Tänään kun tankasin auton niin kuulin:D ei että... haha

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Siis ensiks tuli joku tummaihoinen mies autosta ja sen jälkeen joku hänen tyttöystävä (blondi), sitten mies sanoi sille tyttöystävälle että hihi maksaa mulle benssa, mä maksan sulle luonnossa yöllä, saat kyytiä :laug: siis ei helv.... ja se nainen meni maksamaan benssa. Mulle tuli niin hauska, melkein nauru paikan päällä:D. Mutta sitten iski sellainen olo, että ei helvetti, en olisi ikinä maksanut miehelle/miehille mitään jos vielä joku olisi niin sanonut olisin lyönyt korville
 
Realityä
Sitähän se on, suomi femakkoa vedetään kölin alta ihan vaan huvin vuoksi jo nykyään, ei tarvi enään todistaa kavereilleen että siltä saa vaan voi jo huvikseen tehdä mitä haluaa kun on tumma hipiä.
 
Venakko Milanna
no toi nainen näyti ihan kun 16v olis ja mies/poika jotai 18, joku tumma:D, en usko että yhteinen tili on. Vaan pikku tyhmä tyttö uostelee siitä niin paljon että oli pakko maksaa. Mä en kiitos miehistä ikinä maksanut enkä maksaa, enkä ees mee treffeille jos mies on sellainen joka halua että maksamme puoliks, en mä ees sellaisia valitse
 
no en mäkään ymmärrä teijän suomalainen logikka. Nainen on nainen, mies on mies, se jo selittää paljon
Meidän parisuhteessa on kaksi tienaavaa,summat on vuosien varrella vaihdelleet,talous on siis yhteinen. Kun se raha lähtee samalta tililtä niin mitä väliä kuka maksaa. Sitäpaitsi vaikka ei lähtisi,niin ei voi olettaa että miehen tehtävä on olla lompakko ja naisen nätti.
 
Venakko Milanna
niin mutta kun ne oli jotain teinejä:D pikkutyttö ja jotai 18v poika. Ei ne oo mikään pariskunta vaan ihan sillai vaan ovat, olen ihan varma:D. Tyttö vaan sellainen vielä nuori ja tyhmä.... mut mitäs tässä enää selittä. Mä niin kuin jo sanoin en maksaa ikinä miehille mitään. Paitis jos ollaan jo pariskunnassa kauan ja aloitan tienaa enemmn kuin mies, niin tietysti rahaat on meidät, eikä vaan minun
 
davai
niin mutta kun ne oli jotain teinejä:D pikkutyttö ja jotai 18v poika. Ei ne oo mikään pariskunta vaan ihan sillai vaan ovat, olen ihan varma:D. Tyttö vaan sellainen vielä nuori ja tyhmä.... mut mitäs tässä enää selittä. Mä niin kuin jo sanoin en maksaa ikinä miehille mitään. Paitis jos ollaan jo pariskunnassa kauan ja aloitan tienaa enemmn kuin mies, niin tietysti rahaat on meidät, eikä vaan minun
Sanaakaan en ymmärtänyt, pisteet sille.
 
"voi elämä"
niin mutta kun ne oli jotain teinejä:D pikkutyttö ja jotai 18v poika. Ei ne oo mikään pariskunta vaan ihan sillai vaan ovat, olen ihan varma:D. Tyttö vaan sellainen vielä nuori ja tyhmä.... mut mitäs tässä enää selittä. Mä niin kuin jo sanoin en maksaa ikinä miehille mitään. Paitis jos ollaan jo pariskunnassa kauan ja aloitan tienaa enemmn kuin mies, niin tietysti rahaat on meidät, eikä vaan minun
No millä sä mitään makselisitkaan? Monopoly-rahoillako? Hahahaha.
 
  • Tykkää
Reactions: Björn

Yhteistyössä