Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Voi kurjuus :( Toivotaan,että ei kasvaimia enään mistään löytyisi ja isäsi tervehtyisi. Varmasti rankaaa aikaa ja vaatii paljon voimia teiltä kaikilta. Hyvä kun purat tunteitasi.
:hug:
On niin aina inhottavaa ku läheisille sattuu jotain. Voi kun voisimme vaikuttaa asioden kulkuun jotenkin. Ehkä jonain päivänä
Kiitos ! Niin, kyllä riittää jo että toisessa keuhkossa on kasvain, ettei olisi vatsassakin. :|
Hyvin toiveikas hoidon onnistumisesta, on ainakin isä itse, uskomaton ukko, on sairas
ja tsemppaa meitä muita. :)
Kyllä tässä yritetään positiivisesti ajatella.

Tuntuu jotenkin helpommalta purkaa tunteita tänne näyttämättä kyyneleitä :'(
Kun puhun tästä äitini, mieheni, työtovereiden tai sisarusteni kanssa ,niin aika äkkiä
tulee kyyneleet silmiin, vaikka yritänkin ettei kyyneleet tule.

Niin, ja itsensä on saanut joten kuten kuntoon, niin sattuu sitten läheinen sairastumaan vakavasti. Sitä tuntuu olevansa niin pieni ja avuton. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26132559:
:hug: Olette ajatuksissa.
Kiitos kaunis ! :)

Niin ja tätini voi hyvin rintaleikkauksen jälkeen, on jo päässyt kotiin. :)

[QUOTE="Hullu";26132617]ev[/QUOTE]

Huh huh, onko huono päivä siulla ?
Todella mautonta tulla kirjoittamaan jotain tuollaista. : /

[QUOTE="Hullu";26132665]Niinpä tietenkin, ainahan sitä pitäisi toivoa, että toinen kuolee leikkaukseensa tai vaikka tissisyöpäänsä.[/QUOTE]

No siun tuo kirjoitus kuulosti, siltä että toivoit tätini kuolevan, jos et niin tarkoittanut, niin pyydän anteeksi.
Ja kuten jo kirjoitin, tätini voi hyvin ja on jo päässyt kotiin. :)

Kiitos ! Niin, kyllä riittää jo että toisessa keuhkossa on kasvain, ettei olisi vatsassakin. :|
Hyvin toiveikas hoidon onnistumisesta, on ainakin isä itse, uskomaton ukko, on sairas
ja tsemppaa meitä muita. :)
Kyllä tässä yritetään positiivisesti ajatella.

Tuntuu jotenkin helpommalta purkaa tunteita tänne näyttämättä kyyneleitä :'(
Kun puhun tästä äitini, mieheni, työtovereiden tai sisarusteni kanssa ,niin aika äkkiä
tulee kyyneleet silmiin, vaikka yritänkin ettei kyyneleet tule.

Niin, ja itsensä on saanut joten kuten kuntoon, niin sattuu sitten läheinen sairastumaan vakavasti. Sitä tuntuu olevansa niin pieni ja avuton. :|
Luulen,että isällesi toisten "pystyssä pitäminen" on eräänlainen selviytymiskonsti ja asian käsittelemiskonsti.
Muista tosiaan pitää itsestäsi huolta ja ajatella myös itseäsi. Nii jaksat paremmin ja olet pirteämpi, eikä tule takapakkia. Niin ja itke niin paljon kuin siltä tuntuu, se antaa uskomattomasti voimia,mutta älä unohda huumoria.
Olemme kaikki erilaisia,mutta itseäni on vaikeissa asioissa auttanut itku ja huuumori.
Tosiaanki ihminen on todella pieni isojen kysymysten ja asioiden edessä, turhauttavan pieni.

Luulen,että isällesi toisten "pystyssä pitäminen" on eräänlainen selviytymiskonsti ja asian käsittelemiskonsti.
Muista tosiaan pitää itsestäsi huolta ja ajatella myös itseäsi. Nii jaksat paremmin ja olet pirteämpi, eikä tule takapakkia. Niin ja itke niin paljon kuin siltä tuntuu, se antaa uskomattomasti voimia,mutta älä unohda huumoria.
Olemme kaikki erilaisia,mutta itseäni on vaikeissa asioissa auttanut itku ja huuumori.
Tosiaanki ihminen on todella pieni isojen kysymysten ja asioiden edessä, turhauttavan pieni.
Niin varmaan tuo on isälle sellainen, pitää sekä meidät ja itsensä pystyssä.
Kyllä se tietysti auttaakin jonkin verran, varmasti meidän muiden mieli olisi paljon mustempi ja negatiivisempi, jos isä olisi synkkä ja arvelisi kuolevansa.

