Mikä on huvittavin haukkumasana tai muu sana, millä sua on kutsuttu palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Mua on nyt viime aikoina kutsuttu ahkerasti pubiruusuksi. :LOL:
En tiedä kuka sen keksi, mutta Venakko ja hänen haareminsa tätä minusta käyttää.

Ja minä kun en edes vietä aikaani baareissa. :D

Mitäs huvittavaa teistä on kehitelty?

Minua on valheellisesti väitetty mm. pedofilian uhriksi. : / Lisäksi väitetty olevan sama henkilö toisen palstalaisen kanssa. Monta kertaa kutsuttu sairaaksi ja toivotettu huonoa onnea ja kaikkea pahaa toivottu tapahtuvan minulle.

Kepsis
Hmmm... se on huvittavaa kun jotkut yrittää viljellä minuun liittäen tätä hello kitty-raivaria :D Oikeasti hauska oivallus ja hyvin huvittava mielikuva, tosin ikäväkseni sitä käytetään väärissä kohdissa, kun en ole edes suuttunut :D

Lapsentappaja, tyhmä, ruma, riutunut, hullu mitäs muuta... :D
Mutta huvittavin on se kun mua sanottiin narsistiksi, kun sanoin ettei mua kiinnosta mitä muut mun ulkonäöstä sanoo ja näen kyllä itsekin miltä näytän, kehtaan vielä pitää näkemästäni ja sanoa sen ääneen. :stick:
Ja sitten tietysti naiivi pikkulikka, kun nauran usein näille jutuille enkä jaksa ottaa kovin vakavasti.

On varmaan lukuisia muitakin, mutta nuo ovat tuoreempia. :D

Lunatic
Minua on valheellisesti väitetty mm. pedofilian uhriksi. : / Lisäksi väitetty olevan sama henkilö toisen palstalaisen kanssa. Monta kertaa kutsuttu sairaaksi ja toivotettu huonoa onnea ja kaikkea pahaa toivottu tapahtuvan minulle.
Älä välitä, mua on kans kutsuttu insestin uhriksi, sekä itse pedofiiliksi täällä.
Myös sairaaksi sanottu varmaan satoja kertoja.

Että siltä pohjalta.

Niin ja kaikkein idioottimaisin oli "teinien tappaja". En muista koskaan tappaneenikaan ketään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
7thHeaven
Heh, ajattelin että voisin kutsumanimeni innoittamana laittaa avatariksi Vicky Pollardin, mutta eikö Anatolialla ollut se joskus?
Ei halua matkia :D Joku muu whitetrashlady löydettävä.

Yhteistyössä