Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

Miulla on ollut sekä hyvä että myös huono päivä.
Töissä oli kiva päivä ja aika kului nopeasti, ilma on ollut kaunis, lämmin ja aurinkoinen.
On mukavaa viettää huomenna vapaapäivä.
Kotona on ollut ihanaa miehen kanssa. :) :heart:

Miulla koskee päähän ja kurkkuun ja nenä vuottaa ja kutittaa. :|
Isän syöpä huolestuttaa viellä, vaikka yritetään ajatella positiivisesti ja elää normaalia elämää.
 
"vieras"
Töissä aamupäivä oikeen mukavaa. Kaks viimestä tuntia yhtä helvettiä. Lapset olleet ihania :) Mulla kauhea flunssa; kurkku kipeä, nuha ja kuumetta. Miestä ikävä, on kaukana töissä :(
 
suurimmaksi osaksi ihana. vauva hymyilee mulle melkeen kokoajan, esikoinen ei päivällä saanut yhtään uhmakohtausta. mä nukuin päikkärit ekaa kertaa äitiysloman aikana.

mut harmittaa et mies on huomenna ja perjantaina töissä, kun melkeen kaikilla muilla on vapaata. illalla esikoinen sai kunnon uhmakohtauksen, ja sain purra hammasta, etten menettäny hermojani.
 
[QUOTE="vieras";26278381]Töissä aamupäivä oikeen mukavaa. Kaks viimestä tuntia yhtä helvettiä. Lapset olleet ihania :) Mulla kauhea flunssa; kurkku kipeä, nuha ja kuumetta. Miestä ikävä, on kaukana töissä :([/QUOTE]

Kiva että töissä oli mukavaa, kuten miulla. :)
Tuo flunssa on inhottava :hug:
Mie en tiiä onko miulla flunssaa vai ehkä siitepölyallergiaa, inhottava olo.
 
hyvä
Hyvä työpäivä, kilpailutusasia ratkesi hyvin.
Selvisi tai varmistui, että meillä on lakkiaiset.
Sain virallisen kutsun jatko-opintojen pääsykokeeseen.
Että hyvinhän tämä on tähän asti mennyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Valon pisara
RANKKA! Eilen illalla nukkumaan 00:30, aamulla herätys 05:55. Torkuin piikkimatolla reilun puoli tuntia ja sitten ylös, suihkuun ja muksuille aamupalaa, poika kouluun ja tyttö kyytiin ja päiväkodin kautta töihin. 8:45-15:30 duunissa, kävin mieheni kanssa lounaalla. Sitten päiväkodin kautta kotiin, otin ystävän lapset mukaan omani lisäksi ja tein ruuan koko poppoolle, paistoin piirakoita ja viinereitä ja 17:30 tuli pojan kavereita synttäreille, laitoin vielä suklaata ja boolia tarjolle. Täällä siis ravasi 6 poikaa ja 2 tyttöä ikävälillä 5-8 ja vauhtia piisasi! Vieraat lähti 19-20 välillä kotiinsa, ystävän ex haki omansa pois ja jäi kahville ja pojan yhden luokkakaverin äiti ja isosisko tuli kanssa meille kahville (on siis nykyään mun ihan kaveri tämä äiti) ja sitten kun vieraat oli lähteneet, passitin omani suihkuun. Nyt ne syö iltapalaa ja mä aattelin terästää tuon boolin jämän kossulirulla ja lipaista sen naamariini ja lämmittää saunan ja tehdä iltapalaa siihen kun mies tulee töistä n. klo 24 tienoilla.
 
paska päivä
velkaneuvojalla selvittämässä narsisti exän "lupaamia" ja aiheuttamia eron jälkeisiä tuhoja joihin en saanut aikoinaan apua vaikka pelkäsin hänen välillä jopa tappavan meidät (sopii profiiliin ja uhkaili myös) tooooooooooodella paska päivä siis! siitä myös viha ja katkeruus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26278396:
suurimmaksi osaksi ihana. vauva hymyilee mulle melkeen kokoajan, esikoinen ei päivällä saanut yhtään uhmakohtausta. mä nukuin päikkärit ekaa kertaa äitiysloman aikana.

