Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, eikä provoon saa vastata provoillen.
Ei se haittaa ,vaikka joku olis puhunutkin musta pahaa, totta varmaankin oli.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26170066:Ei muakaan kutsuttu, mutta olen jo tottunut siihen että mua dissataan palstalla koko ajan. Ukko oli kuulemma ollut samassa ravintolassa näiden kutsutuiden kanssa ja siellä ämmät oli puhuneet pahaa ainakin musta, algomasta ja sinisulasta. Illan edetessä rupesivat kuulemma kähmimään hullun kiilto silmissä ukon persettä, jolloin katsoi parhaakseen liueta kotiin päin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26170495:Mua ei kutsuttu.:'( Mut en mä oikeen noista nännäreistä niin vällääkään.
Joo, näin pääsi käymään :ashamed:
Osa porukasta meni vielä jatkoille kylpylään, kyykkyvatkaus- ja rämemajava vs. poslari- kisailumielessä. Mä lähdin sit kotiin.
d) Epätoivoisesti yrittämässä vierottautua palstasta? Hetken onnistumisen huumasta nauttien - ja mitä taas missasin?!
d) Epätoivoisesti yrittämässä vierottautua palstasta? Hetken onnistumisen huumasta nauttien - ja mitä taas missasin?!
Palstademonit ne on... :saint:Jumalat kertovat sulle tällä tavoin että täällä sun on oleman aina ja ikuisesti![]()
Totta. Ehkä hän etsii vaihtoehtonsa "vieraan" vaihtoehdoista a-c.Alkuperäinen kirjoittaja Ihan hyvä:...vaihtoehtosi ei ehkä koske aloittajaa koska hän itse mainostaa olevansa aktiivi![]()
Palstademonit ne on... :saint:
Mua ei kutsuttu, muttä änkesin sinne joka tapauksessa. :xmas:
Joo, mut mä näin sen vasta eilen...kun palstatapaaminen oli jo ohi. Tuli sellanen tosi epäreilu fiilis, että miksi kukaan palstalainen ei sitten erikseen mulle infonnut, kun huomasi etten ole sinne tulossa? Eikö kellään käynyt mielessä, etten ehkä ole koko ketjua nähnyt?! Vai jättikö kaikki tarkoituksella mut kutsumatta?
Joo, mut mä näin sen vasta eilen...kun palstatapaaminen oli jo ohi. Tuli sellanen tosi epäreilu fiilis, että miksi kukaan palstalainen ei sitten erikseen mulle infonnut, kun huomasi etten ole sinne tulossa? Eikö kellään käynyt mielessä, etten ehkä ole koko ketjua nähnyt?! Vai jättikö kaikki tarkoituksella mut kutsumatta?
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26171272:Kuin sä kehtasit?![]()
:stick: