Kertokaas millanen teidän mies on kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diibaaaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mies haastaa riitaa aina humalassa. Ei selvinpäin kerro tunteistaan niin avautuu ja kertoo kaiken, jopa pienimmät virheet tyyliin "muistatko se ja se kuukausi ja se päivä kun sanoit minulle niin tai katsoit minua noin tai tiuskit silleen ja tälleen" Kaikkein raivostuttavinta oli kerran kun oli kavereiden kanssa viihteellä tuli 3 kotiin, herätti minut ja alkoi kertoa miten hän on katsellut omaa asuntoa syystä etten anna hänelle tarpeeksi usein.. hän kyllä kännissä tällaisista jauhaa mutta ei ikinä selvänä! Jos taas selvänä häneltä kysyn onko jokin hätänä kun näytät nyt siltä ettei kaikki ole hyvin niin vastaus on aina " kaikki on loistavasti". Tässä taas odotellessa seuraavaa känniä ja sitä että avautuu 3kk takaisista jutuista milloin olen sanonut jotain mikä häntä harmittaa tms.

No, aika samanlainen kun muutenkin. Mutta tosi rakastava ja hempeilevä: mitä mä tekisin ilman sua jne - tyyppistä. Naureskelee enemmän ja ehkä voi yllyttää kavereita pieniin tyhmyyksiin, mutta tosiaan vaan ihan pieniin, ei mitään ikävää.
Ei ikinä paha suustaan tai väkivaltainen, muttei kyllä selvänäkään.

En ole koskaan nähnyt miestäni humalassa. Nuorempana on kuulemma kyllä juhlinut enemmän tai vähemmän rankasti muutaman vuoden ajan, mutta ne päivät oli jo ohi, kun tavattiin (mieheni oli silloin 26-vuotias). Ottaa kyllä oluen joskus, tai viinilasillisen, mutta ei sen enempää. Aina ajokunnossa.

Olen mies ja kapinoin kysymyksen yksipuolisuutta vastaan.

Itse en nähnyt isääni koskaan humalassa. Lapseni eivät ole nähneet minua koskaan humalassa.

Mutta minä olen nähnyt vaimoni humalassa.

No, naisvaltaisella palstalla nyt yleensä tällaisia kysytään. Mikset sitten itse tee aloitusta, että minkälainen sun naises on kännissä, jos kiinnostaa?

Mun mies on mukava, leppoinen oma itsensä. Jos vetää ihan humalaan, niin menee hiljaiseksi, mutta hymy pysyy kasvoilla :) ihan övereitä ei ole vetänyt kai koskaan, ainakaan mun aikana, ei tykkää ryypiskellä.

Osalla siis miehet näköjään menee känniääliöiksi ja jopa väkivaltaisiksi. Saanko udella, miksi pysytte suhteessa miehen kanssa, joka muuttuu kännissä väkivaltaiseksi?

Aikalailla samanlainen kun normaalisti, Tuo ei onneksi sekoa tai ala riitelemään. Ainoa ärsyttävä piirre että alkaa soittaan jotain eurodancea 90-luvulta ja fiilistelee nuoruusmuistoja.

No, ei huomaa mua oikeestaan ollenkaan, mitä enemmän on humalassa, sitä vähemmän mua on olemassa. Sano esim. just tässä hiljattain kun oltiin yhdellä keikalla, että se pöytä missä hän kaverinsa kanssa istui kun tulimme ystäväni kanssa paikalle, on varattu eikä siihen siis mahdu keikkaa katsomaan.. siis oon kuitenkin sen avovaimo, nojoo. Mutta selvinpäin hyvä mies. kännissä ääliö, en ota kuuleviin korviin sen juttuja vaan pidän ite hauskaa omien kavereideni kanssa jos nyt satun olemaan liikkeellä.

[QUOTE="vieras";26164106]Kukaan ei ole vielä vastannut, eli toistan kysymyksen; miksi te haluatte seurustella miehen kanssa, joka menee kännissä väkivaltaiseksi?[/QUOTE]

Mietin tuota samaa.

Uskotteko, että kännissä paljastuu ihmisen todellinen luonne, vai päinvastoin ihmisestä tulee joku ihan eri persoona, pirulainen?

[QUOTE="vieras";26164106]Kukaan ei ole vielä vastannut, eli toistan kysymyksen; miksi te haluatte seurustella miehen kanssa, joka menee kännissä väkivaltaiseksi?[/QUOTE]

mieheni on selvänä ihana rauhallinen mies,mutta juotuaan muuttuu väkivältaiseksi.rakastan häntä kuitenkin ja uskon hänen vielä muuttuvan kunhan juominen jää.

