tällä naisella on täydellinen kroppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minulla on muuten samanlainen, mutta pienet rinnat. Minua on sanottu nälkäkurjeksi ja pikkupojaksi ja muuta sellaista. Tuolla on kyllä täydellinen kroppa, mutta itse tykkään että pienemmät rinnat on vielä nätimmät.
 
hammi
Mä oon varmaan sitten outo, mutta mä pidän hyvin monenlaisista vartaloista. Toi kuvan vartalo on kiva, samoin jonkun mainitsema Eva Wahlströmin kroppa on jees ja sitten vielä esimerkiksi Minna Kaupin kroppa on jees.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";26274956]Seksikäs vartalo kuvan naisella. Miestäkin pyysin tulla katsomaan, sanoi että seksikäs on, ennemmin tollanen kun 50-60 kg A-B kupin omaava luuviulu :D[/QUOTE]

Paljonko luulet, että kuvan nainen painaa? Itse veikkaan, että juurikin jotain 50 ja 60 kilon väliltä.
 
Tissivoukaamiseen: tuollaiset tulee taviksellekin kun laittaa oikeanlaiset liivit. Kokoa voi säädellä melko helposti. Sen sijaan ihon sileyteen ja tasaiseen väriin tarvitaan jo photoshoppia. Lisää soppaan hyvät geenit ja sopiva ruokavalio ja kuntoilu, niin syntyy täydellinen nainen. :D
 
Täydellinen ja kelpais mulleki tuo kroppa. Ja rinnat on just sopivat.

Kuten Lilii tuossa laitto, niin oikianlaasilla liiveillä taviksenkin rinnat saa tuollaaseksi. Mulla on ittellä halvempia liivejä ja sitte kalliita erikoisliikkeestä ostettuja liivejä ja kyllä sen eron huomaa. Kunnolliset liivit nostaa poven ja antaa kunnon tuen.
 
Kepsis
Tottakai kunnon liivit tukee ja korostaa, mutta niille jotka epäilee että ei ole isot tissit, niin sopii mennä katsomaan ko. mallin uimapukukuvauksia. Ei aina tarvitse olla kade ja puhua sen kautta tai panetella. Kaikenlaisia naisia on ja suurimmalle osalle ottajansa, kun ei luonne ole paskaa.
 
Tottakai kunnon liivit tukee ja korostaa, mutta niille jotka epäilee että ei ole isot tissit, niin sopii mennä katsomaan ko. mallin uimapukukuvauksia. Ei aina tarvitse olla kade ja puhua sen kautta tai panetella. Kaikenlaisia naisia on ja suurimmalle osalle ottajansa, kun ei luonne ole paskaa.
Niin siis eikö hällä olekaan juuri sopivat tissit? Minusta ainakin. Siksi epäilen, että ne eivät ole isot. :xmas:
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";26275185]70-80 kg.[/QUOTE]

:LOL: Ei varmasti paina noin paljoa. Tuo nainenhan olisi ylipainoinen tuolla painolla, ja kuvasta näkee, että ei todellakaan ole ylipainoinen.
 
Kaikki ei vaan tykkää noin isoista tisseistä. Ei tarvii olla kateellinen. Mielipiteitä on monia.
Aika pitkään meni, ennenkuin tämä jokaiseen tällaiseen ketjuun kuuluva viesti tuli. :)

Joo, eli eivät tietenkään kaikki miehet (sen paremmin kuin naisetkaan) tietenkään tykkää isoista tisseistä. Eiväthän kaikki naisetkaan pidä pitkistä miehistä, vaikka ylivoimainen enemmistö käsittääkseni pitääkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275268:
Aika pitkään meni, ennenkuin tämä jokaiseen tällaiseen ketjuun kuuluva viesti tuli. :)

Joo, eli eivät tietenkään kaikki miehet (sen paremmin kuin naisetkaan) tietenkään tykkää isoista tisseistä. Eiväthän kaikki naisetkaan pidä pitkistä miehistä, vaikka ylivoimainen enemmistö käsittääkseni pitääkin.
Niin, onhan se ihan hyvä tuoda sekin kommentti esille, kun aina aletaan höpistä kateudesta tällaisissa ketjuissa, jos joku ei pidäkään jonkun mallin kuvaa maailman upeimpana ilmestyksenä.
 

Yhteistyössä