M
"mä"
Vieras
Meillä ei poika enää "kehdannut" olla rattaissa kun täytti 3v
Hyvin pärjättiin ilmankin vaikka tuntui että 3v oli vielä aika pieni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26162059:Mistä niitä helposti väsyviä 5 viuotiaita oikein sikiää? perheistä joissa lapset istuu koulu-ikään rattaissa, tai kulkee autolla paikasta toiseen? Mun tuntemat 5 vuotiaat jaksaa olla liikkeellä aamusta iltaan, eivätkä tarvitse lepotaukoja rattaissa. Omat muksuni ovat jaksaneet touhuta 3 vuotiaana aamusta iltaan, ilman ratastaukoja. Mutta he ovatkin oppineet kulkemaan jalan pienestä pitäen. taitaa aikuisten mukavuudenhalu olla syynä siihen miksi lapset ei jaksa liikkua.
Mä meinaan ottaa eskarilaiselle rattaat mukaan kesän ulkomaanmatkalla; liikutaan yötä päivää, nukkuu sitten yöllä rattaissa kun me tutustutaan kaupungin eloon. Näin tehty jo vuosia ja nyt lapsi siis syksyllä kouluun menossa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26162261:Täällä tuo sääntö oli voimassa silloin kun itse vielä kuljin rattaiden kanssa. Mutta eipä sitä noudatettu, eikä kuskit pystyneet kontroloimaan kuka matkustaa pummilla ja kuka ei.
Meillä eskariin elokuussa menevä, eikä kyllä rattaisiin suostuisi.Suostuuko teillä tuon ikäinen lapsi rattaisiin? Meillä eskarilainen ja ei todellakaan suostuisi rattaissa istumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26162586:Musta on typerää viedä 3-4 vuotias koko päiväksi shoppailemaan. Oli rattat tai ei.
no voi on varmaan kauheasti vikaa sitten kun on niin hienoja lapsia sulla ja oot niin jaksava ja kannat käsissäsi isot kassit samalla kun lapsesi kulkevat itsekseen kolmevuotiaina ilman että täytyy kädestä edes pitää kiinni. no niin nyt pääsit taas pätemään ketjuun kuinka erinomaisia olette!
Ei oo meilläkään lapsia häpeällä kasvatettu.Ja tiedoksi vaan, että kaikkia lapsia ei ole kasvatettu häpeällä, joten ihan tosissaan jotkut eskariikäiset jopa haluaisivat rattaisiin mukavuushaluissaan...
Eilen oltiin liiketeessä tunnelbanalla ja sinne tuli perässämme sellainen ehkä 10v tyttö joka työnsi tuplaistumarattaita missä oli peitto vedetty päälle. Maksoi matkansa ja jatkoi alas. Junalla sitten sieltä peiton suojasta kömpi piilostaan toinen samanikäinen tyttö.
Tuossa olin melkoisen varma että tuo lapsi ei olisi enää rattaita kaivannut ja että ne olivat käytössä lähinnä säästääkseen matkan hinnan....