Kenellä huono päivä?

• Viestiketjun aloittaja mikävetuttaa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä! Kaikki menee metsään!!! Taas on meidän rumpukin tukossa, joten tulva nuolee kohta talon perustuksia. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26132645:
Kiitos, pelottaa ihan pirusti :'(
Rakkosyöpä on ainakin käsittääkseni hyvin hoidettavissa. Vaikka se tieto ei paljon lohdutakaan siinä vaiheessa kun odottaa diagnoosia.

Kaverillani oli se. Tekivät suolesta uuden rakon, ja hyvin on toipunut.

Vähän huono on joo (mutta parani kyllä paljon, kun sai vertailuasteikkoa kuntoon teidän muitten juttuja lukiessa).

Meillä sairastetaan räkätautia ja saa koko ajan pelätä, joutuuko lähtemään päivystykseen keskimmäisen kanssa. Henki ei taaskaan meinaa kulkea. :( Sairastuin nyt lopulta itsekin ja huomenna pitäisi jaksaa aamupäivä lapsen kanssa tutkimuksissa ja illalla pitäisi vielä selviytyä tentistä. Plääh.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26132627:
Mulla :( Miehen testituloksista löytyi syöpäsoluja ja virtsarakossa "varjostuma", keskiviikkona otetaan koepala.
Voi ei, :hug: ja voimia paljon teille.

Rakkosyöpä on ainakin käsittääkseni hyvin hoidettavissa. Vaikka se tieto ei paljon lohdutakaan siinä vaiheessa kun odottaa diagnoosia.

Kaverillani oli se. Tekivät suolesta uuden rakon, ja hyvin on toipunut.
Kävin lukemassa siitä, ja oli lohduttavaa tietoa, mut silti tuntuu niin pahalta. Ja sekin tuntu pahalta, että mies joutu lohduttaan mua kun en yksinkertaisesti pystynyt pidättämään itkua.

mikään oo kellekkään kelvannu ja mitään ei kuunnella/totella.. :/ aamupäivällä tein ruokaa ja kappas saan syödä yksin, kun ruuanlaiton lomassa mies vetää sämpylää ja jugurttia, laps ei halunnu syödä kun isi ei syöny..

mies kaivaa imurin ja painuu imuroimaan autoa, poika kerrankin tahtoo itse mennä päiväunille, juuri kun on nukahtamassa mies soittaa ovikelloa. No poika tahtoo isin viereen nukkumaan, isi tahtoo nyt pestä auton. huoh.. ei voi nukuttaa poikaa kun rupeaa väsyttämään..

sitten kuitenkin rupeaa itse nokosille, juuri kun olisin lähdössä kauppaan/kahville..

Illalla tapellaan taas pojan ruokailun kanssa, sitten saan kymmeniä kertoja kutsua poikaa hampaan pesulle ja pissille ei reakointia..

Nyt ollaan makkarissa yöunta koittamassa :/ Niin ja pojalla ei yöpukua päällä, koska käskin isin pukea kun hermo ei enää kestä turhaa jankutusta ja sitä että olen aina pahis, joka sitten kylmän viileästi huudosta huolimatta tekee asian... huoh kiitos ja anteeksi..

"hohhoijaa"
mikään oo kellekkään kelvannu ja mitään ei kuunnella/totella.. :/ aamupäivällä tein ruokaa ja kappas saan syödä yksin, kun ruuanlaiton lomassa mies vetää sämpylää ja jugurttia, laps ei halunnu syödä kun isi ei syöny..

mies kaivaa imurin ja painuu imuroimaan autoa, poika kerrankin tahtoo itse mennä päiväunille, juuri kun on nukahtamassa mies soittaa ovikelloa. No poika tahtoo isin viereen nukkumaan, isi tahtoo nyt pestä auton. huoh.. ei voi nukuttaa poikaa kun rupeaa väsyttämään..

sitten kuitenkin rupeaa itse nokosille, juuri kun olisin lähdössä kauppaan/kahville..

Illalla tapellaan taas pojan ruokailun kanssa, sitten saan kymmeniä kertoja kutsua poikaa hampaan pesulle ja pissille ei reakointia..

Nyt ollaan makkarissa yöunta koittamassa :/ Niin ja pojalla ei yöpukua päällä, koska käskin isin pukea kun hermo ei enää kestä turhaa jankutusta ja sitä että olen aina pahis, joka sitten kylmän viileästi huudosta huolimatta tekee asian... huoh kiitos ja anteeksi..
teidän ongelmat lellipenikka ja liian helppo elämä. Molemmat vanhemmat kotosalla ja yksi lapsi.

Yhteistyössä