Keille EI kerrottu palstatapaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26170066:
Ei muakaan kutsuttu, mutta olen jo tottunut siihen että mua dissataan palstalla koko ajan. Ukko oli kuulemma ollut samassa ravintolassa näiden kutsutuiden kanssa ja siellä ämmät oli puhuneet pahaa ainakin musta, algomasta ja sinisulasta. Illan edetessä rupesivat kuulemma kähmimään hullun kiilto silmissä ukon persettä, jolloin katsoi parhaakseen liueta kotiin päin.
Ei se haittaa ,vaikka joku olis puhunutkin musta pahaa, totta varmaankin oli.
Ainoa , joka jotain tietaa minusta on Keittis ja uskon , etta han ei sanonut musta sanan sanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26170495:
Mua ei kutsuttu.:'( Mut en mä oikeen noista nännäreistä niin vällääkään.

Meillä sanottiin teininä nännäriks sitä, kun joku väänsi toisen nännistä :D Varmaan joku muukin tietää ton jutun, mitä jätkät harrasti toistensa kanssa kun se sattui niin kivasti :D

Että sellasiako siellä palstamiitingeissä tehtiin 8)

[QUOTE="vieras";26170756]Luulisin että kaikki jotka eivät tienneet palstatapaamisesta, olivat joko a) sokeita, b) lukutaidottomia tai c) jopa molempia. Minkä vaihtoehdon valitset?[/QUOTE]
d) Epätoivoisesti yrittämässä vierottautua palstasta? Hetken onnistumisen huumasta nauttien - ja mitä taas missasin?!

No voi himskatti, mie en saanu kutsua myöskään :O :confused:
Mie kyllä näin sen palstatapaaminenketjun monta kertaa täällä palstalla. :D

[QUOTE="vieras";26168036]On nuo "palstamiitinkiläiset" surkeita tyyppejä, kun täältä pitää kavereita etsiä. Tytsin ymmärrän, kun eihän kukaan halua sen kaveri olla.[/QUOTE]

Joillekin syömään meneminen=kavereiden etsimistä? :D Outoa.

Jokainen, joka edes joskus tällä palstalla käy, ihka varmasti ketjun palstatapaamisesta näki :) Minäkin näin, mutta harmikseni kun täällä vyötärön yläpuolella korvessa asustan, en moisiin kinkereihin pääse - halusin tai en :) :(

Joo, mut mä näin sen vasta eilen...kun palstatapaaminen oli jo ohi. Tuli sellanen tosi epäreilu fiilis, että miksi kukaan palstalainen ei sitten erikseen mulle infonnut, kun huomasi etten ole sinne tulossa? Eikö kellään käynyt mielessä, etten ehkä ole koko ketjua nähnyt?! Vai jättikö kaikki tarkoituksella mut kutsumatta :( ?

Tuskinpa ketään erikseen infottiin ;) Jos et ilmoittautunut mukaan, niin luonnillisestikin oletettiin ettet ole kiinnostunut. Ja kyllä mäkin sen ketjun olen bongannut useastikin, vaikken täällä jatkuvasti pyörikään....

Joo, mut mä näin sen vasta eilen...kun palstatapaaminen oli jo ohi. Tuli sellanen tosi epäreilu fiilis, että miksi kukaan palstalainen ei sitten erikseen mulle infonnut, kun huomasi etten ole sinne tulossa? Eikö kellään käynyt mielessä, etten ehkä ole koko ketjua nähnyt?! Vai jättikö kaikki tarkoituksella mut kutsumatta :( ?

Hei, oikeasti nyt nainen. Et oikeastikaan kehtaa tuollaisesta valittaa.

Ketju on ollut monesti etusivulla ja jokainen on halutessaan voinut lukea sen. Jopa minäkin luin sen ja mietin miittiin menoa, mutta harmi vaan etten päässyt paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26171272:
Kuin sä kehtasit? :D
:stick:

Tällasena perusstalkkerina meinasin ensin, et olisin jäänyt johonkin pylvään katveeseen kytikselle ja tullut sitten tänne nimimerkillä "nyt harmaana" infoamaan, kuka kyykkyvatkasi rankimmin ym.

Mut sit mä huomasin, et ne muut siellä oli ihan yhtä hörhöjä kuin mäkin, joten liityin seuraan. :xmas:

Höh, kurjia vastauksia vaikka aloitus oli kai provo, olihan?
Ei kai sinne ketään sen kummemmin kutsuttu, täällä palstallahan se kutsu oli.
Mulle ei tullu mieleen edes avata kutsua, en olis päässy kuitenkaan.
Ja ei siis tullut yksärinä kutsua tai helokopterikyytitarjousta tännekään :).

Yhteistyössä