milloinkahan nämä kortsut on ostettu (epäilen miehen pettävän)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo hämillään;26130807:
siinä se vitsi ois pitänyt olla, että kun ei käytetä kortsuja, niin on ostanut makukortsuja maisteltavaksi... aika idiootisti ajateltu, en kyllä muuta voi sanoa...

tosin, miehen logiikalla aateltuna, on voinut asialla hakea takaa vihjettä seksiin viitaten.. luullut varmaan, että noi kortsut ojentamalla hän voi pyytää nätisti suuseksiä, onhan nyt sentään makukortsujakin..

mies ei ymmärrä miks oon suuttunut, hän kun ei kuulemma ole tarkoittanut mitään pahaa ostaessaan nuo kumit ja ei kuulemma tosiaankaan ole ketään muuta nainut..

No eipä varmaan niin, kun kerran avaamaton paketti. Mutta aikeissahan on voinut olla? Erikoinen huumorintaju sun miehellä, ei ole sitten tullut ostaessa VITSIKSI kortsuja, että jos hän ei annakaan niitä sulle ja piilottaa ne johonkin ja sä sitten löydät ne, että saattasit vaikka ihmetellä.

Toisaalta kyllä aika hölmö saa olla jos on ostanut ne pettämistä varten ja "piilottaa" ne eteisenlaatikkoon, jota sinäkin hyvin suurella todennäköisyydellä joskus pengot/siivoat/käytät.

Naisen vaistoon kannattaa joskus luottaa.

Jos jo otsikossa lukee että "epäilen miehen pettävän", niin epäilyyn voi olla syytäkin.

Emmätiiä. Olisin aika epäluuloinen tuossa tilanteessa. En heittäisi miestä pihalle, enkä kovistelisi sen enempää, mutta seurailisin tilannetta. Olisin aistit tarkkana.

Naisen vaistoon kannattaa joskus luottaa.

Jos jo otsikossa lukee että "epäilen miehen pettävän", niin epäilyyn voi olla syytäkin.

Emmätiiä. Olisin aika epäluuloinen tuossa tilanteessa. En heittäisi miestä pihalle, enkä kovistelisi sen enempää, mutta seurailisin tilannetta. Olisin aistit tarkkana.

oot oikeessa! en mä viitsi ihan hirveää show:ta tästä ylläpitää, kun mies kerran vakuuttaa syyttömyyttään..
mutta, jos jatkossa ilmenee jotain yhtään epäilyttävää, niin voi mies olla varma, että oon äkäinen..

Siis mua hämää tässä nyt se että miten niin PIILOTTANUT eteisen laatikkoon? Mun mies ja minä itsekin keksittäis kyllä fksumpia piilopaikkoja jos oikeasti jotain salailtavaa olisi.

Kun tätä asiaa miettii.. Jos meillä jostain laatikosta löytyisi kortsuja (ei siis käytetä normaalisti), kyllä varmasti kysyisin mieheltäni että mitä nää nyt on MUTTA tässä on se ero, että mulle ei tulisi tosiaankaan ekana mieleen pettäminen. Eikä tokanakaan. Joten onkohan teidän suhde muutenkaan ihan kunnossa?

Ota AP itse paketista yksi tai kaksi kortsua, heitä ne roskiin ja jää odottamaan miehen reaktiota kun hän huomaa tilanteen. :D

Meinasin just ehdottaa samaa!

Ja silleen "Ai mitä ihmeen kortsuja? Miks ihmeessä mä olisin vienyt kortsuja sulta? Eihän me nyt herranjestas olla edes käytetty kortsuja viiteen vuoteen, miksi SULLA on kortsuja?"

Ex siippani väitti käyttävänsä kortsua masturboidessaan(siistimpää muka) kun ihmettelin silloin tällöin katoavia kumeja.Ihmettelyni myötä kumeja lakkasi häviämästä ja seuraavaksi sainkin mieheltä klamydian.

mulla ihan sama juttu ,en kyllä mitään tauteja saanut. Kortsuja hävis ja muka käteenvetoon käytti.Sitten rupesin vainoharhaisesti laskemaan kortsuja ja kyllä niitä hävis jostain kumman syystä jonnekin.Vieläkään en tiedä minne vaikka ollaan erottu mutta ilmiselväähän se nyt on.

Kun tätä asiaa miettii.. Jos meillä jostain laatikosta löytyisi kortsuja (ei siis käytetä normaalisti), kyllä varmasti kysyisin mieheltäni että mitä nää nyt on MUTTA tässä on se ero, että mulle ei tulisi tosiaankaan ekana mieleen pettäminen. Eikä tokanakaan. Joten onkohan teidän suhde muutenkaan ihan kunnossa?

Kerroppa sitten vaikka ihan vapaavalintaisessa järjestyksessä kolme ensimmäistä syytä jotka sulle niiden kortsujen löytymisen selitykseksi tulis mieleen, jos kerran yksikään niistä ei ole se että ne kortsut on ostettu sitä varten että niitä käytetään?

Ei nyt suhteen kovin pahasti vinksallaan tarvii olla että ensimmäinen johtopäätös tavarasta on että sitä käytetään siihen tarkotukseen mihin se on tarkotettu. Jos mies tois kotiin viinapullon niin kyllä mä ekana epäilisin että se on juotavaksi meinattu, vaikka tokihan se saattais käyttää sitä kromiosien kiillotukseen tai desinfiointiaineeksi.

