S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275303:Mä olen ainakin epävarma sen takia, koska komemusta ei ole ja miehet olettaa että yli 30 vuotias on jo melkoisen kokenut.. Ja sitten olen epävarma senkin takia, että mies tietysti rupeais vertailemaan, että entiset panot on niin ja niin paljon parempia kun minä koska ne ovat olleet kokeneempia..:ashamed:
Luitko tuon aiemman, sinulle osoitetun, kommenttini? Kyllähän nyt Eskokin ymmärtää, mitä se käytännössä tarkoittaa että on ollut pitkään parisuhteessa. Ryhdistäydy.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275372:Joo olin 19 vuotias, kun tapasin ex-mieheni, ja 10 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Nyt olen pari vuotta yksin ollut. Mutta olihan sitä pitänyt vissiin aloittaa aikaisemmin, eikä tyhmänä "odottaa sitä oikeaa". ja olishan tässä ollut tämä pari vuotta, jonka aikana en ole uskaltanut missää käydä, koska olen niin ruma ja lihava, sekä kokematon :ashamed:
...Eiköhän monessa vakituisessa parisuhteessa ole ollut enemmän suuseksiä kuin minun makkarisani.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275372:Joo olin 19 vuotias, kun tapasin ex-mieheni, ja 10 vuotta ehdittiin yhdessä olla. Nyt olen pari vuotta yksin ollut. Mutta olihan sitä pitänyt vissiin aloittaa aikaisemmin, eikä tyhmänä "odottaa sitä oikeaa". ja olishan tässä ollut tämä pari vuotta, jonka aikana en ole uskaltanut missää käydä, koska olen niin ruma ja lihava, sekä kokematon :ashamed:
Nonni, semmosta sitte. Elämää pelätessä!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26274558:Eikös se oo niin, että mitä suurempi luku on, sitä parempi nainen tai jotain..
Mua ainakin hävettää ihan älyttömästi, etten ole kun yhden kanssa ollut ja tälläinen ikäloppukin olen :ashamed: Minä en uskaltaisi edes lähteä treffeille sen takia, jos tilaisuus tulisi.
Outo näkökulma.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275619:Eikö kokematon nainen voi olla seksinhimoinen? Tarkoittaako tää nyt sitä?
Miehet haluavat neitsytnymfomaanin, mikäli uskomme myytteihin.
Ööö, anteeks?Miksi sitä lukumäärää pitää suuruusluokkatasolla lähteä kaunistelemaan (kuten esim. Anatolia) Kyllä mimua ainakin kiinnostaisi rehellinen suuruusluokka ja sitä kautta suhtautuminen seksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275630:En ole sen kommentoimasi viestin kirjoittaja, mutta ei siinä minun mielestäni mitään outoa ole. Tuo on hyvinkin tavallinen ajattelutapa. Samasta asiasta taisi muuten olla puhe juurikin tällä samalla palstalla muutama päivä sitten ja ellen ihan väärin muista, niin sinäkin osallistuit ko. keskusteluun.![]()
Mä vähän ihmettelen, miksi ihmiset elävät tavalla, jota sitten häpeävät. Mulla ei ole ollut yhtään seksikumppania vielä enkä häpeä asiaa tippaakaan.
Ei seksi ole kaikille ensisijaisesti joku suoritus ja niin suuri asia, että haikailisi vakituisessa parisuhteessa seksiä muiden kanssa, saati lähtisi sen takia pettämään. Yhtä lailla sellainen ihminen voi parisuhteessakin kaivata muitakin kumppaneita, jolla niitä on elämänsä aikana ollut paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275725:Mua ainakin hävettää. Nykyään kun pitäs olla niin älyttömän kokenut ja tehnyt vaikka mitä. Ja ihmiset tietysti ajattelevat, että mussa on vaan pakko olla joku vika kun en oo kenellekään kelvannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26275303:Mä olen ainakin epävarma sen takia, koska komemusta ei ole ja miehet olettaa että yli 30 vuotias on jo melkoisen kokenut.. Ja sitten olen epävarma senkin takia, että mies tietysti rupeais vertailemaan, että entiset panot on niin ja niin paljon parempia kun minä koska ne ovat olleet kokeneempia..:ashamed: