Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tipi";26154742]As.. 6 = Mikä tämä As.. on? Niin siitä sanasta perusmuoto.[/QUOTE]

Kiitti, olin jo menossa nukkumaan kun keksin tuon itse ja sainkin yhden kulman siitä ruudusta auki. Nyt vois hiukan aikaa tutkia löytyykö tuolta relaatiosta nyt sellasia sanoja jotka on itsestäänselviä hyvin nukutun yön jälkeen.

"Sohvi"
Vierailija, se on just se. Se Thü 9,6 on tässä relussa paljon esiintyneen maan aluejaottelu. Keksit ehkä tolla =) voitko vinkata miten pääsee alariviin, kun kaikki ruudut on vielä kiinni ja Götterdämmerungin alapuolinenkin. Huoh.

"vierailija"
Pyhä homobonus ja siitä se eka sana, sitten yks paikkakunta ja siitä yks energiayhtiö joka löytyy paikkakunnan sivuilta ja lopuks vieläsana joka tulee mieleen siitä energiamuodostaa ja onnettomuus ja olet alaruudussa.

[QUOTE="vierailija";26156623]Thü 6 9 on etsinnässä, jospa pääsis seuraavaan ruutuun sitä kautta, oikee yläkulma on cielä kiinni.
Wikistä ei löydy mitään :([/QUOTE]

Thü.. 6 9 on tavallaan itsestäänselvä asia. Mikä se Thü on?

ST
Nyt on pakko pitää taukoa, ei löydy enää mitään...

Tilanne tällä hetkellä
8 8 6
7 2 1
9 7 8
Pelin läpäisy:
243 / 438 (55.4%)

Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
6 / 375

Aloitusruutuun voisin ottaa vinkit suoraan aloitussanasta 7 ja homosta 8. Saisi sen täyteen :)
Ja sitten tuon aiemmin kyselemäni gött....
Ja dilbert-ruudussa mitä vaan jatkosanoja, puuttuu al.. 14, tö.... 9, elb... 8, do..... 6+5 ja nai.... 11, eli kaikki :D

"Bambitar"
Minä taas täysin jumissa. Löytyiskö vinkkejä näihin aloitussanoista lähteviin?

Soittakaa Paranoid! vasen 6 ja 11
WTF? vasen 7 ja 11 alas
Paska ylös 4+9 ja alas 5
Muita ei ole mullakaan mutta paska 4+9 selvisi kuin laitoin wikin hakuun *paska, kyse henkilöstä. Alas 5 on kyllä wikin täsmennyssivulla, lukumäärästään huolimatta ei artisti vaan...

[QUOTE="Tipu";26157679]Täällä taas!

DAS BOOT

Ge...43 - 7 ei aukene sitten millään, apua? suomi ja enkkuwikiä oon lukenut, mutta jotain on nyt jäänyt välistä...[/QUOTE]

Se on tavallaan asetyyppi vrt. teräase jne. Vaan siitä jatkoa ei ole.

Yhteistyössä