Tänään kun tankasin auton niin kuulin:D ei että... haha

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jassoo. Mitä se sulle kuuluu kuka maksaa ja mitäkin? Jos he olivat tankkaamassa, niin kai he olivat yli 18-vuotiaita, eli aikuisia, koska Suomessa alle 18-vuotiaat eivät saa ajaa.
 
"vieras"
just just, mietitäänpä... on perjantai, tytöllä ei ajokorttia, pakko päästä paikasta a paikkaan b...niin tosiaan jos sitä soittas vaikka jollekkin tutulle joka kävis heittään sinne ja joo tosiaan maksais ne bensat, ja tuo lonnossa maksuläppä on aika kulunu myös kavereiden (jotka on aina kuskina) keskuudessa..
 
niin mutta kun ne oli jotain teinejä:D pikkutyttö ja jotai 18v poika. Ei ne oo mikään pariskunta vaan ihan sillai vaan ovat, olen ihan varma:D. Tyttö vaan sellainen vielä nuori ja tyhmä.... mut mitäs tässä enää selittä. Mä niin kuin jo sanoin en maksaa ikinä miehille mitään. Paitis jos ollaan jo pariskunnassa kauan ja aloitan tienaa enemmn kuin mies, niin tietysti rahaat on meidät, eikä vaan minun
Haukut tyhmäksi ihmistä jota et tunne vain koska huomasit,että hän toimi eritavalla kuin itse toimisit?
Sit valitat,kun samasta syystä sua vieraat ihmiset palstalla haukkuu..
 
[QUOTE="vieras";26202082]just just, mietitäänpä... on perjantai, tytöllä ei ajokorttia, pakko päästä paikasta a paikkaan b...niin tosiaan jos sitä soittas vaikka jollekkin tutulle joka kävis heittään sinne ja joo tosiaan maksais ne bensat, ja tuo lonnossa maksuläppä on aika kulunu myös kavereiden (jotka on aina kuskina) keskuudessa..[/QUOTE]

Juu tässä on oiva vaihtoehto mikä tilanne todellisuudessa olisi.
Kyllä mä maksan kaverille bensarahaa jos se mua kuskailee..
Ja tuo on takaisin maksu luonnossa on voinut olla kaverusten läppää..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26202226]Soita poliisille?[/QUOTE]

olisin tehnyt samalla tavalla itsellekin vielä ambulanssikin olisin tilannut, jos olisin noin päästä sekaisin, miten tää vieras nainen ees jaksa vaihta nimimerkiä noin usein
 
Sä et ymmärtänyt että sillä pariskunnalla oli yhteinen tili.

Ja mistäs sä sen varmaks tiedät?

Kyseinen pariskunta on ollut pankissa asiakkaani vuonna 2004.

Ja sä meillä sairaalassa avohoidossa vuodesta 90.

Ei, kyllä sun huonekaveri oli joku muu.

:LOL: Mä repeen näille jutuille.. Itse ketjut on aika booooring, mut nää kommentit!! :D
 
"www"
wow en ollutkaan;), mutta ens viikolla kun mennään matkalle otan muutama
Et sä voi ottaa ens viikolla mitään, kun sulla on se Flagyl-kuuri päällä, muistatkos? Sen asian kanssa ei oikeesti parane leikitellä, vaan alkoholin nauttiminen saa oikeesti aikaan sen antabus-reaktion. Ja lääkkeen vaikutus jatkuu vielä pari päivää kuurin loppumisen jälkeenkin.



Antabusreaktio tarkoittaa voimakasta pahoinvointia, joka syntyy muun muassa disulfiraamin (kauppanimi Antabus) tai eräiden diabetes- ja tuberkuloosilääkkeiden käyttämisestä yhtä aikaa alkoholin kanssa.[1] Antabusreaktio mielletään usein sivuvaikutukseksi, koska alkoholia ei voi käyttää hoidon aikana, mutta disulfiraamia käytetään alkoholiriippuvuuden hoitoon juuri antabusreaktion vuoksi.

Reaktio voi aiheutua jo muutaman alkoholigramman nauttimisesta samanaikaisesta antabusaineen kanssa. Reaktio kestää tunteja. Yleisiä oireita ovat muun muassa päänsärky, kuuma ja punoittava iho ("flush"), hengenahdistus, takykardia eli sydämen sykkeen kiihtyminen, pahoinvointi ja verenpaineen lasku.[2]
 
[QUOTE="vieras";26204990]Mitä sitten ajattelet niistä perheistä joissa nainen on se enemmän tienaava? Kenellä se päävastuu perheen elatuksesta niissä perheissä on? Btw, näitä perheitä on nykyään yhä enemmän.[/QUOTE]

Se on tietenkin heidän asiansa, mutta itse koen, että miehen täytyy olla mies ja kantaa vastuunsa perheen elatuksesta.
 
Se on tietenkin heidän asiansa, mutta itse koen, että miehen täytyy olla mies ja kantaa vastuunsa perheen elatuksesta.
mulle mies on mies ilman sitä rahatukkua ( jotka kenties osaksi voivat olla lainarahoja ).ainakin meidän perheessä on selvästi mies,joka ei kuitenkaan alista,kontrolloi vaan on rakastava ja huolehtiva isä ja mies.eikä mua haittaa tippaakaan,vaikka itsekin osallistun perheen elatukseen.
 
eli nainen, jonka mies tienaa hieman tätä paremmin, ei voi ottaa vastaan ylennystä työmaalla koska voisi lipsahtaa palkassa miehensä ohitse?
En minä niin ole sanonut. Mutta päävastuu perheen elatuksesta on mielestäni miehellä, oli naisella sitten parempi tai huonompi palkka. Kyllä nainen saa tienata enemmän, mutta mielestäni miehen kuuluu silti kantaa se päävastuu. Nainen saa käyttää sitten itse enemmän rahojaan omiin juttuihin.
 

Yhteistyössä