Sulla on yököttävä ukko :xMiksi ihmeessä elätettäisiin? Ne elättää meitä, tietty...me ollaan naisia, ja näinollen kuningattaria, joiden ei tarvitse liata käsiään elleivät ihan itse halua :saint:
Nimenomaan kännistä! Jurrissa tulee tehtyä muutakin älytöntä.Tietäisitpä vaan, miten paljon karvakäsille on ottajia
'Ne vie meidän naiset'- sanonta ei ole ihan tuulesta temmattu, kun vähänkin katselee ympärilleen yöelämässä...outoa, mutta totta. Kännistä eukkoa pörrää ympärillä koko ajan, ikähaarukassa 18-55 tms. Oli vaimo vieressä tai ei. Mua ei haittaa, mua vaan huvittaa.
Kerrankin, kun oltiin ystäväpariskunnan kanssa yöelämässä, tuli 2 naista kysymään että tunnetaanko me nuo ulkomaalaiset joiden kanssa juteltiin. Sanottiin että jotenkuten, joo, kun ollaan niiden kanssa aika kauan naimisissakin jo oltu. Seuraava kyssäri oli: olisko niillä jotain sinkkukavereita. Ei sattunut olemaan mukana silloin, oltiin nääs toisessa kaupungissa käymässä. Sitten kysyivät, että "miten ja mistä te ootte saaneet nuo?". Ööö....ihan itte tuotiin maahan.
Jotenkin tämä kommentti pisti miettimään oliko tää rekisteröityminen sittenkään niin hyvä idea.....Alkuperäinen kirjoittaja ökad;26290846:Mä niiiin nään tän silmissäni Kuvitelkaapa: kesken touhujen mies huokailee...beibe, sä tunnut niin hyvältä...ootko muuten käynyt kaksplussalla...aah uuh...mun muija on siellä aina...aah NYT ampu tulee! Ei elämää selvästikään ilman kaksplussaa
Mitä se taas tähän kuuluu?!Jotenkin tämä kommentti pisti miettimään oliko tää rekisteröityminen sittenkään niin hyvä idea.....
Nyt se selvis! Meillon vissiin sama mies ku mulla kans just lähti mukamas yöks "töihin"Ei kun mun. "Töissä", mukamas...
Voitaisiin hei perustaa joku kommuuni. Päästäisiin paljon helpommalla kotitöidenkin suhteen . Ja oltaisiin kuuminta hottia, polyamoriahan on nyt muodissa.Nyt se selvis! Meillon vissiin sama mies ku mulla kans just lähti mukamas yöks "töihin"
Selviä ja eroa. Anatolian on pakko olla päissään koko ajan; on sillä niin ruma ukko. Tosin ei se itsekään ole kedon kaunein kukkanen.No sit se on mun ukko!! Ilmankos mä olen kokoajan kännissä...
Voi, kun on sun elämä kamalaa. Jaksuhalit sulle. <3On juu. Hoitaa lapsia ja kotia, käy töissä, ei juopottele, ei harrasta henkistä tai fyysistä väkivaltaa, huomioi vaimonsa arjessa, huolehtii ulkonäöstään ja hygieniastaan, jne.
On tää ihan kamalaa mutta pakko vaan kestää kun on tähän leikkiin lähtenyt.
Sehän on ihan tossukka eikä mikään mies.On juu. Hoitaa lapsia ja kotia, käy töissä, ei juopottele, ei harrasta henkistä tai fyysistä väkivaltaa, huomioi vaimonsa arjessa, huolehtii ulkonäöstään ja hygieniastaan, jne.
On tää ihan kamalaa mutta pakko vaan kestää kun on tähän leikkiin lähtenyt.
Kun se rullahuuli nyt vaan ei ole komea ja itsekin voisit kauneusleikkauttaa vaikka koko naamas.Mulla on aika komeaksi kehuttu mies, ja itsekin oon ihan mukiinmenevä kun pohjan ottaa pois
Sitäpaitsi, jos me kaikki oltaisiin yhtä kauniita kuin sinä, niin sinä olisit tavis. Joten kiitä meitä muita siitä, että erotut joukosta positiivisesti. Ainakin kuvitelmissasi jos ei muuten.
Juu, tosimies pitäisi akan ja kakarat kurissa & herran nuhteessa, eikä tuhlaisi aikaansa esimerkiksi töissäkäyntiin tai peseytymiseen. Hengen ja ruumiin ravinnoksi paras vaihtoehto on keskiolut. Akka on pennut halunnutkin, joten se hoitakoon ne, perkele.Sehän on ihan tossukka eikä mikään mies.