:hug:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26132627:Mulla Miehen testituloksista löytyi syöpäsoluja ja virstarakossa "varjostuma", keskiviikkona otetaan koepala.
Kiitos, pelottaa ihan pirusti :'(:hug:
Rakkosyöpä on ainakin käsittääkseni hyvin hoidettavissa. Vaikka se tieto ei paljon lohdutakaan siinä vaiheessa kun odottaa diagnoosia.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26132645:Kiitos, pelottaa ihan pirusti :'(
Voi ei, :hug: ja voimia paljon teille.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26132627:Mulla Miehen testituloksista löytyi syöpäsoluja ja virtsarakossa "varjostuma", keskiviikkona otetaan koepala.
Kävin lukemassa siitä, ja oli lohduttavaa tietoa, mut silti tuntuu niin pahalta. Ja sekin tuntu pahalta, että mies joutu lohduttaan mua kun en yksinkertaisesti pystynyt pidättämään itkua.Rakkosyöpä on ainakin käsittääkseni hyvin hoidettavissa. Vaikka se tieto ei paljon lohdutakaan siinä vaiheessa kun odottaa diagnoosia.
Kaverillani oli se. Tekivät suolesta uuden rakon, ja hyvin on toipunut.
Kiitos.Voi ei, :hug: ja voimia paljon teille.
teidän ongelmat lellipenikka ja liian helppo elämä. Molemmat vanhemmat kotosalla ja yksi lapsi.mikään oo kellekkään kelvannu ja mitään ei kuunnella/totella.. :/ aamupäivällä tein ruokaa ja kappas saan syödä yksin, kun ruuanlaiton lomassa mies vetää sämpylää ja jugurttia, laps ei halunnu syödä kun isi ei syöny..
mies kaivaa imurin ja painuu imuroimaan autoa, poika kerrankin tahtoo itse mennä päiväunille, juuri kun on nukahtamassa mies soittaa ovikelloa. No poika tahtoo isin viereen nukkumaan, isi tahtoo nyt pestä auton. huoh.. ei voi nukuttaa poikaa kun rupeaa väsyttämään..
sitten kuitenkin rupeaa itse nokosille, juuri kun olisin lähdössä kauppaan/kahville..
Illalla tapellaan taas pojan ruokailun kanssa, sitten saan kymmeniä kertoja kutsua poikaa hampaan pesulle ja pissille ei reakointia..
Nyt ollaan makkarissa yöunta koittamassa :/ Niin ja pojalla ei yöpukua päällä, koska käskin isin pukea kun hermo ei enää kestä turhaa jankutusta ja sitä että olen aina pahis, joka sitten kylmän viileästi huudosta huolimatta tekee asian... huoh kiitos ja anteeksi..
just näin mullakin, onkohan kuu jossai ntietyssä epäsuosiollisessa asennossa?Ihan koomapäivä, mikään ei oikeen suju, kauhee väsy, mutta silti levoton oli. Itsetunto jossain tosi matalalla..