mut harmittaa et mies on huomenna ja perjantaina töissä, kun melkeen kaikilla muilla on vapaata. illalla esikoinen sai kunnon uhmakohtauksen, ja sain purra hammasta, etten menettäny hermojani.
Minkä ikäinen siun vauva on nyt ?
Ihania nuo lapsukaiset. :D
Uhmakohtaukset on välillä vaikeita, onneksi loppuu jossain vaiheessa. :hug:

Harmi kun miehesi joutuu olemaan töissä, ettekä voi viettää koko perhe aikaa yhdessä. :hug:
 
Ihan ok päivä.
Aamu ja iltapäivä meni lasten ja lastenlasten kanssa.
Mummu, arvaa mit

Illan suussa lähdimme miehen kanssa kaksin kaupunkiin.
Tarkoitus oli käydä kirpuilla, kaupassa, syömässä ja leffassa
.
Syömään juuri ja juuri jaksoimme ( kirpun ja ruokakaupan jälkeen) mutta siinä vaiheessa jo nauratti; miehellä paha allergia näin kevään kynnyksellä, minä uu uu uupunut viime aikojen touhuista.
Valkosipulietanat olivat hyviä, mutta jo viinin tuoksu nukutti.

Suosista siis ajelimme kotiin ja vietämme nyt kahdenkeskisen lapsettoman illan - mies allergialääkkeen melkein-sammuttamana Frasieria katsellen ja minä punaviinitellen palstan parissa.

Joskus näinkin.

Pienet - ja isommat- palaavat kuulemma huomenna klo 16.
Silloin grillataan ja syödään salaattia + istutetaan viikon mittaan pihalle ilmiintyneet äitienpäivän jälkilahjukset.

:)
 
Aamupäivä meni hyvin,iltapäivällä kävin siistimässä kirpparipöytääni ja kuulin et ekana päivänä myyntiä ollu kivasti.
Mut selkä kiukuttelee, sali jäi väliin ja lattioiden pesu ja muut sellaiset. Lisäksi kiertelin melkein 2 tuntia turhaan kenkäkaupoissa, enkä löytänyt mitään mielekästä! Ja kengät tarttis reissuun maanantaina!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä;26278426:
Hyvä työpäivä, kilpailutusasia ratkesi hyvin.
Selvisi tai varmistui, että meillä on lakkiaiset.
Sain virallisen kutsun jatko-opintojen pääsykokeeseen.
Että hyvinhän tämä on tähän asti mennyt.
Hienoa, että on ollut hyvä päivä. :)
 
Ihan kiva. :) Olin yhden ystävän luona yötä ja nyt vahdin toisen ystävän lapsia, olen täälläkin yötä. Noi on ihan pimeitä noi muksut, katselee jouluisia ohjelmia, Muumien talvijaksoja ja Lumiukko-dvd:tä. :O :D
 
RANKKA! Eilen illalla nukkumaan 00:30, aamulla herätys 05:55. Torkuin piikkimatolla reilun puoli tuntia ja sitten ylös, suihkuun ja muksuille aamupalaa, poika kouluun ja tyttö kyytiin ja päiväkodin kautta töihin. 8:45-15:30 duunissa, kävin mieheni kanssa lounaalla. Sitten päiväkodin kautta kotiin, otin ystävän lapset mukaan omani lisäksi ja tein ruuan koko poppoolle, paistoin piirakoita ja viinereitä ja 17:30 tuli pojan kavereita synttäreille, laitoin vielä suklaata ja boolia tarjolle. Täällä siis ravasi 6 poikaa ja 2 tyttöä ikävälillä 5-8 ja vauhtia piisasi! Vieraat lähti 19-20 välillä kotiinsa, ystävän ex haki omansa pois ja jäi kahville ja pojan yhden luokkakaverin äiti ja isosisko tuli kanssa meille kahville (on siis nykyään mun ihan kaveri tämä äiti) ja sitten kun vieraat oli lähteneet, passitin omani suihkuun. Nyt ne syö iltapalaa ja mä aattelin terästää tuon boolin jämän kossulirulla ja lipaista sen naamariini ja lämmittää saunan ja tehdä iltapalaa siihen kun mies tulee töistä n. klo 24 tienoilla.
:hug: Rankka päivä tosiaan ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paska päivä;26278458:
velkaneuvojalla selvittämässä narsisti exän "lupaamia" ja aiheuttamia eron jälkeisiä tuhoja joihin en saanut aikoinaan apua vaikka pelkäsin hänen välillä jopa tappavan meidät (sopii profiiliin ja uhkaili myös) tooooooooooodella paska päivä siis! siitä myös viha ja katkeruus.
Voi että, on todella vaikeaa ollut siulla. :| :hug:
Tsemppiä siulle ja parempia päiviä elämääsi.
 