Mietin tuota samaa.

Uskotteko, että kännissä paljastuu ihmisen todellinen luonne, vai päinvastoin ihmisestä tulee joku ihan eri persoona, pirulainen?

Isäni antoi aikoinaan mulle neuvon, kun alkoi miehet tulla kuvioihin: "juota se känniin, siitä tulee joko väkivaltainen, tai se rakastaa. jätä se väkivaltainen" :) ja sitä neuvoa olen noudattanut, eipä ole tarvinnut omia miehiä koskaan pelätä :) eli luulen, että se oma persoona paljastuu, kun viina tulee kehiin. jos on kykeneväinen kännissä lyömään, niin kynnys selvinpäin lyömiseen on aika paljon pienempi kuin niillä, jotka ei kännissäkään harrasta pahoinpitelyä.

Mukava. Puhuu ja nauraa paljon. On erityisen hellä ja koko ajan lääppimässä ja kertomassa kuinka olen ihana... Voisi muistaa saman asian myös kun ei ole kännissä, silloin kun ei ole järin verbaali tyyppi eikä varsinkaan muista muistutella kuinka olen ihana. ;)

[QUOTE="vieras";26164252]mieheni on selvänä ihana rauhallinen mies,mutta juotuaan muuttuu väkivältaiseksi.rakastan häntä kuitenkin ja uskon hänen vielä muuttuvan kunhan juominen jää.[/QUOTE]

No, mielestäni tuo uskominen niin perusteelliseen muuttumiseen on virhe. Vaikka jättäiskin juomisen joksikin aikaa, niin entä jos tarttuu pulloon sitten, kun teillä on lapsia? Tai vaikkei lapsia olisikaan, haluaisitko saada turpaan mieheltä, johon olet investoinut koko tulevaisuutesi? Ei ole tarkoitus mitenkään ilkeillä, mutta ihmetyttää ja uteliaisuuttani kyselen, miten joku uskaltaa olla ihmisen kanssa joka voi olla väkivaltainen, oli sitten kännissä tai ei.

[QUOTE="vieras";26164179]Puhelias ja helposti kaikesta innostuva, kuin pikkupoika. Hauskaa seuraa.[/QUOTE]

Näin minunkin mies...ja kun on humalassa erittäin sosiaalinen ja hymyilevä(ja komea, siis muutenkin kuin humalassa :D) , on joku ihme magneetti joka vetää naisia puoleensa, ei ole kerta tai kaksi kun vieraat naiset tullut tyrkylle, joskus jopa minulta tultu kysymään kun kaveriporukalla liikkeellä, että onko tuo mies varattu ja oliskohan mahkuja, olen vastannut että aina saa yrittää mutta tuskimpa kun hänellä näin upea vaimo :D

Aikalailla samanlainen kun normaalisti, Tuo ei onneksi sekoa tai ala riitelemään. Ainoa ärsyttävä piirre että alkaa soittaan jotain eurodancea 90-luvulta ja fiilistelee nuoruusmuistoja.

Ihan sama! Mun mies myös alkaa joka kerta kaivaa esiin vanhoja levyjään ja sitten kuunnelleen 90-luvun poppia ja hirveä hehkutus. :) Monesti kaverit innostuu, ja muistojahan se monelle päälle 30 herättää mutta itseä jo vähän rasittaa. Nyt mies innostui tilaamaan jonkin dj-laitteenkin tulevia illanistujaisia ajatellen. Lapsille soittelee nyt, eli tekee sitä selvinpäinkin mutta tuoreilla biiseillä.

Muuten yleensä kiva huppelissa, huomioi ihmisiä ja juttelee mukavia.

[QUOTE="vieras";26164290]No, mielestäni tuo uskominen niin perusteelliseen muuttumiseen on virhe. Vaikka jättäiskin juomisen joksikin aikaa, niin entä jos tarttuu pulloon sitten, kun teillä on lapsia? Tai vaikkei lapsia olisikaan, haluaisitko saada turpaan mieheltä, johon olet investoinut koko tulevaisuutesi? Ei ole tarkoitus mitenkään ilkeillä, mutta ihmetyttää ja uteliaisuuttani kyselen, miten joku uskaltaa olla ihmisen kanssa joka voi olla väkivaltainen, oli sitten kännissä tai ei.[/QUOTE]

meille on tulossa esikoinen syyskuussa.mieheni on luvanut lopettaa juomisen ennen vauvan syntymää.en pelkää miestäni silloin kun on selvänä ja kun on juonut niin oon jo oppinut huomaamaan milloin kannattaa varoa.

Yhteistyössä