Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tipi";26153942]Mulla tuli kans totaalinen stoppi. Ja oon tehnyt tätä liian kauan, koko päivän enemmän tai vähemmän :D
Esim. näissä jumittaa:

Vääpeli Ryhmy
pääsanasta 10 , 11 , 9

Das Boot
boom... 8 , 12
olut 9 , 15

Pyhä Homobonus
rovi... 4

Nøgne Ø:
Tho.. 8

Soittakaa Paranoid!
pääsanasta luoteeseen 11 , 6[/QUOTE]

Ryhmystä 9 on sen eläinkaveri, muissa en osaa auttaa.

Tossapa sulle vinkkejä. En tahdo antaa suoria vastauksia kun nuo on kuitenkin ihan löydettävissä.

[QUOTE="Tipi";26153942]Mulla tuli kans totaalinen stoppi. Ja oon tehnyt tätä liian kauan, koko päivän enemmän tai vähemmän :D
Esim. näissä jumittaa:

Vääpeli Ryhmy
pääsanasta 10 , 11 , 9 Kymppiä mulla ei ole, 11 ja 9 on Ryhmyn salaiset aseet (Google)

Das Boot
boom... 8 , 12 yks artisti ja sen kappale (löytyy Wikipediasta kun vaan luet sitä hakutuloslistaa)
olut 9 , 15 9 on eräs olutlaatu

Pyhä Homobonus
rovi... 4 tää oli vaikea. Wikipediaan hakusanaksi tuo rov.. ja sitten vain luet tuloksia. Tarvii mennä hyvin pitkälle ja sit tää sana löytyy tekstin seasta suluissa.

Nøgne Ø:
Tho.. 8 löytyy helposti sitten kun sulla on ne loputkin lyhyet sanat jotka yhdistyy tuohon 8-kirjaimiseen

Soittakaa Paranoid!
pääsanasta luoteeseen 11 , 6[/QUOTE]

"Tipi"
Tossapa sulle vinkkejä. En tahdo antaa suoria vastauksia kun nuo on kuitenkin ihan löydettävissä.
En ollut hakemassakaan suoria vastauksia, täälä ei ole kiva jakaa suoria vastauksia, ettei mene keksimisen ilo :)

Rovio, tho.. ja boom... ei vaan selviä. Joten jääkööt odottamaan jos vaikka aukeaisivat sitten joskus toista kautta. En yleensä harrasta tuota wikipedian kaikkien sivujen (joissa kys. sana esiintyy) kahlaamista, koska se on äärimmäisen turhauttavaa eikä mielestäni ole tämän pelin idea edes. Yritän ennemmin keksiä muita sanoja ja niiden kautta :) Ja luottaa keksimisen, löytämisen ja oppimisen voimaan!

[QUOTE="Tipi";26154526]En ollut hakemassakaan suoria vastauksia, täälä ei ole kiva jakaa suoria vastauksia, ettei mene keksimisen ilo :)

Rovio, tho.. ja boom... ei vaan selviä. Joten jääkööt odottamaan jos vaikka aukeaisivat sitten joskus toista kautta. En yleensä harrasta tuota wikipedian kaikkien sivujen (joissa kys. sana esiintyy) kahlaamista, koska se on äärimmäisen turhauttavaa eikä mielestäni ole tämän pelin idea edes. Yritän ennemmin keksiä muita sanoja ja niiden kautta :) Ja luottaa keksimisen, löytämisen ja oppimisen voimaan![/QUOTE]

Rovio selviää todella helposti jos saa toista kautta auki. Mä en tiedä vielä sitä koko ketjua siihen suuntaan :) Tho.. aukeaa myös alakautta helpoimmin ja boom... noh, saksalainen nainen on se, ketä etsitään. Sitä ei saa mun mielestä muualta päin aukikaan, joten on pakko etsiä noin.

"Tipi"
[QUOTE="Tipi";26154742]As.. 6 = Mikä tämä As.. on? Niin siitä sanasta perusmuoto.[/QUOTE]

Äääh! Tarkoitin tietysti tuota 14 :)
As... 14 = Mikä tämä As.. on? Niin siitä sanasta perusmuoto.

"ruu"
Tää on niin vaikee ...Scheiße
homous 12+8 TAI joku muu apu, millä pääsee seuraavaan ruutuun

dilberin keskisanasta lähtivissä ei ole YHTÄÄN JATKOA. Todella vaikeaa ja outoa

Pulla 7 jotta pääsisi seuraavaan ruutuun

ST
[QUOTE="ruu";26156070]Tää on niin vaikee ...Scheiße
homous 12+8 TAI joku muu apu, millä pääsee seuraavaan ruutuun

dilberin keskisanasta lähtivissä ei ole YHTÄÄN JATKOA. Todella vaikeaa ja outoa

Pulla 7 jotta pääsisi seuraavaan ruutuun[/QUOTE]

Homous löytyy siitä wikistä.
Missä niitä pulia tehdään?