisesta. Mustana taas on joskus "pakko" täsmentää mitä tarkoitti, ettei tulisi väärinymmärryksiä ja sitä myötä kamalaa määkimistä.

Mä korjaan, jos on korjattavaa, koska haluan ja pystyn. Kai sekin on jotenkin hirmu huono asia ja väärin, epäilemättä :p

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;26292026:
morjensta sullekin!
onnittelut!
mutta tuohan on se täydellisen Ihmisen tunnusmerkki.
O tässä asiassa en voi olla väärässä, luultavasti? ps. taidan tuntea sut irl
No sepä oliskin kiva :) Ei mahdotonta ollenkaan.

"vieras"
Niin mäkin tekisin, jos olisin harmaa vieras. Eihän kukaan erota yhtä harmaata vierasta toisesta. Mustana taas on joskus "pakko" täsmentää mitä tarkoitti, ettei tulisi väärinymmärryksiä ja sitä myötä kamalaa määkimistä.

Mä korjaan, jos on korjattavaa, koska haluan ja pystyn. Kai sekin on jotenkin hirmu huono asia ja väärin, epäilemättä :p
Ihan sama oletko Anatolia vai Anatolia. On mullakin musta nikki, harvoin vaan viitsin kirjautua.

[QUOTE="vieras";26292065]Ihan sama oletko Anatolia vai Anatolia. On mullakin musta nikki, harvoin vaan viitsin kirjautua.[/QUOTE]

Mä näen eroa siinä, kirjoittaako joku mustalla nikillään vai nimimerkillä vieras. Jälkimmäisen juttuja ei tiimarivihkolaiset voi kirjata ylös, mustalla nikillä kirjoittaessa pitää joskus vääntää varmuuden vuoksi rautalankaa, ettei kukaan pääsisi vääristelemään sanoja ja kaivamaan niitä esiin 4 vuoden kuluttua.

[QUOTE="vieras";26292056]No sepä oliskin kiva :) Ei mahdotonta ollenkaan.[/QUOTE]

En ole mikään miellyttävä ihminen, joten se on kivaa sulle, jos olet masokisti ?!
n'äin ketjun aiheeseen liittyen.
Olisin voinut tulla jakamaan omaani myös ap.lle, mutta luettuani vähän eteenpäin ketjua, havaitsin, että ap.lle tulee kiire jo n'äidenkin kanssa, jos kaikki tarjotut ottaa :D

jösse s, mikä ketju :LOL:

tappelua se tämäkin kai on, jonkinlaista - tehkää nyt äkkiä ketju vuokrattavissa palstalaisten aviomiehiä.
voin vuokrata vähän omaani, en aio kysyä häneltä mitään kuitenkaan.

Iloinen yllätys, siis ;)

lulza
Eräille perskärpäsille pitäisi saada virtuaalinen lähestymiskielto. Miten jollakin voi olla tuollainen pakkomielle jostain palstahenkilöstä? En jummarra. Täytyy olla köyhä sielunelämä raukalla.

"vieras"
Mä näen eroa siinä, kirjoittaako joku mustalla nikillään vai nimimerkillä vieras. Jälkimmäisen juttuja ei tiimarivihkolaiset voi kirjata ylös, mustalla nikillä kirjoittaessa pitää joskus vääntää varmuuden vuoksi rautalankaa, ettei kukaan pääsisi vääristelemään sanoja ja kaivamaan niitä esiin 4 vuoden kuluttua.
Mustalla nikillä voi nolata itsensä "julkisesti". Minä mokailen mieluummin harmaana.

[QUOTE="vieras";26292180]Mustalla nikillä voi nolata itsensä "julkisesti". Minä mokailen mieluummin harmaana.[/QUOTE]

mitä sillä on väliä jos ei ole naamaansa näyttäny ja kertonu kaikkea itestään. voi ihasn huoletta mokailla minkä kerkiää.

[QUOTE="vieras";26292268]Niin Anatolia tekeekin.[/QUOTE]

Eikä se oo ongelma mulle. Ei palstalla, ei oikeassa elämässä.

Itseään ei kannata ottaa turhan vakavasti. Voi heittää typerää läppää kieli poskessa jos siltä tuntuu.

Aina löytyy kuitenkin joku, joka stressaa mun puolesta, siksi mun ei tartte.

• Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Eikä se oo ongelma mulle. Ei palstalla, ei oikeassa elämässä.

Itseään ei kannata ottaa turhan vakavasti. Voi heittää typerää läppää kieli poskessa jos siltä tuntuu.

Aina löytyy kuitenkin joku, joka stressaa mun puolesta, siksi mun ei tartte.
Ota joskus se kieli pois poskesta. Sinusta juttusi voivat olla hauskoja, mutta jonkun mielestä kiusaamista.

[QUOTE="vieras";26291544]Tässä nyt ei puhuttu mun miehestäni. Sinulla sellaista ei edes ole.[/QUOTE]

Anatolialla on mies.
Aviomies pitkässä, onnellisessa liitossa.

Jotenkin jäi kommentistasi olo että sinulla ei ole.
Eikä tule?

:D

Yhteistyössä