Onko seksikumppanieni määrä liian suuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275303:
Mä olen ainakin epävarma sen takia, koska komemusta ei ole ja miehet olettaa että yli 30 vuotias on jo melkoisen kokenut.. Ja sitten olen epävarma senkin takia, että mies tietysti rupeais vertailemaan, että entiset panot on niin ja niin paljon parempia kun minä koska ne ovat olleet kokeneempia..:ashamed:

Luitko tuon aiemman, sinulle osoitetun, kommenttini? Kyllähän nyt Eskokin ymmärtää, mitä se käytännössä tarkoittaa että on ollut pitkään parisuhteessa. Ryhdistäydy.

Luitko tuon aiemman, sinulle osoitetun, kommenttini? Kyllähän nyt Eskokin ymmärtää, mitä se käytännössä tarkoittaa että on ollut pitkään parisuhteessa. Ryhdistäydy.

Joo olin 19 vuotias, kun tapasin ex-mieheni, ja 10 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Nyt olen pari vuotta yksin ollut. Mutta olihan sitä pitänyt vissiin aloittaa aikaisemmin, eikä tyhmänä "odottaa sitä oikeaa". ja olishan tässä ollut tämä pari vuotta, jonka aikana en ole uskaltanut missää käydä, koska olen niin ruma ja lihava, sekä kokematon :ashamed:

Onhan tuo iso luku, kun suomalaisella naisella on keskimäärin 12 seksikumppania. Se on sitten subjektiivista, mikä kenenkin mielestä on "liikaa". Mun mielestä ei ole mitään syytä valehdella. Jos ei kelpaa toiselle omana itsenään niin sitten on suhteessa väärän ihmisen kanssa. Ei kaikkea tarvitse kertoa, mutta sitten voi ihan vaikka sanoa, että haluaa pitää lukumäärän henkilökohtaisena asianaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275372:
Joo olin 19 vuotias, kun tapasin ex-mieheni, ja 10 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Nyt olen pari vuotta yksin ollut. Mutta olihan sitä pitänyt vissiin aloittaa aikaisemmin, eikä tyhmänä "odottaa sitä oikeaa". ja olishan tässä ollut tämä pari vuotta, jonka aikana en ole uskaltanut missää käydä, koska olen niin ruma ja lihava, sekä kokematon :ashamed:

No eipä tuo tilanne kieriskelyllä parane. Otat jonkun kaverin mukaan ja lähdet johonkin. Ei sun tarvitse ketään heti löytää, mutta huomaat ettei se niin kamalaa ole. Ja sitä rataa.

[QUOTE="mie";26273894]Riippuu varmaan miehestä. Jos minä tällä hetkellä olisin sinkku - ja hakisin ihan tosissani puolisoa/vakavaa seurustelukumppania niin tod.näk. skippaisin 30 vuotiaan naisen jolla on vaan muutaman (1-2) kumppani ollut elämän aikana.

Ihan vaan siksi että valitettavasti se ruoho aidan toisella puolella kiinnostaa suurinta osaa, jos sitä kokemusta ei ole (joo, joo, moni huijaa tässä kohtaa itseäänkin uskottelemalla että näin ei ole). Mutta kuten sinäkin tiedät - ei se sen kummempaa ole. Toinen on yhdessä parempi ja toinen toisessa. se mikä on oleellista on yhteinen kemia.

Eli minulle tuo ei olisi kauhistus - paljon suurempi kauhistus on todellakin nainen jolla on ollut vain se yksi tahi kaksi kumppania.[/QUOTE]

Outo näkökulma. Ihan kuin jokin yksittäinen seksikokemus olisi niin tärkeä, että pitäisi ihan sen takia lähteä pettämään vaikka on vakavassa parisuhteessa. Jos naisella tuohon ikään mennessä ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania niin tuskin on kovinkaan todennäköistä, että hän jatkossakaan lähtisi metsästämään yhden illan juttuja. Toki heitäkin on, mutten usko, että se olisi mitenkään erityisen suuri pettämiselle altistava tekijä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275372:

Jos nimimerkkisi on totta, niin ryhdistäydy sillä sulla on vastuu lapsestasi ja hän saa huonon kuvan. Surkuttelu tarttuu.
Tälläydy vähän jonain viikonloppuna ja lähde hakemaan maanläheistä seuraa. Varmasti saat kokemuksia, jos joku urpo haukkuu rumaksi niin sano että olet huono mies. :)

Kerran täällä vaan eletään!! Kaikkea pitää kokeilla. Jos ei ole itsellesi ongelma ja tykkäät miehistä ja seksistä, ei sen tule olla miehellekkään ongelma. Luulisi miehen vain pitävän seksinhimoisesta naisesta.

[QUOTE="vieras";26275575]Kerran täällä vaan eletään!! Kaikkea pitää kokeilla. Jos ei ole itsellesi ongelma ja tykkäät miehistä ja seksistä, ei sen tule olla miehellekkään ongelma. Luulisi miehen vain pitävän seksinhimoisesta naisesta.[/QUOTE]

Eikö kokematon nainen voi olla seksinhimoinen? Tarkoittaako tää nyt sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26274558:
Eikös se oo niin, että mitä suurempi luku on, sitä parempi nainen tai jotain.. :)
Mua ainakin hävettää ihan älyttömästi, etten ole kun yhden kanssa ollut ja tälläinen ikäloppukin olen :ashamed: Minä en uskaltaisi edes lähteä treffeille sen takia, jos tilaisuus tulisi.

Mä vähän ihmettelen, miksi ihmiset elävät tavalla, jota sitten häpeävät. Mulla ei ole ollut yhtään seksikumppania vielä enkä häpeä asiaa tippaakaan.

