mistä noita paksuja sukkiksia voi ostaa? tuli mieleen kun palelee nytkin tällä hetkellä.. talvella ei onnistunut.Tuskin sitä ulkoillessa käytetään? Jos siis ajaa autolla työpaikalle ja takaisin, eipä siinä hameessa palele sen enempää (paksuilla sukkiksilla + saapikkailla) kun ohuissa housuissakaan.
Mistäs tommonen keskustelunaihe näin keväällä? ;-)
kiertääkö sulla hyvin veri jaloissa? talvella kokeilin hametta (paksumpaa) ja sukkiksia mutta oli niin kylmä. hyrr..Kyllä mä ainakin tarkenen hameessa ympäri vuoden. En ymmärrä, miksi hameessa tulisi todennäköisemmin kylmä kuin housuissa. Sukkahousut+saappaat+hame on käytössä, mieluummin pukeudun niin kuin housuihin talvella. Tietysti hameetkin on yleensä talvella paksumpia kuin kesällä.
Minä kyllä käytän ulkoillessanikin. Toki en ulkoile tuntikaupalla, koska olen inhonnut talvea, märkää ja kylmyyttä lapsesta saakka. Nyt aikuisena nautin siitä, että minun ei ole pakko ulkoilla kylmällä.Tuskin sitä ulkoillessa käytetään? Jos siis ajaa autolla työpaikalle ja takaisin, eipä siinä hameessa palele sen enempää (paksuilla sukkiksilla + saapikkailla) kun ohuissa housuissakaan.
Mistäs tommonen keskustelunaihe näin keväällä? ;-)