G: Moniko täällä elää "ydinperheessä"? ( äiti, isä ja lapsi/lapset)

• Viestiketjun aloittaja Mielenkiintoista
  • Ensimmäinen viesti
Foortti harmaana
Me.
Mie ja mies, tyttö ja poika,
omakotitalo ja kaks kissaa sekä siili. =)
Naimisissa ollaan tänä vuonna oltu 14v.

Ei ihan perunamaata mutta mansikkamaa löytyy ;)

"niin"
Juu, ap:n määritelmän täyttävä ydinperhe meilläkin. Yhdessä 11v, naimisissa 7v, lapsia kaksi. Kulissia tietenkin koko avioliitto nykyään, mutta kyllähän lapsilla ydinperhe pitää olla kasvuympäristönä.

Asian ytimessä
Täällä! Myös lapsuudenperheeni oli ydinperhe, samoin oli miehelläni. Tein vast'ikään havainnon, ettei meidän suvussa ole juurikaan eronneita. Vain 1, mutta hän on erittäin levoton sielu monella tapaa..

täälläyksi
Alkuperäinen kirjoittaja Asian ytimessä;26179459:
Täällä! Myös lapsuudenperheeni oli ydinperhe, samoin oli miehelläni. Tein vast'ikään havainnon, ettei meidän suvussa ole juurikaan eronneita. Vain 1, mutta hän on erittäin levoton sielu monella tapaa..
Myös me elämme ydinperheenä. Kymmenen vuotta yhdessä, kaksi lasta. Meidän molempien vanhemmatkin ovat edelleen yhdessä eli ydinperheistä minä ja miehenikin kotoisin :)

"minttu"
Alkuperäinen kirjoittaja Asian ytimessä;26179459:
Meidän suvussa on ihan sama juttu! Ei heti tule mieleen yhtäkään eronnutta paria...

Foortti harmaana
[QUOTE="minttu";26179749]Meidän suvussa on ihan sama juttu! Ei heti tule mieleen yhtäkään eronnutta paria...[/QUOTE]

Mun suvussa KAIKKI muut on eronnu, paitsi
mun vanhemmat ja me.

Jotenkin tuntuu, että nykysukupolviset ei kattele
sitä samaa puolisoa 70 vuotta.

Entinen työkaverikin sanoi, ettei näe itseään
miehen rinnalla eläkkeellä.
Mitä sitten olla yhdessä NYTKÄÄN, jos ajatus on tuo???

täällä
Ydinperhe. Isä, äiti ja kaksi lasta. Meidän ystäväpiirissä ei oikeastaan ole uusioperheitä. En tiedä mistä johtuu. Tätä on miehenkin kanssa pohdittu. Kaikki ainakin toistaiseksi ensimmäisellä kierroksella.

Yhteistyössä