G: Moniko täällä elää "ydinperheessä"? ( äiti, isä ja lapsi/lapset)

• Viestiketjun aloittaja Mielenkiintoista
  • Ensimmäinen viesti
frdgdg
Jennan unelma

No täällä! 13 vuotta oltu yhdessä, ja pääsinpäs tämänkin sanomaan.
Saadaan varmasti elää kolmen muksun kanssa ydinperheessä jokunen aika
Kun sitä 14v yhressä-päivää ei välttämättä tule...

Miksei tule?

"xXx"
Täällä :)

Yhdessä 8v josta naimisissa pian 2v, yksi lapsi on ja toinen suunnitteilla. Kaksi perhettä tuttava/ystäväpiiristä tiedän joka on ns. "ydinperhe", kaikki muut on siltä väliltä.

"vieras"
Tavallaan. Ydinperhe ollaan, naimisissa 10v ja yhteisiä lapsia neljä. Nyt tosin asumme erillään kun mies opiskelee toisella paikkakunnalla. Silti ollaan yhdessä ja edelleen naimisissa.

Täällä 9v yhdessä ja kolme lasta. Kieltämättä tässä naapuruston lähipiirissä tämä ei ole mikään kummallisuus. Joskus mietinkin että kun esikoinen 7v sitten oli vauva tutustuttiin tuolla kerhoissa useisiin alueen vauvaperheisiin. Nyt kun aikaa on tämänkin verran kulunut, kukaan näistä tuttavaperheistä ei ole eronnut.

Ja siis että lapset ovat isän ja äidin yhteisiä. En tarkoita uusperheitä vaan ihan alkuperäisiä ydinperheitä. Tuntuu, että kaikki ovat nykyään eronnut tai elää jonkinlaisessa "sekaperheessä" jossa on sunlapset ja munlapset ja yhteiset lapset. Yhtään väheksymättä muitakaan perhemuotoja, ihan vain kiinnostaa :) Ps. hauskaa vappua!
Täällä. Tosin mulle viimeksi kiivaasti väitettiin että meillä ei ydinperhettä voi olla, koska mä olen teiniäiti :D

Yhteistyössä