Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

Ihan kiva. :) Olin yhden ystävän luona yötä ja nyt vahdin toisen ystävän lapsia, olen täälläkin yötä. Noi on ihan pimeitä noi muksut, katselee jouluisia ohjelmia, Muumien talvijaksoja ja Lumiukko-dvd:tä. :O :D
Varmasti kiva päivä ollut. :)
Jännä miten lapset jaksaa katsella nuita ohjelmia, vaikka miten monta kertaa. :D
 
yh
Nenää niistäessä sairaana mennyt tääkin päivä. En oo juuri jaksanut edes siivota, ja koti sen mukainen...Lapset onneksi olleet aika kiltisti, vielä kun saisi ne kukkumaan rauhoittumaan tänä iltana. Onneksi sain nukuttua päiväunet, se auttoi vähän jaksamaan paremmin, lapset osaa onneksi jo olla keskenään.
 
paska päivä
Voi että, on todella vaikeaa ollut siulla. :| :hug:
Tsemppiä siulle ja parempia päiviä elämääsi.
no on todella ja empatiaa en ole juuri saanut, kiitos siis siitä. sellasen helvetin olen läpi käynyt että en ole meinannut hengissä selvitä, kirjaimellisesti. oletkin yksi niistä harvoista jotka eivät syyllistä, toivoa inhimillisyydestä siis on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26278548:
Väsymystä, huonoa omatuntoa, onnistumista, pelkoa, surua, ikävää, järkytystä, epävarmuutta,onnea ja rakkautta. Nuo tunnetilat nyt ainakin löytyvät aamusta iltaan tänään.
Sinulla on Kais mukava ketju kun huomioit vähän kaikkia :D
Monipuolinen päivä on siulla, sekä huonoa ja hyvää samassa. :hug:
Niinkuin monesti onkin monenlaisia tunteita päivän mittaan. :)

Kiitos, joskus pitää tehdä kiva aloitus muiden vähän ikävämpien rinnalle. :D
 
Nenää niistäessä sairaana mennyt tääkin päivä. En oo juuri jaksanut edes siivota, ja koti sen mukainen...Lapset onneksi olleet aika kiltisti, vielä kun saisi ne kukkumaan rauhoittumaan tänä iltana. Onneksi sain nukuttua päiväunet, se auttoi vähän jaksamaan paremmin, lapset osaa onneksi jo olla keskenään.
Inhottavaa tuo nuha, siivoat sitten ku jaksat, ei se nyt niin vaarallista ole. :hug:
Toivottavasti parannut pian.
 
Erinomainen!
Tilasin matkan perheelle. Yksi hyvä työtarjous hyväksytty. Kaunis ilma. Tein hyvää korvasienikeittoa, söimme ulkona. Nyt naukkailen viimeistä viinilasillista yksikseni, mies lähti töihin.
Sunnuntaina teen uuden keiton isommalle porukalle. Mahtava päivä. :)
 
Lunatic
Jotenkin en osaa sanoa.
Likalla meni eilen lasinsiru jalkaan, ja se ei antanut mun koskea koko jalkaan. Aamulla soitin exän hakemaan likkaa, koska mulla oli kiire töihin ja annoin likan olla pois koulusta jalan takia. Sanoin exälle että vie lapsen lekuriin. No menin sitten hommiin ja tulin sitten kotiin. Exä toi tytön, eikä ne missään lekurissa olleet käyneet, kun tyttö urheasti esitti että jalka on kunnossa.
Olen väsynyt ja pettynyt, lapsen jalka vaivaa päätäni.. lasinsirua en näe jalkapohjassa, mutta voihan siellä semmonen olla. Toisaalta taas voi olla että aristelee jalkaansa, vaikka lasinsiru ei siellä enää olekaan.

Tämmönen päivä. Ja olen erittäin väsynyt.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja paska päivä;26278601:
no on todella ja empatiaa en ole juuri saanut, kiitos siis siitä. sellasen helvetin olen läpi käynyt että en ole meinannut hengissä selvitä, kirjaimellisesti. oletkin yksi niistä harvoista jotka eivät syyllistä, toivoa inhimillisyydestä siis on?
Ole hyvä, joskus on kiva voida edes vähän antaa empatiaa toisille tässä karussa maailmassa.
No jaa, mikäs mie oon sinnuu syylistämään, en mikään.
En miekään ole täydellinen.
Kyllä inhimillisyytäkin löytyy viellä. :hug:

Mutta selvisit kuitenkin hengissä, olet varmasti vahva ihminen ja siulle tulee viellä parempiä aikoja. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26278612:
vauva on nyt 1kk. Onneksi noi uhmailut tulee kausittain, et välissä on hiukan helpompaakin :D
Voih, varmasti suloinen vauva, muistelinkin ettei siun vauva voi viellä montaa kk olla.
Hyvä tosiaan että uhmat tulee kausittain, eikä ole jatkuvaa. :)
 
Jotenkin en osaa sanoa.
Likalla meni eilen lasinsiru jalkaan, ja se ei antanut mun koskea koko jalkaan. Aamulla soitin exän hakemaan likkaa, koska mulla oli kiire töihin ja annoin likan olla pois koulusta jalan takia. Sanoin exälle että vie lapsen lekuriin. No menin sitten hommiin ja tulin sitten kotiin. Exä toi tytön, eikä ne missään lekurissa olleet käyneet, kun tyttö urheasti esitti että jalka on kunnossa.
Olen väsynyt ja pettynyt, lapsen jalka vaivaa päätäni.. lasinsirua en näe jalkapohjassa, mutta voihan siellä semmonen olla. Toisaalta taas voi olla että aristelee jalkaansa, vaikka lasinsiru ei siellä enää olekaan.

