"Pelaaja"
Tämä on siis ominaisuus, joka homolla on.Kiitos! Han... aukesi, mutta homoa en keksi, jotain tarkempaa?
Tämä on siis ominaisuus, joka homolla on.Kiitos! Han... aukesi, mutta homoa en keksi, jotain tarkempaa?
Kiitos, nyt sain senhomoseksuaalisuus eli ......
Toinen ei ole pyhimys, saa helpommin toista kautta. Toinen on sellainen hyvinkin tuttu, "leningrad"mulle vois vinkata noita 9 6 ja 4 7 pyhimyksiä tai homosta 10
9+4 on se instituutio, jonka piiriin ne pyhimykset kuuluvat.mulle vois vinkata noita 9 6 ja 4 7 pyhimyksiä tai homosta 10
9+6 on se "laitos" jolla näitä pyhimyksiä on. 4+7:t löytyy ihan wikin pyhimyslistalta (arvaat varmaan mikä se 4 on). Homo puuttuu.mulle vois vinkata noita 9 6 ja 4 7 pyhimyksiä tai homosta 10
Kokeilin kaikki wikin pyhimyslistan nimet läpi, eikä mikään sopinut :/9+6 on se "laitos" jolla näitä pyhimyksiä on. 4+7:t löytyy ihan wikin pyhimyslistalta (arvaat varmaan mikä se 4 on). Homo puuttuu.
No se 7 on se ikääntynyt blondi laulajatä(h)ti.se pyhä "leningrad on jo, mutta se sen vieressä oleva 4+7?
Ei kyllä aukea ollenkaan. Suomalainen?No se 7 on se ikääntynyt blondi laulajatä(h)ti.
Meinaatko Helenaa? Sitä tuo ei hyväksy :/No se 7 on se ikääntynyt blondi laulajatä(h)ti.
Buahhahhaa Niinpä tietysti! Tuo Helena jäi mieleen sieltä pyhimyslistastateidän kanssa..! No ei kun se ulkolainen, like a prayer.