Ja ap:lle, jos miehen mielestä kortsujen osto on niin hassu vitsi että niitä voi kaupasta ostaa ja kotio tuoda, niin tokkopa niitä nyt sulta rupee PIILOTTAMAAN vaikka kotona heräiskin siihen että vitsi on paska. Eteisen laatikko viittais siihen että on reissuilta palatessaan tajunnu että ei helvetti, mul on nää vielä taskussa, ja sun ääni on jo kuulunu makkarista huutelemasta että ai sä kulta tulit jo. Äkkiä jonneki piiloon.

En minä kyllä huolestuisi jos löytäisin avaamattoman paketin. Siis eihän niitä ole silloin käytetty mihinkään. Ensimmäinen ajatus joka minulla tulee mieleen, on että ne on jokin pikkujoululahja (mun työporukassa harrastetaan just tuollaisia pikkujoululahjoja). Jos niissä ois jotain hämärää, niin tuskin löytyisi kokonaista pakettia ja eiköhän ne löytyis jostain taskusta, laukusta tai vastaavasta, ei avaamattomana eteisen laatikosta.

Saattaisinpa rustata lappusen kortsupaketin väliin, jos semmoinen meille ilmaantuisi. Tekstiksi vaikka "mietipä vielä toisen kerran" ja allekirjoitus tietty. Jos mies joskus avaisi paketin väärässä seurassa, voi olla, että tunnelma kärsisi hippusen.

Niin,itsellä oli sinkku aikoina kortsu aina yöpöydällä. Nyt sitten parisuhteessa jo vuoden ollut. Löysin yhden kortsun siivotessa joka oli pudonnut yöpöydän lähellä olevaan "romulaatikkoon" jota en ollut siis aikoihin kaivellut.. Nostinpa sitten sen kumin sieltä yöpöydälle, tarkotuksena viedä se roskiin myöhemmin. Unohdin, ja eipä siinä sitten hymyilyttänyt kun ukko sen löysi illalla siitä ja kuulustelu ja meteli alkoi. Eipä uskonu mun tarinaa! Ei sinällään tuohon liity, muuta kuin siten että joskus ne ns. uskomattomat tarinat on totta! kannattaa silti pitää silmät ja korvat auki..mutta en nyt heti jättämään lähtis.

No mitäs jos te naiset, ette käytä kumeja, mutta saatte päähänne ostaa ja ehkä käyttääkin; viskaatte ne johonkin laatikkoon (tuskin kukaan jättää keittiöön pöydälle). Mies löytää, ette ole muistaneet juoruta kaikista ostoksistanne... Niin meneekö hommat näinkin päin samaa kaavaa...

Kerroppa sitten vaikka ihan vapaavalintaisessa järjestyksessä kolme ensimmäistä syytä jotka sulle niiden kortsujen löytymisen selitykseksi tulis mieleen, jos kerran yksikään niistä ei ole se että ne kortsut on ostettu sitä varten että niitä käytetään?

Ei nyt suhteen kovin pahasti vinksallaan tarvii olla että ensimmäinen johtopäätös tavarasta on että sitä käytetään siihen tarkotukseen mihin se on tarkotettu.

Kysymys ei ollut mulle, mutta voisi olla joten vastaan. Kyllä jotain pitää olla pielessä, jos vahvat epäilyt tulee heti mieleen, Tämänhän AP jo vahvistukin aiemmin kertomalla etta 3 v sitten oli ollut tapaus joka epäilytti.
Jos mä nyt löytäisin kortsupaketin mistä tahansa päin kotia, vaikka sängyn alta tai keittiön kaapista, ensimmäisenä tulisi mieleen vaikka 1) mies suunnittelee jotain jossa kortsu olis kiva 2) on tyytymätön nykyiseen ehkäisymuotoon ja ottanut ohjat käsiin ja aikoo ehdottaa kortsuihin palaamista (ei myöskään olla käytetty vuosiin) 3) Joku ylimääräinen paketti jäänyt tai tullut jostain.
Eri suhteet on erilaisia, mutta kyllä se jotain luottamuspulaa kertoo jos epäilykset, etenkn vahvat epäilykset herää.

AP:n tilanteeseen vaikea ottaa kantaa, juttu voi olla tosi jos miehellä oikeesti on vähän kumma huumorintaju ja itseluottamus aika huono (piilottaa vitsinsä... Jos mä olisin suunnitellut vitsiä ja tajunnut sen huonoksi, siitä huonosta vitsistä tulisi se vitsi jonka kertosin, että hei, näin surkeeta vitsiä juuri suunnittelin, apua, ja vielä nämä kortsutkin ostin turhan päiten, oonko vähän idiootti :D)
Mutta jos ei oikein iske miehen luonteeseen, ja aiempia outoja tilanteita on myös ollut, voihan se olla sitten niinkin.

Ainoa asia mikä tässä varmasti tiedetään on se, että luottamuspula on, ja se haittaa parisuhdetta. Mikä tähän on syynä, se kannattaisi koittaa selvittää. Nimittäin tuo toinenkin tarina kolmen vuoden takaa, jos mun mies olisi jonkun juhlien jälkeen nukkunut jonkun naisen kotona ja sanonut heti sammuneensa sinne vaan, niin kyllä mä sen uskoisin, ja tuskin asia jäisi vaivaamaan.
Joten syystä tai toisesta teillä on ongelma joka on jäänyt ratkaisematta.

Yhteistyössä