Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Hienoa, että kaikesta huolimatta isäsi jaksaa olla positiviinen - se auttaa myös paranemisessa =)=)=). Miten olet itse jaksanut? Olethan muistanut myös itse levätä?
Kiitos ! :) :heart: Juu, hyvä että isä jaksaa olla positiivinen kaikesta huolimatta ja veistelee vitsejä. Masennus oli huono asia parantumisen kannnalta.

Voin ok, välillä on huonoja, itkettäviä päiviä ja välillä ei itketä.
Lepäilen kyllä, mie oon paremmin jo saanu nukuttua ja tarpeen mukaan nukun päiväunet.Töissä on kyllä välillä raskasta, mutta oon jaksanu kuitenkin olla töissä joten kuten.

:hug:

Tässä tuntee todellakin itsensä niin pieneksi ja kädettömäksi, avuttomaksi... Vaikka uutiset eivät olleetkaan toivottuja, niin jospa hoidot kuitenkin jarruttaisivat etenemistä. Tsemppihenkeä ja voimia lähetän teille kaikille, pitäkää huoli jaksamisestanne :heart:.

Itselläni on äiti joutunut äkillisesti sairaalahoitoon - kasvohermohalvaus - ja nyt tuon lisäksi odottelemme uutisia aikaisemmin tehdyistä näytteenotoista... Iso pommi sieltä on tulossa, sen verran tiedän jo nyt, mutta kuinka kiukkunen ja nopeasti elämänlankaa syövä, niin - no, se selviää piakkoin.

Elli Karamelli

Tässä tuntee todellakin itsensä niin pieneksi ja kädettömäksi, avuttomaksi... Vaikka uutiset eivät olleetkaan toivottuja, niin jospa hoidot kuitenkin jarruttaisivat etenemistä. Tsemppihenkeä ja voimia lähetän teille kaikille, pitäkää huoli jaksamisestanne :heart:.

Itselläni on äiti joutunut äkillisesti sairaalahoitoon - kasvohermohalvaus - ja nyt tuon lisäksi odottelemme uutisia aikaisemmin tehdyistä näytteenotoista... Iso pommi sieltä on tulossa, sen verran tiedän jo nyt, mutta kuinka kiukkunen ja nopeasti elämänlankaa syövä, niin - no, se selviää piakkoin.
Tosi iso :hug: sullekin.

Elli Karamelli
Kiitos ! :) :heart: Juu, hyvä että isä jaksaa olla positiivinen kaikesta huolimatta ja veistelee vitsejä. Masennus oli huono asia parantumisen kannnalta.

Voin ok, välillä on huonoja, itkettäviä päiviä ja välillä ei itketä.
Lepäilen kyllä, mie oon paremmin jo saanu nukuttua ja tarpeen mukaan nukun päiväunet.Töissä on kyllä välillä raskasta, mutta oon jaksanu kuitenkin olla töissä joten kuten.
Edelleen jaksamisia sekä isoja :hug: :hug: niin sinulle kuin perheellesikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26169159:
Onko sulla mahdollisuus ottaa vaikka vähän sairauslomaa tarvittaessa?
No vähän niin näin voiko ottaa, mie oon iltapäiväkerhossa töissä ja ainut joka pääsee klo 12 vastaanottamaan lapset kerhoon, tosin pakon edessä tietysti vastuuohjaaja hommaa jonkun tulemaan miun tilalle, tosin se on sitten pois luokasta koulunkäyntiavustajilta.
Tietysti jos sairastuisin, niin sairasloma olisi ok.

"vieras"
Paljon voimia tulevaan ja toivottavasti isäsi kunto pysyy hyvänä vielä pitkään. Keuhkosyöpvä vaan on kavala seuralainen eikä useinkaan ole enää juurikaan mitään tehtävissä eikä toivoa paranemisesta ole. Ihmekään ei siinä auta :(
Mun isä kuoli 4kk siitä kun diagnoosi tehtiin. Pystyi olemaan oikeastaan melkein koko ajan kotona lukuunottamatta lyhyitä sairaalajaksoja. Lopussa oli sitten pikkuisen pitempi sairaalajakso, kun kunto oli jo todella huono.

Kiitos ! :)
Just tuolta miustakin tuntui ja tuntuu edelleen.

:hug: siullekkin ja voimia paljon, eipä siullakaan oo helppoa.

