J
juntti
Vieras
Ihmettelen suuresti, kun kaverin muksulle ei kelpaa kuin tietyt merkit! Omani (samanikäinen) ei ole edes tietoinen merkkivaatteiden "paremmuudesta" vs. tavalliset vaatteet...
Ja fb:ssa äitinsä luettelee mitä taas tuli ostettua ja kuinka paljon taas meni rahaa (kuin ylpeillen ja antaen kuvan siitä, että olisi rikkaampi kuin todellisuudessa on).
Mä olen outo, mutta en ymmärrä miksi tuon ikäiselle jo pitää opettaa että vain tietyn merkkiset vaatteet ne olla pitää?
Omani kulkevat ihan tavallisissa esim. HenkkaMaukka-vaatteissa tai Prisman ale-rekkien löydöissä ja vielä ovat hengissä
Ja fb:ssa äitinsä luettelee mitä taas tuli ostettua ja kuinka paljon taas meni rahaa (kuin ylpeillen ja antaen kuvan siitä, että olisi rikkaampi kuin todellisuudessa on).
Mä olen outo, mutta en ymmärrä miksi tuon ikäiselle jo pitää opettaa että vain tietyn merkkiset vaatteet ne olla pitää?
Omani kulkevat ihan tavallisissa esim. HenkkaMaukka-vaatteissa tai Prisman ale-rekkien löydöissä ja vielä ovat hengissä