Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
"Bambitar"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169403:
j-oppi löyty wikin haulla sitä kautta tuli myös rasti...
kalju wikin haun tokalla sivulla
*huokaus* mä olen mielestäni selannut noita listoja ylös ja alas mutta ei kai tässä muukaan auta...

"Pelaaja"
Tarkoitatko sitä ty..:tä ja kis..:tä ylöspäin lähtevää? Se on henkilö, joka tekee työtä näpeillään.

kis... 22 miulla ei oo.

&-merkillinen sana avautuu paremmin sieltä yläpuolelta, onko siulla se?
Joo, tuo sana minulla on, mutta se kis... 22 ylöspäin menevä sana ei ole.

Eikä ole sitä yläpuolella olevaa sanaakaan, koska en ole päässyt sieltä Nögne-ruudusta eteenpäin sanoista suo... 12 ja /tai nov... 13+5.

"Pelaaja"
[QUOTE="Bambitar";26169414]*huokaus* mä olen mielestäni selannut noita listoja ylös ja alas mutta ei kai tässä muukaan auta...[/QUOTE]

Sama juttu, sivutolkulla olen selannut wikin hakuja, mutta ei ole tärpännyt.

"Bambitar"
[QUOTE="Pelaaja";26169429]Joo, tuo sana minulla on, mutta se kis... 22 ylöspäin menevä sana ei ole.

Eikä ole sitä yläpuolella olevaa sanaakaan, koska en ole päässyt sieltä Nögne-ruudusta eteenpäin sanoista suo... 12 ja /tai nov... 13+5.[/QUOTE]

Suo 12 on hyvää naposteltavaa mutta lihottavaa. Alkaa suo...

"Bambitar"
[QUOTE="Pelaaja";26169445]Sama juttu, sivutolkulla olen selannut wikin hakuja, mutta ei ole tärpännyt.[/QUOTE]

Se j-oppi sit löytyi kun jaksoi plarata. Vastaus oli sitten lähempänä kuin luulikaan ;)

"Pelaaja"
[QUOTE="Bambitar";26169267]Ryhmystä puuttuu vielä j-oppi 8 ja rasti 16, wtf:stä kalju 6+8. Ja sit ne samat kuin kaikilla muillakii...[/QUOTE]

Se kalju 6+8 löytyi wikin haulla kun selasi kyllin kauan, on yksi historian hallitsija.

"Bambitar"
[QUOTE="Pelaaja";26169537]Tarkoitatko että se rasti tuli saman haun tuloksena vai ihan eri haulla - kun saman haun tuloksena en sitä löydä.[/QUOTE]

Ei tule samalla haulla enkä tiedä tuleeko haulla ollenkaan. Se rasti 16 on samanlaista askartelua kuin tääkin mitä me tässä just tehdään. Ja sanan alkuun tulee se "rasti".

"Pelaaja"
[QUOTE="Bambitar";26169564]Ei tule samalla haulla enkä tiedä tuleeko haulla ollenkaan. Se rasti 16 on samanlaista askartelua kuin tääkin mitä me tässä just tehdään. Ja sanan alkuun tulee se "rasti".[/QUOTE]

Okei, kiitos, tuo selvitti asiaa.

"Pelaaja"
Alarivin ruuduissa on vielä paljon tyhjää, mutta muut ovat aika hyvällä mallilla. Löytyisikö vinkkejä seuraaviin:

Ryhmy:
Cur... 7 alas
Su.. Va.. Ru.. Ri..8+10

Nögne
NASA 14
Pä... ra... 7

"Bambitar"
[QUOTE="Pelaaja";26169623]Alarivin ruuduissa on vielä paljon tyhjää, mutta muut ovat aika hyvällä mallilla. Löytyisikö vinkkejä seuraaviin:

Ryhmy:
Cur... 7 alas - nämä taisi olla jotain alkuasukkaita
Su.. Va.. Ru.. Ri..8+10 - ulkomainen henkilö, siitä vaan listaa plaraamaan :)

Nögne
NASA 14 - Kikka lähetti Venukseen
Pä... ra... 7 - ota ra pois[/QUOTE]

-

"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";26169686]Kiitos.[/QUOTE]

Ps. Tosin tarkoitin sitä toista 7, mutta noillakin pääsee eteenpäin. Nyt on kyllä lopetettava tältä päivältä, mutta jatketaan taas huomenissa.

"Sohvi"
[QUOTE="Bambitar";26169769]Dilbert byl 15 selvitetty! Se on semmoinen kun haetaan suuri määrä ihmisiä turvaan.[/QUOTE]

Hyvä että joku keksi tämänkin, eli ehkä tää saadaan valmiiks :) Tosin vielä ei miulle auennu *jää pohtimaan

Niin ja kiitti kaikille vinkeistä tasapuolisesti :)

"Bambitar"
[QUOTE="Sohvi";26169826]Hyvä että joku keksi tämänkin, eli ehkä tää saadaan valmiiks :) Tosin vielä ei miulle auennu *jää pohtimaan

Niin ja kiitti kaikille vinkeistä tasapuolisesti :)[/QUOTE]

Vastasanalla löytyy bylin wikistä melko helposti.

voitko newman jelppiä?
Dilbert:
a.a 6+12
k.s 9

paranoid:
lip.. 13 ylös
sotal... 8
puh.. 11 (se mikä sulla jo on)
ke... 6

myönnän etten oo kauheesti ees kaivanu noita viimesimpänä auenneita sanoja, mut tahtois saada tän kans alta pois mahdollisimman pian, ku tulee huomenillall vieraita

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169935:
voitko newman jelppiä?
Dilbert:
a.a 6+12
k.s 9

paranoid:
lip.. 13 ylös
sotal... 8
puh.. 11 (se mikä sulla jo on)
ke... 6

myönnän etten oo kauheesti ees kaivanu noita viimesimpänä auenneita sanoja, mut tahtois saada tän kans alta pois mahdollisimman pian, ku tulee huomenillall vieraita
k.s. löytyki jo

Viimeksi muokattu:
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169935:
voitko newman jelppiä?
Dilbert:
a.a 6+12 - löytyi vastasanalla helposti, sen lehden eka päätoimittaja
k.s 9

paranoid:
lip.. 13 ylös - se tunnettu mustapohjainen, nimi kuvion mukaan
sotal... 8 - saat varmaan vastasanalla
puh.. 11 (se mikä sulla jo on) - esim. sonera
ke... 6 - renkien ja piikojen vapaaviikko vähän kansanomaisemmalla nimellä

.

Yhteistyössä