[QUOTE="vieras";26275575]Kerran täällä vaan eletään!! Kaikkea pitää kokeilla. Jos ei ole itsellesi ongelma ja tykkäät miehistä ja seksistä, ei sen tule olla miehellekkään ongelma. Luulisi miehen vain pitävän seksinhimoisesta naisesta.[/QUOTE]

Miehet haluavat neitsytnymfomaanin, mikäli uskomme myytteihin.

• Tykkää
Reactions: Isämies
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275619:
Eikö kokematon nainen voi olla seksinhimoinen? Tarkoittaako tää nyt sitä?

Voi. :) Monet voivat olla vakituisessa parisuhteessa hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia vaikkei irtosuhteet nappaakaan. Eihän se välttämättä liity seksinhimon määrään pätkääkään, kuinka paljon sitä parisuhteen ulkopuolella harrastaa tai on harrastamatta.

Entä pitäisikö miestä kiehtoa ajatus, että naiseen on pumpattu (kymmeniä)tuhansia spermalasteja kymmenien tai jopa satojen miesten toimesta?

Miksi sitä lukumäärää pitää suuruusluokkatasolla lähteä kaunistelemaan (kuten esim. Anatolia) Kyllä mimua ainakin kiinnostaisi rehellinen suuruusluokka ja sitä kautta suhtautuminen seksiin.
Ööö, anteeks?

Minäkö oon kaunistellut? Ei, en ole. Ei ollut tarvetta, ja ihan mielelläni aikoinaan asian miehelleni kerroin suhteen alussa, kun ko. asioista juteltiin.

Ap:lle neuvoin, että jos hän ei halua tätä henkilökohtaista asiaansa jakaa tapailemansa miehen kanssa, ja tämä sitä utelee, niin tokaisee vaan että "seitsemän" tms ja se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275630:
En ole sen kommentoimasi viestin kirjoittaja, mutta ei siinä minun mielestäni mitään outoa ole. Tuo on hyvinkin tavallinen ajattelutapa. Samasta asiasta taisi muuten olla puhe juurikin tällä samalla palstalla muutama päivä sitten ja ellen ihan väärin muista, niin sinäkin osallistuit ko. keskusteluun. :)

No musta se on hyvin outo näkökulma. Ei seksi ole kaikille ensisijaisesti joku suoritus ja niin suuri asia, että haikailisi vakituisessa parisuhteessa seksiä muiden kanssa, saati lähtisi sen takia pettämään. Yhtä lailla sellainen ihminen voi parisuhteessakin kaivata muitakin kumppaneita, jolla niitä on elämänsä aikana ollut paljon. Jos on ollut vaikka vain yksi seksikumppani elämänsä aikana ja on täysin tyytyväinen suhteeseensa ja seksielämäänsä niin miksi ihmeessä ottaa riski ja rikkoa se onni jonkin satunnaisen kokeilun takia?

Mä vähän ihmettelen, miksi ihmiset elävät tavalla, jota sitten häpeävät. Mulla ei ole ollut yhtään seksikumppania vielä enkä häpeä asiaa tippaakaan.

Mua ainakin hävettää. Nykyään kun pitäs olla niin älyttömän kokenut ja tehnyt vaikka mitä. Ja ihmiset tietysti ajattelevat, että mussa on vaan pakko olla joku vika kun en oo kenellekään kelvannut.

Ei seksi ole kaikille ensisijaisesti joku suoritus ja niin suuri asia, että haikailisi vakituisessa parisuhteessa seksiä muiden kanssa, saati lähtisi sen takia pettämään. Yhtä lailla sellainen ihminen voi parisuhteessakin kaivata muitakin kumppaneita, jolla niitä on elämänsä aikana ollut paljon.

Jotenkin minusta tuntuu siltä, että jos nyt lähtisin tähän kommentoimaan, niin astuisimme molemmat uudelleen niihin viime kertaisiin jalanjälkiimme. :)

(Vaikka seksi ei tietenkään olekaan mikään suoritus (vaan juurikin sellaista syvemmän yhteyden hakemista siihen kumppaniin), niin kyllä minulla joskus on ihan rehellinen hikikin tullut... :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275725:
Mua ainakin hävettää. Nykyään kun pitäs olla niin älyttömän kokenut ja tehnyt vaikka mitä. Ja ihmiset tietysti ajattelevat, että mussa on vaan pakko olla joku vika kun en oo kenellekään kelvannut.

Joku ajattelee, osa ei. Monelle riittää tunteet ja normiseksi. Olet vain jäänyt pyöriin kehää, ei muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275303:
Mä olen ainakin epävarma sen takia, koska komemusta ei ole ja miehet olettaa että yli 30 vuotias on jo melkoisen kokenut.. Ja sitten olen epävarma senkin takia, että mies tietysti rupeais vertailemaan, että entiset panot on niin ja niin paljon parempia kun minä koska ne ovat olleet kokeneempia..:ashamed:

Tähän on pakko sanoa lohdutukseksi, että kokemusta on muunkinlaista kuin monta kumppania. Ainakin itse olen kokenut että "hyvä sängyssä" on YLEENSÄ ollut sellainen mies, jolla on yksi tai useampia pidempiä suhteita takana ja itse olen menettänyt neitsyyteni 15-vuotiaana miehelle, kenen kanssa seurustelin yli vuoden ja aika järestään olen saanut kuulla positiivista palautetta ja että olen "hyvä sängyssä". Kyllä se yksi pitkä suhde opettaa omasta kropasta ja toisen tyydyttämisestä enemmän kuin kourallinen yhden illan panoja. Usko pois!

Yhteistyössä