Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
newman
[QUOTE="Bambitar";26169936]Löytyskö sulta paranoidiin lippu 13 ylös ja laiva 8?

Onko sulla puh 11 vastasana? Sun vuoro välillä etsiä, mä menen huilaamaan. :)[/QUOTE]

puh vastasanakin on, mutten keksi. Vihjeet noihin kysymiisi on tossa aiemmassa viestissä.

"Bambitar"
[QUOTE="Sohvi";26170191]Paranoid:
puh... 13 alkaako se tuolla puh...sanalla? - alkaa
duo ja B.S. ja Met.. yhdistävä 9 tämä ei säteile ollenkaan - lisää siihen duoon muutama osallistuja[/QUOTE]
-
Nyt kovasti kaipais tuota rimpsua tonne wtf:iin. Viimeinen vihjesana kun varmaan on sen takana.

"Sohvi"
[QUOTE="Bambitar";26170225]-
Nyt kovasti kaipais tuota rimpsua tonne wtf:iin. Viimeinen vihjesana kun varmaan on sen takana.[/QUOTE]

Eipä oo rimpsua wtf:n :( mutta toi 13 on ei vaan aukee vaikka kuinka haen wikistä ja googlesta

"Bambitar"
[QUOTE="Sohvi";26170355]Eipä oo rimpsua wtf:n :( mutta toi 13 on ei vaan aukee vaikka kuinka haen wikistä ja googlesta[/QUOTE]

Kai me puhutaan samasta sanasta? Se on nimittäin ihan jokaisessa puh:ssa, sullakin on varmaan semmoinen ja niitä luetteloidaankin.

"Sohvi"
[QUOTE="Bambitar";26170373]Kai me puhutaan samasta sanasta? Se on nimittäin ihan jokaisessa puh:ssa, sullakin on varmaan semmoinen ja niitä luetteloidaankin.[/QUOTE]

Kiitti, olin jo ihan heti ekana tuota sanaa kokeillu mutta ei vaan toiminu, kele!

"Sohvi"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26170757:
mää kävin enkkuwikin kaikki belgialaiset oluet läpi enkä löytäny, joten en joko nähny tai sit etin vaan vaikeasti :ashamed:

meen nukkuun, aamul 5.00 herätys
Samoin ja lisäks vielä kaikki Alkon sivujen oluet. Lisäksi oon kahlannu lyhenteitä vaikka kuinka paljon ja kattonu v**** googlesta, mutta ei löydy sitäkään.

newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26170757:
mää kävin enkkuwikin kaikki belgialaiset oluet läpi enkä löytäny, joten en joko nähny tai sit etin vaan vaikeasti :ashamed:

meen nukkuun, aamul 5.00 herätys
Jep, tuli kyllä kaljoissa kahlattua ihan tarpeeksi. Vähän hakua rajaava vinkki olisi poikaa.

[QUOTE="Sohvi";26170943]11 on soittakaa sana eri muodossa
töy.. 9 mikä sen pomon päästä töröttää[/QUOTE]

Niin siis mullakin on tuo 9 .. mä yritän nyt vääntää tota sanaa eri muotoon mut niin mä oon tehnyt tässä jo pari tuntia enkä vaan oo onnistunut.. :D

Yhteistyössä