Olenko alkoholisti?

  • Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
Minulla ei tule koskaan krapulaa seuraavana aamuna. En ole koskaan kokenut yhtäkään krapulaa. Ehkä olisi pitänyt?

Onko tämä rinnastettavissa sairauteen, jossa ihminen ei tunne lainkaan kipua? Ei kylmää eikä kuumaa.
 
"a p"
OMG onko tuo sairaus? Relaa ja nauti olostasi!

Siis ei juma, SEKÄ humala, että krapulattomuus. Mä kun luulin, että pitää valita jompikumpi.
Krapulattomuus on mainittu monissa yhteyksissä olevan yksi altistava takijä alkoholismin kehittymiselle. Jos ei tule koskaan krapulaa niin ei tule morkkistakaan. Itsellä on aina seuraavana aamuna entistä energisempi olo kun muut valittelevat morkkistaan ja oloaan. Tästä koen itse syyllisyyttä että pitäisikö maata seuraava päivä sängyn pohjalla ihan periaatteesta jos ei vain tee oikeasti mieli? Minä pomppaan pystyyn joka aamu täysin samaan aikaan, olen juonut tai en.
 
voi saatana
Sinua .ootko tyhmä vaiko aasi !!!!!!!!!!!!!!!?????+++++
Ei elämä näitä typerii kysymyksii
Täs kyssärinä vissiin 17v teini? 40v ei kysy näin olemattomii huoh
 
"aapee"
Sinua .ootko tyhmä vaiko aasi !!!!!!!!!!!!!!!?????+++++
Ei elämä näitä typerii kysymyksii
Täs kyssärinä vissiin 17v teini? 40v ei kysy näin olemattomii huoh
Ihan kuule keski-ikää lähestyvä. Olen ajatellut krapulan olevan ihan itsestäänselvyys, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Siksi olen juonut ikäni runsaasti, koska ei tarvitse pelätä ainakaan krapulaa. Eikö tässä ole aihetta kysymykseen?
 
voi saatana
[QUOTE="aapee";26202373]Ihan kuule keski-ikää lähestyvä. Olen ajatellut krapulan olevan ihan itsestäänselvyys, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Siksi olen juonut ikäni runsaasti, koska ei tarvitse pelätä ainakaan krapulaa. Eikö tässä ole aihetta kysymykseen?[/QUOTE]

No oo ylpee jos ei tuu juomisesta krapulaa !
Vai mitä ?!
 
yöpöllö
[QUOTE="aapee";26202381]Miten voin olla ylpeä jos juon sen vuoksi liiikaa ja liian usein?[/QUOTE]

Ehkä tuossa on pieni vihje? Ethän sinä sen krapulattomuuden vuoksi liikaa juo, vaan siksi että käytät liikaa alkoholia tai liian taajaan.

Jos sua ahdistaa ja tuntuu että ylpeyden päälle ottaa, niin taidat juoda liikaa. Mitä väliä sillä, millä nimellä asiaa kutsutaan. Jotain pitäisi muuttua.
 
"Moa"
Kyllä se krapula tulee kaikille, kunhan juo tarpeeksi paljon.
Täällä toinen krapulaton. Eikä muuten ole juomisen määrästä kiinni tai siitä, ettei olisi koetettu kaikenlaisia juomasekoituksia.

Ei vaan tule. Ja jos vetää ihan hirveät överit, liika viina tulee kyllä ulos samoin tein, mutta darraa ei ole tuollaisenkaan jälkeen.

Ei tuo minua saa enempiä tai useammin juomaan, mutta tietääpähän vain, ettei tarvitse esim. töiden puolesta miettiä seuraavan aamun kuntoa - aina on reippaana valmis päivän haasteisiin ;)
 

Yhteistyössä