Onko pululla pillukarvat vai pillusulat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonelygirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikilla muilla linnuilla on vain kloaakki, mutta sorsalinnuilla ja strutseilla on myös penis.. :D

Joku siitinelin lienee muillakin uroslinnuilla, eiks kaikki linnut kuitenkin parittelemalla lisäänny, tai siis munista ei kehity poikasia, jos niitä ei ole hedelmöitetty?

Muuten olen sitä mieltä, että ne on pääasiassa höyheniä, siinä reiän ympärillä.

[QUOTE="vieras";26210440]Joku siitinelin lienee muillakin uroslinnuilla, eiks kaikki linnut kuitenkin parittelemalla lisäänny, tai siis munista ei kehity poikasia, jos niitä ei ole hedelmöitetty?

Muuten olen sitä mieltä, että ne on pääasiassa höyheniä, siinä reiän ympärillä.[/QUOTE]

Ne parittelee niin, että ne laittaa kloaakit yhteen. :rolleyes:

[QUOTE="vieras";26210440]Joku siitinelin lienee muillakin uroslinnuilla, eiks kaikki linnut kuitenkin parittelemalla lisäänny, tai siis munista ei kehity poikasia, jos niitä ei ole hedelmöitetty?

Muuten olen sitä mieltä, että ne on pääasiassa höyheniä, siinä reiän ympärillä.[/QUOTE]

linnut parittelevat reikä reikää vasten-menetelmällä.

vastaisin että puluilla on kloaakkihöyhenet.

Ne parittelee niin, että ne laittaa kloaakit yhteen. :rolleyes:

Joo olen nähnyt kerran kun västäräkit teki sitä ja undulaatit. Ja jotain spermantyyppistä uroslinnuilta tulee (keskeytin kerran undulaattien parittelun, kun luulin, että ne tappelee, mut ne taiskin lemmiskellä. Sellainen valkoinen tippa jäi allaolevan pyrstön päälle, kun hätyytin ne irti toisistaan...ei siis ollut omat undulaatit, vaan julkisessa tilassa.) Siitä kloaakista sit vissiin :D

Yhteistyössä