L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sitten ei ainakaan Anttilalle valittaa, vaan valmistajalle. Itse ainakin uskon, että perussääntö pitää aina paikkansa; Akku pitää ladata ensimmäisen kerran päivän. =)
no ei mitään, eikä missään korvata noin vaan. vaan ensin ne haluaa tietää mikä sillä on. että onko vika sellainen, joka kuuluu takuun piiriin vai kenties asiakkaan itsensä aiheuttamaKyse onkin siitä, että lähettäisivät vaan mulle heti uuden tilalle.. mitä sitä paskaa sen enempää tutkimaan.. mä olisin oikein tyytyväinen kun saisin vaan uuden.. mutta herra ties kuinka kauan tollanen tutkiminen kestää.. ja mun on nykysestä kännystä akku teipillä kiinni.. |O
Koska ketjun aloituksesta on 4 vuotta, niin voisi kuvitella ap:n jo saaneen uuden puhelimen.
Kai ohjekirjassa olis mainittu, jos eka lataus olis pitäny olla noin pitkä? mä en ole muutenkaan kuullu, että nykysin enää tarvis ladata noin kauaa.. eikä kai sellanen nyt voi koko puhelinta pimeeks laittaa?