*huokaus* mä olen mielestäni selannut noita listoja ylös ja alas mutta ei kai tässä muukaan auta...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169403:j-oppi löyty wikin haulla sitä kautta tuli myös rasti...
kalju wikin haun tokalla sivulla
Joo, tuo sana minulla on, mutta se kis... 22 ylöspäin menevä sana ei ole.Tarkoitatko sitä ty..:tä ja kis..:tä ylöspäin lähtevää? Se on henkilö, joka tekee työtä näpeillään.
kis... 22 miulla ei oo.
&-merkillinen sana avautuu paremmin sieltä yläpuolelta, onko siulla se?
Tarkoitatko että se rasti tuli saman haun tuloksena vai ihan eri haulla - kun saman haun tuloksena en sitä löydä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169403:j-oppi löyty wikin haulla sitä kautta tuli myös rasti...
Löytyskö sulta paranoidiin lippu 13 ylös ja laiva 8?Kiitos art... vihjeestä sillä pääsi tosi pitkälle eteenpäin. Nyt puuttuu vielä
WTF?
kir... 5+3 ja 4
pitkä sitaatti
Dilbert
lap... 11
sälli 22 ja siitä 15
SP
puh... 11
k.s. löytyki joAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169935:voitko newman jelppiä?
Dilbert:
a.a 6+12
k.s 9
paranoid:
lip.. 13 ylös
sotal... 8
puh.. 11 (se mikä sulla jo on)
ke... 6
myönnän etten oo kauheesti ees kaivanu noita viimesimpänä auenneita sanoja, mut tahtois saada tän kans alta pois mahdollisimman pian, ku tulee huomenillall vieraita
.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169935:voitko newman jelppiä?
Dilbert:
a.a 6+12 - löytyi vastasanalla helposti, sen lehden eka päätoimittaja
k.s 9
paranoid:
lip.. 13 ylös - se tunnettu mustapohjainen, nimi kuvion mukaan
sotal... 8 - saat varmaan vastasanalla
puh.. 11 (se mikä sulla jo on) - esim. sonera
ke... 6 - renkien ja piikojen vapaaviikko vähän kansanomaisemmalla nimellä
myönnän etten oo kauheesti ees kaivanu noita viimesimpänä auenneita sanoja, mut tahtois saada tän kans alta pois mahdollisimman pian, ku tulee huomenillall vieraita