Tämmönen päivä. Ja olen erittäin väsynyt.
Auts, varmasti on ollut kipeä jalka tytöllä.
Kyllä siellä lekurissa olis pitänyt siun exän tyttöä käyttää, jos siellä on viellä jotain, ni sehän saattaa tulehtua viellä, toivotaan kuitenkin ettei olisi enää mitään siellä jalassa.

Ei siulla kovin hyvä päivä ollut. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitään saanut aikaiseksi;26278683:
Ihana päivä, kuopus koulussa ja pidin vuosilomapäivää, toinen perjantaina. Sitten hieman töitä ja alkaa pitkä kesäloma. Niin onnellinen.
Mukavaa että on ollut ihana päivä. :)
 
Maalainen. :D

Sain nukkua ihanan pitkään aamulla, mutta herättyä pääsin ensi töikseni mittaamaan likalta kuumeen -> 38,6 astetta. Mies niin tukossa taudin ja allergian takia, ettei henki meinaa kulkea.

Just ehdin aamukahvin juoda ja koiran kanssa lenkittäytyä, kun sillä välin oli ell soittanut olevansa ihan just pihassa. Siinä sitten madotettiin lampahia laumallinen.

Kastelin pihalla istutukset ja kävin kaupungilla apteekissa, kaupassa ja hoidosta hakemassa nla-kaavakkeen. Palasin parahiksi ruoka-aikaan taritsemaan perheelle purkkijuustokeittoa. Sitten oltiinkin iltalypsyajoissa, joten poukasin tonkan kanssa naapuriin. Istuskeltiin emännän kanssa rappusella odottamassa lypsyn valmistumista ja juoruttiin kylän asioista. Sain tonkallisen maitoa hyljeksitylle karitsalle hengenpitimiksi.

Kotona sitten juotin karitsalle lehmäntissinlämpöistä maitoa ja tein lampolan iltahommat. Nyt olen tässä. Kohta menen pihalle koiran kanssa ja varmaan kaivelen vähän kukkapenkkiä vielä pihalle ennen sateita.
 
pohjantähdenalla
Päivä meni hyvin,mutta tää ilta on ollut niin pitkästyttävä! Kolme isompaa lähtivät mummolaan yöksi ja nuorin on ollut jo kasista asti nukkumassa ja mä vaan yritän notkua edes täällä,että saisi aikaa jotenkin tapettua. PLÄÄH!
 
Maalainen. :D

Sain nukkua ihanan pitkään aamulla, mutta herättyä pääsin ensi töikseni mittaamaan likalta kuumeen -> 38,6 astetta. Mies niin tukossa taudin ja allergian takia, ettei henki meinaa kulkea.

Just ehdin aamukahvin juoda ja koiran kanssa lenkittäytyä, kun sillä välin oli ell soittanut olevansa ihan just pihassa. Siinä sitten madotettiin lampahia laumallinen.

Kastelin pihalla istutukset ja kävin kaupungilla apteekissa, kaupassa ja hoidosta hakemassa nla-kaavakkeen. Palasin parahiksi ruoka-aikaan taritsemaan perheelle purkkijuustokeittoa. Sitten oltiinkin iltalypsyajoissa, joten poukasin tonkan kanssa naapuriin. Istuskeltiin emännän kanssa rappusella odottamassa lypsyn valmistumista ja juoruttiin kylän asioista. Sain tonkallisen maitoa hyljeksitylle karitsalle hengenpitimiksi.

Kotona sitten juotin karitsalle lehmäntissinlämpöistä maitoa ja tein lampolan iltahommat. Nyt olen tässä. Kohta menen pihalle koiran kanssa ja varmaan kaivelen vähän kukkapenkkiä vielä pihalle ennen sateita.
Voi että kuulostaa ihanalta päivältä. :)
 
Ihan mukava. Pihalla oltiin monta tuntia ja ihan kesävermeissä. Muutamia pitkiä katseita sain tuulipuvuissa hiihtäviltä naapureilta, mutta väliäkös sillä. Kohta siirrytään biksuihin :D

Lenkille piti mennä, mutta nyt sataa ja kohta ehkä ukkostaa. Ei siis iltalenkkiä tänään :(
 
Lunatic
Auts, varmasti on ollut kipeä jalka tytöllä.
Kyllä siellä lekurissa olis pitänyt siun exän tyttöä käyttää, jos siellä on viellä jotain, ni sehän saattaa tulehtua viellä, toivotaan kuitenkin ettei olisi enää mitään siellä jalassa.

Ei siulla kovin hyvä päivä ollut. :hug:
Ei ollu ei. :|
Saa luvan viedä likan huomenna lekuriin, kun tulee kumminkin hakemaan likkaa taas kyläreissulle. Harmi vaan että huomenna on pyhä, tänään ois päässy helpommin lekuriin.

Mut kai se tästä jotenkin lutviutuu.

Kiitos haleista.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26278810:
Päivä meni hyvin,mutta tää ilta on ollut niin pitkästyttävä! Kolme isompaa lähtivät mummolaan yöksi ja nuorin on ollut jo kasista asti nukkumassa ja mä vaan yritän notkua edes täällä,että saisi aikaa jotenkin tapettua. PLÄÄH!
Hyvä että on ollut hyvä päivä muuten, nyt siun pitää vaan keksiä jotain hauskaa tekemistä, että aika menee nopeammin. :D
 

Yhteistyössä