"mamma"
täällä minä, mies ja 4 lasta. olen aina sanonut etten "tee" lapsia kuin yhdelle miehelle.
Totta tuokin, että määrittelee miten haluaa. Nuo määritelmän rajat vain pistivät itsellä silmään, koska olen tosiaan kuvitellut eläväni ydinperheessä.No, kysyjä saa määritellä ydinperheen ihan niin kuin haluaa ja kysyä mikä häntä kiinnostaa. En osaa arvioida mikä on kohtuutonta ja mikä ei...
Myös me elämme ydinperheenä. Kymmenen vuotta yhdessä, kaksi lasta. Meidän molempien vanhemmatkin ovat edelleen yhdessä eli ydinperheistä minä ja miehenikin kotoisinAlkuperäinen kirjoittaja Asian ytimessä;26179459:Täällä! Myös lapsuudenperheeni oli ydinperhe, samoin oli miehelläni. Tein vast'ikään havainnon, ettei meidän suvussa ole juurikaan eronneita. Vain 1, mutta hän on erittäin levoton sielu monella tapaa..
Meidän suvussa on ihan sama juttu! Ei heti tule mieleen yhtäkään eronnutta paria...Alkuperäinen kirjoittaja Asian ytimessä;26179459:Täällä! Myös lapsuudenperheeni oli ydinperhe, samoin oli miehelläni. Tein vast'ikään havainnon, ettei meidän suvussa ole juurikaan eronneita. Vain 1, mutta hän on erittäin levoton sielu monella tapaa..