Olen karpannut pari kuukautta ja hitto mä himoitsen NUUDELEITA!!

Ja PASTAA!!! |O

Minkään muun kanssa ei tee yhtään tiukkaa; en tykkää makeesta (yök karkeille ja suklaalle, kekseille ja pullille, täytekakuille yms.), en ole koskaan tykännyt perunasta, ilman riisiä voin olla kevyesti... Mutta pasta ja nuudelit..... |O

Pelkään et jos nyt syön, niin retkahdan... :ashamed:
Oon ku mikäkin holisti et pienikin määrä suistaa mut raiteltaan ja itsekuri on mennyttä... :ashamed:

[QUOTE="heh";26226098]Niinpä sitten kun lopetst karppaamisen kaikki kilot tulee takas....[/QUOTE]

Ei mun ruokavalio niin paljon ole muuttunut, että mulle kauheata painonnousua pitäis ilmetä. Syön ilman karppaamistakin aika samalla tavalla, vain ne pastat ja nuudelit oikeestaan jääny pois.

en-lopeta
[QUOTE="heh";26226098]Niinpä sitten kun lopetst karppaamisen kaikki kilot tulee takas....[/QUOTE]
Senpä takia karppausta ei pidäkään lopettaa. Olen täysin varma, että paino lähtee nousuun, jos palaan entiseen. Syy karppauksen aloitukseen oli nimenomaan se, että paino nousi jatkuvasti. Välillä olen ajoittain syönyt "normaalisti" ja silloin pitää olla tosi tarkkana, mitä syö ja minkä verran. Syömistä joutuu silloin rajoittamaan eikä voi syödä itseään kylläiseksi asti.

........................
Mä oon karpannut 4 vai 5 vuotta ja munkin tekee mieli pastaa. :D Syön sitä kyllä silloin tällöin, ehkä kerran parissa kuukaudessa. Jollain oikein kermaisella kastikkeella tai lasagnena. On se hyvää, mutta olotila sen jälkeen on aina se, mistä muistaa, miksi ei syö sitä useammin.

:D .
No voit sä nyt syödä sitä normaalia pastaa tai nuudeleita joskus. Ei se nyt niin vakavaa oo, saat kuulostamaan tuon pastan syömisen jo joltain alkoholismin vertaiselta kun pohdit että kerran kun sortuu niin se ei jää siihen yhteen kertaan :D Ei sitä nyt niin vakavasti kannata ottaa, ei ruoka sillain koukuta

Ei sitä nyt niin vakavasti kannata ottaa, ei ruoka sillain koukuta
Jaa ei vai??!! :xmas:
Mun itsekuri pettää sillä sekunnilla kun syön ekan lautasellisen jotain "kiellettyä".
Varmaan kuukauden karpattuani söin kauhallisen makaronilaatikkoa. Se maistui niiiin taivaalliselta pitkästä aikaa, et en pystyny lopettaan siihen lautaselliseen, söin sitä varmaan 5 lautasellista... :ashamed:

Yhteistyössä