Heissan vaan!
Täällä ollaan aktiivisesti teidän kuulumisia seurailtu ja oman kuumeen kanssa kamppailtu. Mä olen niin valmis kolmanteen ja sitten taas en ole.
Tää on ollu ajatusten vuoristorataa ja vaikka olenkin 80% valmis kolmanteen niin järki huutaa mulle että ei ei ei! Eli toisin sanoen, en uskalla lähteä hommaan ennen kuin olen ihan 100% varma asiasta
Täällä kuumeilen aktiivisesti, mutta "vauvantekohomma" on ei-aktiivisena nyt. Monta kertaa on jo ihan viime hetkellä tullu sellanen olo, että jos kuitenkin ei vielä ja sit on kaivettu kumit esille
Parempi se kai on olla ihan täydellisen varma asiasta. Meidän elämäntilannekin on sellainen, että JÄRKEVÄÄ on jättää asia vielä hetkeksi ajatuksen tasolle, muutaman kuukauden päästä voikin olla jo eri tilanne.
Mutta täällä siis mukana ollaan, mutta lähinnä tsemppimielellä teidän muiden piinailussa ja jännäilyssä. Mahdottomana en ajatusta kolmannesta meillekään pidä, mutta jospa nyt kuitenkin vielä pienen hetken malttaisi...
Ehkä...
Meillä lapset on syntyneet 02/08 ja 05/09.
Meillä esikoisen kanssa meni pidempään ennen kuin tärppäs ja kuopus sitten tärppäsikin toisesta kierrosta kun päätettiin antaa tulla jos on tullakseen. Voihan olla että nytkin saisi taas odottaa yhtä kauan kuin esikoistakin, jos ei pidempään, mutta voi olla myös että tärppäisi heti. Eli ei vaan nyt uskalla vielä antaa kuitenkaan tulla jos on tullakseen, annetaan ajatuksen nyt muhia vielä hetki. Kuume ja kaipuu kuitenkin on ja pysyy eli mielelläni pysyisin teidän menossa mukana vaikka aktiivista yritystä ei täällä olekaan
Sopiiko?
On oikeasti kiva että on joku paikka johon tulla ajatuksia purkamaan. Oon ihan varma, että jos nämä ajatukset avaisin julkisiksi ja kertoisin tutuille vauvahaaveista niin saisin kanssa ihmettelyjä osakseni. Tänne teille voi ainakin tulla avoimin mielin ja rehellisesti kertomaan fiiliksistä eikä tarvii kuunnella että "kannattaakohan se nyt"
Ja oon myös aika varma, jos nyt ilmotettais kolmannen olevan tulossa niin ei varmaan kauheen moni uskoisi sen olevan harkittu juttu
No, samapa tuo. Meidän elämä, meidän päätökset