Mamu huijasi kymmeniä tuhansia euroja hyväuskoiselta suomalaiselta idioottinaiselta.

  • Viestiketjun aloittaja semmosta se
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sä oot kyllä väärässä. On aikoinaan tullut annettua ihan silkasta antamisen ilosta, ilman että oltaisiin ehditty lähellekään ensitreffejä, eli vaikkapa elokuvateatteria tai drinkkejä.

Ja joskus taas on saatu kuule jos jonkinmoista illallista ties miten monta kertaa toinen toistaan hienommissa paikoissa, lukemattomia drinkkejä, ilmaisia kyytejä (ja puhun nyt siis autokyydeistä, pisteestä A pisteeseen B, en muunlaisista kyydeistä pisteeseen G) jne, ja jätetty antamatta pesää vaikka näitä illallisia, drinkkejä ja muita lahjuksia on tullut kuukausien, jopa vuosien ajan.

Parisuhteeseen tai deittailuun en koskaan alkanut sellaisen kanssa, joka ei tajunnut olla herrasmies ja tarjota (tai sellaisen kanssa, joka käytti valkoisia tennissukkia). Pesän antaminen/aisan saaminen taas on tyystin toinen juttu, se ei välttämättä liity millään lailla seurusteluun, tai siis ei liittynyt silloin joskus kun vielä olin nuori ja nätti ja totaalisen vapaa velvoitteista. Eli joskus muinaishistoriassa (vastahan tässä on 10 v avioliitossa lusittu).
Nyt menee vahvasti selittelyn puolelle.:D

Mut hei, onneksi sun ei ole tarvinnut avioliitonsatamassakaan antaa ihan ilmaiseksi.

"Avioliitossa on tietty osittain yhteiset rahat, mutta en mä tässäkään taloudellisesti tappiolla kyllä ole."
 
Mikäli tämän kirjoituksen pääpointti oli kirvoittaa haukkuja mamuista ja tehdä rankkoja yleistyksiä, siihen en lähde. Vaikken tokikaan hyväksy moista huijaamista ja kyseinen mies on tehnyt väärin.
Enkä ymmärrä, miten joku voi tehdä niin, mutta en myöskään oikein käsitä, miten joku voi olla niin naiivi, että tulee noin huijatuksi.
Itseasiassahan tämä aloitus saattaisi kirvoittaa ihailuja, miten nerokas ja idearikas kyseinen mamu olikaan. Olisikohan Sukarin Topilla tarjota tyypille hommia. :xmas:
 
"Nainen"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26243513:
Itseasiassahan tämä aloitus saattaisi kirvoittaa ihailuja, miten nerokas ja idearikas kyseinen mamu olikaan. Olisikohan Sukarin Topilla tarjota tyypille hommia. :xmas:
:D

AP taitaa olla pikkuisen kade.
 
[QUOTE="vieras";26243512]Nyt menee vahvasti selittelyn puolelle.:D

Mut hei, onneksi sun ei ole tarvinnut avioliitonsatamassakaan antaa ihan ilmaiseksi.

"Avioliitossa on tietty osittain yhteiset rahat, mutta en mä tässäkään taloudellisesti tappiolla kyllä ole."[/QUOTE]
Mä alan pikkuhiljaa ihailemaan sun ylitulkitsemisen ja rivien välistä lukemisen taitoa :D

Mies on tosiaan se, joka tässä avioliitossa tähän mennessä on enemmän elättänyt mua kuin minä häntä. Varmaan siitä yksinkertaisesta syystä, että hän on meistä se työssäkäyvä osapuoli ollut jo vuosia.
 
hmph
Toisaalta ymmärrän tuon ikäisen naisen kohdalta tuollaisen hyväuskoisuuden.
Varmaan he ovat olleet sängyssäkin. Moniko yli kuusikymppinen nainen saa sänkykumppaniksi alle 4-kymppisen miehen?
 
"vieras"
Mä alan pikkuhiljaa ihailemaan sun ylitulkitsemisen ja rivien välistä lukemisen taitoa :D

Mies on tosiaan se, joka tässä avioliitossa tähän mennessä on enemmän elättänyt mua kuin minä häntä. Varmaan siitä yksinkertaisesta syystä, että hän on meistä se työssäkäyvä osapuoli ollut jo vuosia.
En mä mitään ylitulkitse. Sinähän sanoit ihan suoraan ettei sun päälle ole mitään asiaa jos ei ole maksanut sulle vähintään leffalippuja ja/tai drinksuja. Turhaan sä nyt yrität kiemmurrella irti sanomastasi, sanottu mikä sanottu ja sillä selvä.
 

Yhteistyössä