Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25983686:
Miehellä kolmen kimppa siis mielessä?

Flirttaileeko imelästi kaikille muillekin? Gang bang.
No ei flirttaile kaikille muille eikä lepertele muille lapsillekaan (toisin kuin minä :) ).
 
Neilee harmaana
Tämä juttu etenee. Olin oikeassa. :)
Mitä tapahtui?

Mua kiinnostaa kovasti. Olen itse myös yh ja samoin lasten harrastuksen piirissä tapaan monta kertaa viikossa näitä varattuja isejä. En ole heistä kiinnostunut. On ollut kuitenkin vuosien aikana hauska seurailla ja huomata, miten samoin tavoin moni varattu mies toimii. Ja olet oikeassa noista normeista ja käyttäytymissäännöistä lasten harrastuksen yhteydessä. Suoraan mulle ei ole ehdoteltu mitään, mutta hieman kautta rantain kyselty olenko tulossa sinne ja sinne aikuisten illanviettoon (harrastuksen tiimoilta siis). En ole niissä näinä 7 vuotena käynyt ja yksi selvä syy on se, että en tahdo joutua kiusallisiin tilanteisiin.

Ja tiedoksi teille naiset, jotka kuvittelette, että teidän miehet ei huomaa muita naisia: Kyllä ne huomaa. Suurin osa ei tee mitään, mutta jokaisesta esim lätkäjoukkueesta löytyy aina ne muutamat, jotka koettavat viedä sitä hommaa pidemmälle.
 
siveellinen yyhoo
Mitä tapahtui?

Mua kiinnostaa kovasti. Olen itse myös yh ja samoin lasten harrastuksen piirissä tapaan monta kertaa viikossa näitä varattuja isejä. En ole heistä kiinnostunut. On ollut kuitenkin vuosien aikana hauska seurailla ja huomata, miten samoin tavoin moni varattu mies toimii. Ja olet oikeassa noista normeista ja käyttäytymissäännöistä lasten harrastuksen yhteydessä. Suoraan mulle ei ole ehdoteltu mitään, mutta hieman kautta rantain kyselty olenko tulossa sinne ja sinne aikuisten illanviettoon (harrastuksen tiimoilta siis). En ole niissä näinä 7 vuotena käynyt ja yksi selvä syy on se, että en tahdo joutua kiusallisiin tilanteisiin.

Ja tiedoksi teille naiset, jotka kuvittelette, että teidän miehet ei huomaa muita naisia: Kyllä ne huomaa. Suurin osa ei tee mitään, mutta jokaisesta esim lätkäjoukkueesta löytyy aina ne muutamat, jotka koettavat viedä sitä hommaa pidemmälle.
No varsinaisesti käytännössä ei ole tapahtunut vielä yhtään mitään(enkä tietenkään tiedä tapahtuukokaan ikinä). Kommunikointiyhteys on nyt kuitenkin auki (myös harrastuksen ulkopuolella) ja olemme yhteyksissä. Tulevaisuus näyttää eteneekö asia konkreettisesti sitten lopulta mihinkään. :)
 
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta ei tässä ole kysymys minun kuvitelmistani vaan molemminpuolisista tuntemuksista. :)
Mikä pettymys se meille on, tuntemattomille ihmisille? Haloo, mulle on ihan sama munaatko itsesi vai et. Turha tulla sit itkemään jos toinen on ollut vaan ystävällinen ja sä oot tulkinnut asiat joksikin muuksi. Niinkin käy aika usein.
 
siveellinen yyhoo
Mikä pettymys se meille on, tuntemattomille ihmisille? Haloo, mulle on ihan sama munaatko itsesi vai et. Turha tulla sit itkemään jos toinen on ollut vaan ystävällinen ja sä oot tulkinnut asiat joksikin muuksi. Niinkin käy aika usein.
No kovasti tämä asia näkyy sinuakin kiinnostavan. :LOL:

Hän on ihan itse viime päivinä selvittänyt minulle tätä "ystävällisyyttään" ja vahvistanut sen, että kyse on tosiaankin jostain ihan muusta kuin ystävällisyydestä.

Mutta kuten eräs yh tuolla aiemmin jo sanoikin, ei ole tämä minun intohimoni kohde ensimmäinen eikä viimeinen varattu mies joka lasten harrastusten parissa lähestyy muita naisia..
 
siveellinen yyhoo
Etkö sinä "siveellinen yyhoo" osaa ajatella muuta kuin omaa napaasi?

MIEHELLÄ ON JO PERHE!
Omaa napaani? Voin kertoa, että olen tätä asiaa jo pohtinut hyvän tovin ja kuten jo todettu, asia ei ole edes edennyt vielä sanoja pidemmälle. Mitä sinun mielestäsi väärää on tähän mennessä tapahtunut?

Miksi ihmeessä olette noin epävarmoja itsestänne? Ei hyvään parisuhteeseen kolmatta ihmistä mahdu ja huonoa ei kannata loputtomasti väkisin pitää kasassa.
 