Juu, pakko on pitää itsestään huolta, ei tässä muuten jaksaisi.
Täällä keskusteleminen helpottaa paljon ja mie oon tässä viikonloppuna itkeny miehen olkapäätä vasten ja mies minnuu yrittää aina saada hymyilemään ja nauramaan :heart: :D ja onkin onnistunu.

Kiitos sinulle ja teille kaikille ! Ansaitsette kaikki :hug: ja :flower:. :)

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
Voimia! :heart:

Mä itkin tuota epätietoisuutta alkuvuodesta kun oma äiti joutui leikkaukseen ja päällimmäisenä epäilyksenä oli aika fataali syöpä. Koepalavastaus osoittautui lopulta hyvänlaatuiseksi, mutta kyllä siinä muutamassa viikossa ehti käymään läpi aikamoisia ajatuksia puolin toisin. Äiti oli se kaikkein vahvin ja jaksoi olla positiivinen. Mä reagoin tosi vahvasti ja olin tosi itkuherkkä koko ajan. Piti vaan tsempata itseä aina kun kävi äitiä katsomassa.

Tsemppiä, mitä tahansa eteen tuleekin. Toivon sulle ja läheisillesi kaikkea hyvää!

Voimia! :heart:

Mä itkin tuota epätietoisuutta alkuvuodesta kun oma äiti joutui leikkaukseen ja päällimmäisenä epäilyksenä oli aika fataali syöpä. Koepalavastaus osoittautui lopulta hyvänlaatuiseksi, mutta kyllä siinä muutamassa viikossa ehti käymään läpi aikamoisia ajatuksia puolin toisin. Äiti oli se kaikkein vahvin ja jaksoi olla positiivinen. Mä reagoin tosi vahvasti ja olin tosi itkuherkkä koko ajan. Piti vaan tsempata itseä aina kun kävi äitiä katsomassa.

Tsemppiä, mitä tahansa eteen tuleekin. Toivon sulle ja läheisillesi kaikkea hyvää!
Kiitos tsempeistä ja kerroit oman kokemuksesi. :)
Onneksi äitisi on vahva ja sitkeä nainen. :hug:
Vaikeaa tosiaan tuo epätietoisuus, tietää että jotain on löytynyt, mutta mitä ja kuinka vakavaa.

Kiitos ja kaikkea hyvää myös sinulle ja läheisillesi. :)

La Paset
Voi, voi. Koeta sinä kuitenkin sinnitellä.
Äidilläni oli keuhkolaajentuma ja minulla rintasyöpä, joten tuttujen asioiden parissa elät. Voimia Sinulle ja potilaille kaikkea hyvää.

Voi, voi. Koeta sinä kuitenkin sinnitellä.
Äidilläni oli keuhkolaajentuma ja minulla rintasyöpä, joten tuttujen asioiden parissa elät. Voimia Sinulle ja potilaille kaikkea hyvää.
Kiitos. Tässä yritetään sinnitellä ja ajatella positiivisesti, vaikka ajatukset karkkaa välillä myös niihin negatiivisiin.

Pahoittelut äitisi ja siun sairaudesta, toivottavasti voitte paremmin. :hug:

Voimaannuttava rutistus sinulle :hug:!

Vaikkakin tuli ikäviä uutisia, niin hyvä juttu todellakin on se, että isäsi saa ripeää ja asiaankuuluvaa hoitoa heti. Ja isäsi asenne on hyvin ratkaiseva hoidossa sekä toipumisessa - hän kuulostaa peräänantamattomalta ja läheisiään rakastavalta tahto- ihmiseltä, joka näkee hankalassakin tilanteessa iloitsemisen ja nauramisen aiheita :).

Olen hengessä mukana. Pidä edelleen huoli itsestäsi :hug:.

Voimaannuttava rutistus sinulle :hug:!