Viimeksi muokattu:
Elli Karamelli
[QUOTE="vieras";26169177]Paljon voimia tulevaan ja toivottavasti isäsi kunto pysyy hyvänä vielä pitkään. Keuhkosyöpvä vaan on kavala seuralainen eikä useinkaan ole enää juurikaan mitään tehtävissä eikä toivoa paranemisesta ole. Ihmekään ei siinä auta :(
Mun isä kuoli 4kk siitä kun diagnoosi tehtiin. Pystyi olemaan oikeastaan melkein koko ajan kotona lukuunottamatta lyhyitä sairaalajaksoja. Lopussa oli sitten pikkuisen pitempi sairaalajakso, kun kunto oli jo todella huono.[/QUOTE]

Sullekin tosi iso :hug:. Mun isällä oli ihan sama juttu; kuoli 4 kk diagnoosin tekemisestä.

Kiitos ! :)
Just tuolta miustakin tuntui ja tuntuu edelleen.

:hug: siullekkin ja voimia paljon, eipä siullakaan oo helppoa.
Kiitos! Miten lie näin kasautuukaan yhdelle jos toisellekin - mutta tällaisessä yhteisessä tsemppihengessä ja ajatusten kasaamisen mahdollisuudessa on hiukan helpompaa ottaa vastaan, mitä sitten edessäpäin odottaakaan... :hug: :heart:

[QUOTE="vieras";26169177]Paljon voimia tulevaan ja toivottavasti isäsi kunto pysyy hyvänä vielä pitkään. Keuhkosyöpvä vaan on kavala seuralainen eikä useinkaan ole enää juurikaan mitään tehtävissä eikä toivoa paranemisesta ole. Ihmekään ei siinä auta :(
Mun isä kuoli 4kk siitä kun diagnoosi tehtiin. Pystyi olemaan oikeastaan melkein koko ajan kotona lukuunottamatta lyhyitä sairaalajaksoja. Lopussa oli sitten pikkuisen pitempi sairaalajakso, kun kunto oli jo todella huono.[/QUOTE]

Osanottoni isäsi menetyksestä. :hug:
Juu, tuntuu tuo keuhkosyöpä olevan aika salakalava tauti :|
Toivotaan että hoidot ja lääkitys edes pitäisi syövän kurissa eikä leviäisi muualle.
Kasvain on aika isohko, siksi kai lääkäri ei veljelleni antanut parempaa eliniän ennustetta, kuin että vuosikin olisi pitä aika, saa nähdä sitten pystyykö isä taistelemaan niin pitkään vai ehkä pitempään, vastausta tuskin tietää kukaan. :'(

Jokainen päivä ja viikko on kuitenkin lahja sekä isälle niin kuin meillekin. :)

Kiitos! Miten lie näin kasautuukaan yhdelle jos toisellekin - mutta tällaisessä yhteisessä tsemppihengessä ja ajatusten kasaamisen mahdollisuudessa on hiukan helpompaa ottaa vastaan, mitä sitten edessäpäin odottaakaan... :hug: :heart:
Hyvä että täällä meitä useampia palstalaisia tukemassa toisiamme,vaikeissa elämäntilanteissa :) :heart:

Juu, tuntuu kyllä että välillä kasantuu näitä ikäviä asioita, yhden jos toisenkin osalle.
Hienoa kyllä että voidaan täällä purkaa tunteita ja huonoja asioita elämästä ja saada lohtua ja tukea. :hug: :heart:

Isä on taas tänään joutunut Kyssiin.
Oli ensin käynnyt ensiavussa ja sieltä sitten veivät ambulansilla. :|

Isän oli taas vaikea hengittää ja ehkä nestettä on taas kertynyt keuhkoihin.
Taitaa isä olla aika huonossa kunnossa nyt, vaikka ensin saatiin hyviä uutisia, että syöpäsolut
olisi vähentyneet keuhkoissa.

Lepäilee aika paljon, tunnin tai pari on ylhäällä ja sitten taas lepää, yöllä ei saa nukuttua
kuin pari tuntia.

Alkaa taas toivo hiipua, vaikka yrittääkin ajatella positiivisesti. :'(

Niin ja tuo keuhkosyöpä on kai pienisoluinen.

Viimeksi muokattu:
Voi ei :'(

Toivon sydämestäni, että isäsi tila vielä kohentuisi. Kaikkea hyvää ja kovasti voimia :heart:
Kiitos ! Sitä toivotaan kaikki, että isä viellä pääsisi kotiin ja kunto kohentuisi, vaikka
eivät syöpää pysty parantamaan. :(

Luulen isän olevan huonommassa kunnossa, kuin mitä hän itse kertoo meille.
Voi olla hyvinkin että syöpä olisi levinnyt, mutta hän ei halua kertoa meille. :|

Yhteistyössä