No kovasti tämä asia näkyy sinuakin kiinnostavan. :LOL:

Hän on ihan itse viime päivinä selvittänyt minulle tätä "ystävällisyyttään" ja vahvistanut sen, että kyse on tosiaankin jostain ihan muusta kuin ystävällisyydestä.

Mutta kuten eräs yh tuolla aiemmin jo sanoikin, ei ole tämä minun intohimoni kohde ensimmäinen eikä viimeinen varattu mies joka lasten harrastusten parissa lähestyy muita naisia..
No itseasiassa avasin tän ketjun kun sen eessä oli vihreä nuoli eli oon tähän joskus aikoinani kommentoinut näköjään, luulin tätä toiseksi ketjuksi. Lähesty vaikka kaikkia Suomen isiä harrastusten parissa mulle on ihan sama. Jokaisenhan on omasta liitostaan pidettävä niin hyvä huoli ettei sinne kaikenmaailman kottaraiset ja kolokuukkelit pääse väliin.
 
femin
Omaa napaani? Voin kertoa, että olen tätä asiaa jo pohtinut hyvän tovin ja kuten jo todettu, asia ei ole edes edennyt vielä sanoja pidemmälle. Mitä sinun mielestäsi väärää on tähän mennessä tapahtunut?

Miksi ihmeessä olette noin epävarmoja itsestänne? Ei hyvään parisuhteeseen kolmatta ihmistä mahdu ja huonoa ei kannata loputtomasti väkisin pitää kasassa.
Vielä ei ole tapahtunut mitään väärää, mutta suosittelen jättämään ne ylimääräiset yhteydenpidot pois.

Omaa napaasihan sinä tuijottelet, kun et osaa kuvitella tilannetta miehen perheen kannalta. Jos teillä alkaa juttu edetä, niin aika todennäköistähän olisi, että mies eroaisi, jolloin myös lapset kärsisi.

En ole epävarma itsestäni, enkä elä huonossa suhteessa, minulla ei vain riitä ymmärrys noin moraalittomia ihmisiä kohtaan.
 
siveellinen yyhoo
Vielä ei ole tapahtunut mitään väärää, mutta suosittelen jättämään ne ylimääräiset yhteydenpidot pois.

Omaa napaasihan sinä tuijottelet, kun et osaa kuvitella tilannetta miehen perheen kannalta. Jos teillä alkaa juttu edetä, niin aika todennäköistähän olisi, että mies eroaisi, jolloin myös lapset kärsisi.

En ole epävarma itsestäni, enkä elä huonossa suhteessa, minulla ei vain riitä ymmärrys noin moraalittomia ihmisiä kohtaan.
Enemmän lapset kärsivät vanhempien huonosta suhteesta kuin erosta, sehän on aivan selviö. Ei yksi perheen ulkopuolelta tuleva ihminen voi noin vain "tuhota" onnellista perhettä. Ihmeellisiä kuvitelmia tosiaankin..
 
femin
Enemmän lapset kärsivät vanhempien huonosta suhteesta kuin erosta, sehän on aivan selviö. Ei yksi perheen ulkopuolelta tuleva ihminen voi noin vain "tuhota" onnellista perhettä. Ihmeellisiä kuvitelmia tosiaankin..
Sinäkö tiedät heidän suhteensa tilanteen? TUSKIN.

Sinuna lopettaisin ylimääräiset yhteydenpidot ja jäisin odottamaan mitä tuleman pitää. Jos eroavat, niin kimppuun vaan, mutta ei kannata toisten parisuhteeseen alkaa sekaantumaan.
 
siveellinen yyhoo
Sinäkö tiedät heidän suhteensa tilanteen? TUSKIN.

Sinuna lopettaisin ylimääräiset yhteydenpidot ja jäisin odottamaan mitä tuleman pitää. Jos eroavat, niin kimppuun vaan, mutta ei kannata toisten parisuhteeseen alkaa sekaantumaan.
:O Tiedän sen, mitä tämä mies minulle kertoo. Enempää en oikeastaan voikaan tietää. En minä heidän parisuhteeseen ole sekaantumassa, olen kiinnostunut tästä miehestä. Eiköhän mies lopeta kommunikoinnin, jos se ei hänen mielestään ole hyvä idea. :)
 
häh
Mikä tän aloituksen ja noston pointti oli? Onko tarkoitus väittää, että kaikki perheelliset miehet himoitsevat yksinhuoltajaäitejä ja olisivat valmiit jättämään perheensä takianne? "Muista olla tarkkana oman miehesi kanssa" jne jne. Häh?

Newsflash: osa miehistä pettää ja osa naisista tekee sitä myös. Kyllähän ne parisuhteen ulkopuoliset kolmannet pyörät löydetään kuvioihin mukaan vaikka mistä, jos sellaisen elämäänsä haluaa. Ei mitään uutta auringon alla.
 
"vieras"
Miltä sinusta tuntuisi, jos joku yrittäisi ängetä sinun ja miehesi väliin? Ei sillä ole väliä, onko heidän suteensa hyvä tai huono. Jos sillä miehellä on yhtään munaa, jättäköön ensin vaimonsa ennenkö alkaa toisen kanssa touhuta.
 

Yhteistyössä