Pelkäätkö jotain puolisossasi?

• Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26146932]En usko pätkääkään (vaikka miten vakuuttelisit) että teidän suhteessa on rakkautta. En tämän, enkä aiempien kirjoitustesi perusteella.[/QUOTE]
No ole uskomatta sitten :D, ei se meidän elämään mitenkään vaikuta uskooko joku random palstalainen tai ei.

Rakkautta on, läheisriippuvaisuutta ja takertumista ei ole. Ihan varmasti onnistuisi sellainen väliaikaisjärjestely, että mies työskentelisi vaikkapa kotimaassaan tyyliin huhtikuusta lokakuuhun, ja me käytäisiin siellä lasten kanssa lomailemassa pari kertaa (tai oltaisiin siellä vaikkapa kuukausi tai pari keskellä kesää). Se(KIN) on sellainen asia, joka on pitänyt ottaa huomioon jo silloin, kun vieraasta kulttuurista olevan ihmisen kanssa yksiin meni ja perheen päätti perustaa: joskus voi tulla tilanteita, joiden takia joudutaan olemaan väliaikaisesti erillämme. Syy voi olla vaikkapa miehen äidin sairastuminen & kuolema, varusmiespalvelu, tai puhdas koti-ikävä. Tai ehkäpä jossain vaiheessa se, että kumpikaan ei halua viettää vanhuusvuosiaan vieraassa maassa.

Moni tuntemani kahden kulttuurin perhe elää tai on joskus elänyt jonkin aikaa eri maissa.

"Vieras"
No ole uskomatta sitten :D, ei se meidän elämään mitenkään vaikuta uskooko joku random palstalainen tai ei.

Rakkautta on, läheisriippuvaisuutta ja takertumista ei ole. Ihan varmasti onnistuisi sellainen väliaikaisjärjestely, että mies työskentelisi vaikkapa kotimaassaan tyyliin huhtikuusta lokakuuhun, ja me käytäisiin siellä lasten kanssa lomailemassa pari kertaa (tai oltaisiin siellä vaikkapa kuukausi tai pari keskellä kesää). Se(KIN) on sellainen asia, joka on pitänyt ottaa huomioon jo silloin, kun vieraasta kulttuurista olevan ihmisen kanssa yksiin meni ja perheen päätti perustaa: joskus voi tulla tilanteita, joiden takia joudutaan olemaan väliaikaisesti erillämme. Syy voi olla vaikkapa miehen äidin sairastuminen & kuolema, varusmiespalvelu, tai puhdas koti-ikävä. Tai ehkäpä jossain vaiheessa se, että kumpikaan ei halua viettää vanhuusvuosiaan vieraassa maassa.

Moni tuntemani kahden kulttuurin perhe elää tai on joskus elänyt jonkin aikaa eri maissa.
En edes viitsi lukea tuota. Arvasin että tulet selittelemään. Sulla on joku ihme tarve saada aina viimeinen sana.

[QUOTE="Vieras";26147014]En edes viitsi lukea tuota. Arvasin että tulet selittelemään. Sulla on joku ihme tarve saada aina viimeinen sana.[/QUOTE]
Kai mä saan vastata, jos sä tuut esittämään jotain harhaisia kuvitelmiasi mun avioliitostani?

Sinänsä aika hassua, että sulla ylipäätään on kuvitelmia mun avioliitostani. Kun en siitä kovin paljoa täällä puhu, en tee aloituksia, yms.

[QUOTE="hmm";26147102]Esimerkiksi Anatolian mies? ;) Se selittäisi tuon käytöksen... :D[/QUOTE]

Piia (vaiko Pia)....sinäkö?! :D

Mä tiiän, että petyit silloin 2001 kun kuulit että mies onkin kihloissa. Mutta kyllä siitä pitäisi jo pikkuhiljaa päästä yli :LOL:. Ja ehkä se, ettei se ollut yli puoleen vuoteen ottanut suhun yhteyttä & oli vaihtanut puhelinnumeronsa olisi voinut jo jotain kertoa.

(a-pu-va jos tämä olisikin totuus :D )

"Vieras"

Mä tiiän, että petyit silloin 2001 kun kuulit että mies onkin kihloissa. Mutta kyllä siitä pitäisi jo pikkuhiljaa päästä yli :LOL:. Ja ehkä se, ettei se ollut yli puoleen vuoteen ottanut suhun yhteyttä & oli vaihtanut puhelinnumeronsa olisi voinut jo jotain kertoa.

Voi ei! Toivon todella että et nyt puhunut oikeasta elämästä. Siis tuon Piian (tai Pian) tähden. Muuten, liian kylmää ja julmaa käytöstä sinulta- taas.

[QUOTE="Vieras";26147141]Voi ei! Toivon todella että et nyt puhunut oikeasta elämästä. Siis tuon Piian (tai Pian) tähden. Muuten, liian kylmää ja julmaa käytöstä sinulta- taas.[/QUOTE]
Äläotasitävakavasti, äläotasitävakavasti....(miten se biisi jatkui?).

"hmm"

Mä en ole tuo "vieras" vaan vitsinä heitin tuollainen selityksen. :D Mutta se osuikin noin oikeaan sitten? :D

[QUOTE="Vieras";26147153]Sun lapsellisuudella ei näköjään ole mitään rajaa. Muistelen että joillain oli yläasteikäisenä tuollaisia juttuja.[/QUOTE]
Yritä nyt jotenkin kestää :hug:

Ei me kaikki jakseta aina olla korrekteja, kypsiä ja hiton tylsiä aikuisia. Ihan voi heittää aivot narikkaan vaikka tällaisella palstalla joskus.

[QUOTE="hmm";26147158]Mä en ole tuo "vieras" vaan vitsinä heitin tuollainen selityksen. :D Mutta se osuikin noin oikeaan sitten? :D[/QUOTE]
Ei nyt ihan noin oikeaan kuitenkaan :D

Mutta joo, on meillä molemmilla ollut elettyä elämää takana ennen kun toisiimme törmättiin. Miehellä ei mitään sen vakavampaa, mulla on.

Yhteistyössä