Taitaa riippua elokuvateatterista, koska ainakin meillä maksoi kaikilla saman verran liput (2 aikuista ja 2v ja 3v lapset).Kyllä nykyäänkin on lapsille halvemmat hinnat.
No eihän ole,kyllä kaikki maksavat saman. Ikävä kyllä.Kyllä nykyäänkin on lapsille halvemmat hinnat.
Se elokuvahan ei siitä kulu sen enempää, katsoi sitä sitten 1 tai 100. Joskus 80-luvulla muuan pikkupitäjässä kyllä muistan, että alle kouluikäisistä ei tarvinnut maksaa, kun istui aikuisen sylissä.Sinähän maksat elokuvanäytännöstä, et istuinsijasta. Tuoli vain on tarjottu asiakkaan mukavuuden vuoksi. Sama kuin nuoripari sanoisi, että kuhertelevat leffan ajan, istuen toistensa sylissä, joten maksavat vain yhden lipun.
No totta tämäkin. ja onhan sit tosiaan nämä Babybiot minne ei kai tarvii vauvalle ostaa omaa lippua?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171439:Se elokuvahan ei siitä kulu sen enempää, katsoi sitä sitten 1 tai 100. Joskus 80-luvulla muuan pikkupitäjässä kyllä muistan, että alle kouluikäisistä ei tarvinnut maksaa, kun istui aikuisen sylissä.
No näin on.Toisaalta en itse ollenkaan ymmärrä, kuka menee lapsen kanssa elokuviin eikä halua maksaa hänen lippuaan. Ei mullakaan paljon rahaa ole, mutta olen mä silti aina valmis ollut maksamaan jostain leffalipusta jos lapseni olen leffaan viemässä.No totta tämäkin. ja onhan sit tosiaan nämä Babybiot minne ei kai tarvii vauvalle ostaa omaa lippua?
Mutta oisko noihin saleihin joku henkilömäärärajoitus etteivät voi kuitenkaan myydä sitä viereistä paikkaa vaikka 3v istuisikin sylissä? En tiedä mutta enivei: tavalliseen leffaan tarvii ostaa (lasten)lippu myös sylissä istuvalle.
No kyllähän minäkin, jos elokuvateatteria pyörittäisin, rahastaisin ihan joka iikasta, sillä eihän niillä lipputuloja pelkästään sitä elokuvaa kustanneta, vaan koko toimintaa. Kauppa se on joka kannattaa, eikä elokuvateatterit mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole. Sitä paitsi kuka edes ottaa alle 3-vuotiaan leffaan mukaan? Ellei nyt kyse ole juurikin jostain babybiosta.No näin on.Toisaalta en itse ollenkaan ymmärrä, kuka menee lapsen kanssa elokuviin eikä halua maksaa hänen lippuaan. Ei mullakaan paljon rahaa ole, mutta olen mä silti aina valmis ollut maksamaan jostain leffalipusta jos lapseni olen leffaan viemässä.
No näin on. Meillä on vasta yli 4-vuotiaana alettu käymään elokuvissa enkä muutenkaan suostuisi istumaan koko aikaa lapsi sylissä Taitoluistelun EM-kisoihin otin lapset mukaan kun oli pakko, eikä maksanut muistaakseni liput mitään, liekö molemmat olleet silloin vielä alle 3v. Se oli ihan kiva, että sinne sai ilmaiseksi, kun meidän aikuisten liput kuitenkin maksoi useamman satasen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26171509:No kyllähän minäkin, jos elokuvateatteria pyörittäisin, rahastaisin ihan joka iikasta, sillä eihän niillä lipputuloja pelkästään sitä elokuvaa kustanneta, vaan koko toimintaa. Kauppa se on joka kannattaa, eikä elokuvateatterit mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole. Sitä paitsi kuka edes ottaa alle 3-vuotiaan leffaan mukaan? Ellei nyt kyse ole juurikin jostain babybiosta.