Ystäväni on ostanut sellaisen reborn-nuken ja on täysin hurahtanut... Tää menee mun mielestä jo "yli"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannan kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta noi on ihan hienoja enkä mä näe mitään pahaa nukkeleikeissäkään, en vaikka leikkijä olisi aikuinen. Harmiton harrastus tuollainen nukkejen keräily tai niillä leikkiminen on. Mä rakastin pienenä nukkeleikkejä ja oishan tollanen nytkin niin vaivaton vaihtoehto, jos sattuisi joku kauhea hoivavietti herämään. ;)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
okei musta noi nuket on jotenki aika pelottavan näköisiä. siis jotkut ainaski. killittävät silmät ja ööh kaikki :$ kyl kuulostaa tavallaan siltä että päässä viiraa.. en jaksanu lukea ku ekan sivun. piti vaan kysyä että onko kaverillas miestä kotona kattomassa tota touhua? ei mun mies jaksais tollasta katella. saahan sitä harrastaa mitä huvittaa mutta kyllä tuli ittelleki mieleen sama mitä joku oli jo kommentoinu että "samaku seurustelis pumpattavan barbaran kanssa"

mun mielestä noi näyttää ihan kuolleilta vauvoilta ja siksi en sellaista haluaisi. jotenkin karmivia ovat. harrastushan toi varmaan on, mutta siinä menee yli jos noille aletaan jutella. vai jutteleeko joku niille postimerkeilleen?

[QUOTE="äiti";26273751]Sairasta. Ja vallankin jos niillä rupeaa leikkimään. Yäk.[/QUOTE]

Tai olemaan liian tosissaan, se on pelottavaa. Ulkoiluttamaan ja nukuttamaan.

Ristiriitaisia tunteita herättää nuo nuket. Toisaalta ovat tavallaan ihania, mutta ovat liian todellisia ja juurikin tulee mieleen kuolleet vauvat....siinä mielessä ovat karmivia kyllä...en hankkisi enkä haluaisi....ja en myöskään oikein ymmärrä tuota harrastusta AIKUISELLA. Vauvakuume jos on kova, ja hankkii tuollaisen sitten, niin...ei, en kyllä ymmärrä.

Keskisuomalaisessa oli joku aika sit juttua noista ja siinä haastateltiin naista, kenen omat lapset oli kouluiässä ja sillä naisella oli just tollanen nukke. Siinä se sit kerto, että kuskaa sitä autossa turvakaukalossa ja sit sitä oli hävettäny, kun joku oli luullut sitä oikeaksi vauvaksi.. Mulle jäi siinä kohtaa vähän epäselväksi, että miksi se sitten kuskasi sitä kuin oikeaa vauvaa, jos ei kuitenkaan halua, että ihmiset luulee sitä oikeaksi vauvaksi.

:D Ai tämmöstäkin. Jos tuo olis ystäväni niin ehdottaisin, että jättäisimme sen nuken asiat meidän jutuistamme pois. Jos tämä ei onnistuisi, suuttuisi tms. niin silloin olisin huolissani, muuten en. Tiedän aikuisen joka rakentaa nukkekotia, leikkiähän sekin tavallaan on. Eiköhän tuohon leikkiin aikuinen aika nopeasti kyllästy. :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos tästä ketjusta.. teet pyrskähteli ensin ja vatsaan sattui. Siis oikeasti tuollaisia kammotuksia jotkut paapoo?

Meillä sais mies hyvän sätkyn, jos hommaisin tuollaisen(se sininen tappajavauva..) tänne sohvalle pötkötteleen. Se vois olla melko näyttävä ohikulkijoille myös kukkapenkissä.. olenkin miettinyt mitä kummallista laittais pihalle. Vois tulla vähän sanomista.. :D
Oikeasti järkkyjä.. rupes karmimaan kunnolla, kun katsoi tarkemmin.

Mä olen joskus jopa harkinnut tuollaista... Hinta on sen verran kova, ettei tommosta kuitenkaan noin vaan ostaa paukauteta. Munkin kuopus on jo 5v ja esikoinen siitä pari vuotta vanhempi, mutta kyllähän heihinkin saa liki kaiken aikansa ja rakkautensa upotettua, joten kenties mä en kuitenkaan edes tarvitse moista nukkea. Vauvat on kyllä suloisia, myös näköispatsaina ;)

Tulee mieleen, että jollain psykopaatilla tollanen voiskin hyvin olla. Vähän samalla tavalla, kun joku sarjamurhaaja voi pitää säilöttyä ruumista kivana, joku voi ajatella noitakin söpöinä.

Ei muuten yhtään yllättänyt se, ketkä palstalaiset ilmoitti tykkäävänsä tollasista. Sama heebo tykkää aiheuttaa itselleen mustelmia ja pitää Tauskia hyvännäköisenä.

Tämä näyttää ihan Ruotsin Estelleltä. =)
25f73f127370.jpg

Jep. Kuolleelta Ruotsin Estelleltä. Ei kukaan normaali tuollaisia ostele.

Yhteistyössä