Ihan ok päivä.
Aamu ja iltapäivä meni lasten ja lastenlasten kanssa.
Mummu, arvaa mit

Illan suussa lähdimme miehen kanssa kaksin kaupunkiin.
Tarkoitus oli käydä kirpuilla, kaupassa, syömässä ja leffassa
.
Syömään juuri ja juuri jaksoimme ( kirpun ja ruokakaupan jälkeen) mutta siinä vaiheessa jo nauratti; miehellä paha allergia näin kevään kynnyksellä, minä uu uu uupunut viime aikojen touhuista.
Valkosipulietanat olivat hyviä, mutta jo viinin tuoksu nukutti.

Suosista siis ajelimme kotiin ja vietämme nyt kahdenkeskisen lapsettoman illan - mies allergialääkkeen melkein-sammuttamana Frasieria katsellen ja minä punaviinitellen palstan parissa.

Joskus näinkin.

Pienet - ja isommat- palaavat kuulemma huomenna klo 16.
Silloin grillataan ja syödään salaattia + istutetaan viikon mittaan pihalle ilmiintyneet äitienpäivän jälkilahjukset.

:)
Kuulostaa ihanalta päivältä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Mira"
RANKKA! Eilen illalla nukkumaan 00:30, aamulla herätys 05:55. Torkuin piikkimatolla reilun puoli tuntia ja sitten ylös, suihkuun ja muksuille aamupalaa, poika kouluun ja tyttö kyytiin ja päiväkodin kautta töihin. 8:45-15:30 duunissa, kävin mieheni kanssa lounaalla. Sitten päiväkodin kautta kotiin, otin ystävän lapset mukaan omani lisäksi ja tein ruuan koko poppoolle, paistoin piirakoita ja viinereitä ja 17:30 tuli pojan kavereita synttäreille, laitoin vielä suklaata ja boolia tarjolle. Täällä siis ravasi 6 poikaa ja 2 tyttöä ikävälillä 5-8 ja vauhtia piisasi! Vieraat lähti 19-20 välillä kotiinsa, ystävän ex haki omansa pois ja jäi kahville ja pojan yhden luokkakaverin äiti ja isosisko tuli kanssa meille kahville (on siis nykyään mun ihan kaveri tämä äiti) ja sitten kun vieraat oli lähteneet, passitin omani suihkuun. Nyt ne syö iltapalaa ja mä aattelin terästää tuon boolin jämän kossulirulla ja lipaista sen naamariini ja lämmittää saunan ja tehdä iltapalaa siihen kun mies tulee töistä n. klo 24 tienoilla.
Annatko tänään miehellesi pikaisesti takaapäin?
 
Aamupäivä meni hyvin,iltapäivällä kävin siistimässä kirpparipöytääni ja kuulin et ekana päivänä myyntiä ollu kivasti.
Mut selkä kiukuttelee, sali jäi väliin ja lattioiden pesu ja muut sellaiset. Lisäksi kiertelin melkein 2 tuntia turhaan kenkäkaupoissa, enkä löytänyt mitään mielekästä! Ja kengät tarttis reissuun maanantaina!
Jaa, siulla on ollu sekä hyvä että myös huono päivä. :hug:
 
[QUOTE="Mira";26278541]Annatko tänään miehellesi pikaisesti takaapäin?[/QUOTE]

Ihan aattelin silleen pidemmän kaavan mukaan antautua. Eilen ei jaksanut ja 2 päivää puutteessa saa mut melkolailla kiipeilemään seinille... ;)
 

Yhteistyössä