Vaikkakin tuli ikäviä uutisia, niin hyvä juttu todellakin on se, että isäsi saa ripeää ja asiaankuuluvaa hoitoa heti. Ja isäsi asenne on hyvin ratkaiseva hoidossa sekä toipumisessa - hän kuulostaa peräänantamattomalta ja läheisiään rakastavalta tahto- ihmiseltä, joka näkee hankalassakin tilanteessa iloitsemisen ja nauramisen aiheita :).

Olen hengessä mukana. Pidä edelleen huoli itsestäsi :hug:.
Kiitos ! Toivottavasti ei tule huomenna lisää huonoja uutisia. : /
Isä kyllä tosiaan saa nyt todella hyvää hoitoa osaavien lääkäreiden hoivassa.
Niin, oma asenne on tärkeä molemmissa, sitkeä ukko, selättänyt jo eturauhassyövän.
Itsepäinen mies ja tosiaan läheisiään ja perhettään rakastava ja ronskin huumorintajuinen mies. :)

Kiitoksia, pidän huolta. :)
Voi miulle tuli kyyneleet silmiiin, kun luvin siun tekstin. :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unelmavaimo
Kiitos ! Toivottavasti ei tule huomenna lisää huonoja uutisia. : /
Isä kyllä tosiaan saa nyt todella hyvää hoitoa osaavien lääkäreiden hoivassa.
Niin, oma asenne on tärkeä molemmissa, sitkeä ukko, selättänyt jo eturauhassyövän.
Itsepäinen mies ja tosiaan läheisiään ja perhettään rakastava ja ronskin huumorintajuinen mies. :)

Kiitoksia, pidän huolta. :)
Voi miulle tuli kyyneleet silmiiin, kun luvin sin tekstin. :heart:

Huomenna tiedätte enemmän isäsi tilanteesta. Saatte uutisia ja tietoa, mitkä joko johtavat lisätoimenpiteisiin tai sitten pysyttäydytään aikaisemmassa hoitosuunnitelmassa - jokatapauksessa saatte tietoa isäsi olotilasta, eikä teidän tarvitse siinä katalan kavalassa epätietoisuudessa elää. Mutta - se on vasta huomenna. Sitä ennen rentoudu, nollaa tämän päivän ajatukset, helli itseäsi, voimaannu. Nuku yösi hyvin :hug:.

Ja ihanaa, että sait tädistäsi hienoja uutisia :)! Hyvä, että leikkaus on takanapäin ja edessä läheisten tukemana toipuminen. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Huomenna tiedätte enemmän isäsi tilanteesta. Saatte uutisia ja tietoa, mitkä joko johtavat lisätoimenpiteisiin tai sitten pysyttäydytään aikaisemmassa hoitosuunnitelmassa - jokatapauksessa saatte tietoa isäsi olotilasta, eikä teidän tarvitse siinä katalan kavalassa epätietoisuudessa elää. Mutta - se on vasta huomenna. Sitä ennen rentoudu, nollaa tämän päivän ajatukset, helli itseäsi, voimaannu. Nuku yösi hyvin :hug:.

Ja ihanaa, että sait tädistäsi hienoja uutisia :)! Hyvä, että leikkaus on takanapäin ja edessä läheisten tukemana toipuminen. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
Jep, huomenna on uusi päivä ja lisää tietoja isästä, toivottavasti parempia uutisia.
Kävi miten kävi, ollaan isän tukena ja autetaan. :)
Pitää kai kohta lähteä nukkumaan, että jaksaa huomenna olla töissä ja pitää itsensä kasassa.

Juu, oli ihanaa kuulla tädistä hyvät uutiset. :)

Kiitos tuesta ja halauksesta. :)
Kaikkea hyvää siullekkin.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kiitos, voin hyvin.
Mite n tätisi leikkaus, jouduttiinko rinta poistamaan, vai tehtiinkö säästävä?
Tädiltä jouduttiin poistamaan koko rinta ja myös kainalon alueelta leikattiin.
Täti voi jo hyvin ja on kotona, kyssillä aloitetaan sytostaattihoidot. :)

Lääkärit ei viellä tiedä onko isän syöpä keuhkosyöpää vai imusolmukesyöpää, sitä tutkitaan
viellä tarkemmin, kumpaa on.
Isällä alkaa pian sytostaattihoidot ja kai siellä kyssillä myös operoivat jotakin, keuhkoista vai
vatsasta, sitä ei tiedetä.
Ehkä pääsee lauantaina kotiin. :|

Yhteistyössä