Jenni Haukio raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle taas tuli mieleen, että sillä on sama kirottu yrjötauti joka on kiertänyt suunnilleen koko meidän tuttavapiirin, ja meidänkin perheen. Se, jota tuntuu olevan joka paikassa liikkeellä.

Olisi se kyllä kivaa, jos olisi raskaana :). Valtakunnan ykkösvauva!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";26142402]Ruotsin vierailulla maha kyllä pullotti! Mun miehen mielestä ei ole raskaana, mutta mun on![/QUOTE]

Harvinaista että jonkun miestä kiinnostaa Jenni Haukion raskausasiat.

Onkohan tulossa prinssi vai prinsessa? Kyllä se on kumma, jollei Sauli ole kuuden vuoden jälkeen tehnyt Suomesta perustuslaillista monarkiaa.

Ilmeisesti tulee prinssi, eikös Saulilla ole jo ennestään 2 poikaa?
Toisaalta olen jostain kuullut, että vanhemmat miehet tekevät enemmän tyttöjä??? Vai onkohan ihan perätön tieto. Saihan Timo TA Mikkonenkin pojat aika iäkkäänä.

Jotenkaan en oikein näe ko. henkilöitä pikkuvauvan kanssa, paitsi ehkä korkeintaan Saulin lapsenlapsia hoitamassa.

Suomen presidentillä kuitenkin on ihan kohtuullisen vastuullinen homma muutenkin.

Kauanhan siinä kestikin, ennen kuin raskausspekulaatiot alkoivat. Ehkä hänen olisi pitänyt tarkemmin kuvailla mahatautiaan... Ripuli lentää jne.

Voi raskausoireena olla ripulikin!
Raskausoireena kun voi olla ihan mitä vaan, jos vaikka vasemman jalan pikkuvarvasta särkee ja ovulaatiolimoista on 14 vrk, niin varmaan on raskaana, ihan varmaan. Flunssan tunne myös on liki varma merkki. JA nippailut!!

:xmas:

Sen vaan lisään, että itsellenikin tuli mahdollinen raskaus mieleen, toisilla kun se pahoinvointi on paljon muutakin kuin aamupahoinvointia, kyllä itseltä olis ainakin jäänyt kaiken maailman matkat väliin kun sängyn pohjalla makasin ja välillä kävin sairaalassa tiputuksessa... Mutta siis voi se olla vatsatautikin, mutta tuli mullekin siis mieleen.

[QUOTE="trööt";26144685]Oikeassahan me oltiin. Eikös sille synny tenava muutaman kuukauden sisään?[/QUOTE]

Tosiaan, oikeassa olitte, vappu tosiaan on nyt raskaana. Hämmästyttävän pitkään kyllä raskaus kestää, palstallahan asia tiedettiin jo pari vuotta sitten.

[QUOTE="eee";26142339]Tuskin tuollaisia valtiovierailuja perutaan minkään aamupahoinvoinnin takia, kyllä saa oikeasti olla tosi pahasti kipeä.[/QUOTE]

Saatika että raskauspahoinvoinnista kerrottaisiin virallisessa tiedonannossa. Ehkäpä raskauspahoinvointi olisi "henkilökohtainen syy" tjs.

[QUOTE="vieras";26145352]Luuletko tosiaan, että Sale ja Jenni tekee lapsia?? Haloo.. Noilla on SUURI ikäero ja jotenki musta tuntuu, että EIö.[/QUOTE]

Heillä on 29 vuotta ikäeroa ja itse tiedän samalla ikäerolla olevia, joilla on lapsia. Ei se nyt mikään maailman kahdeksas ihme olisi jos saisivat lapsen.

Yhteistyössä