Olipa hurja humala

• Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti
Silja.S
Ilmeisesti sua pitäis sit kehua, kun et vetänytkään itseäsi känniin uhostas huolimatta ollessasi yksin vastuussa kahdesta pienestä lapsesta?

Okei, hieno suoritus.
Mene syyllistämään jotain toista. Minuun ei tepsi tuollaisten jeesustelijoiden horinat. Olisin takuulla juonut ne hurjat viisi siideriä jos olisi energiataso ollut sellainen, että olisin jaksanut ja ilman minkäänlaista syyllisyyttä! "Kehua"? Kyllä minua vitutti, kun en sitten jaksanutkaan sen vertaa panostaa vitutuksenpoistoon, että olisin saanut ostetut juomat alas kurkusta! Pitäisi mollata jaksamisen puutteesta, eikä kehua. Erittäin huono helpotus. Pitänee ottaa paremmalla energiatasolla uusintayritys.

Se nyt vaan on niin, ettei "kännejä" vedetä jos lapsista huolehditaan. Luulis aikuisen ihmisen sen tietävän.

Ja turha ottaa tuollaisia kilareita, jos negatiiviseen sävyyn sun tekemisiä kommentoi. Jos ei kestä kritiikkiä, dokaa salaa hiljaisuudessa äläkä tee teinialoituksia "mua niin vituttaa, nyt mä vedän kännit".

Silja.S
Se nyt vaan on niin, ettei "kännejä" vedetä jos lapsista huolehditaan. Luulis aikuisen ihmisen sen tietävän.

Ja turha ottaa tuollaisia kilareita, jos negatiiviseen sävyyn sun tekemisiä kommentoi. Jos ei kestä kritiikkiä, dokaa salaa hiljaisuudessa äläkä tee teinialoituksia "mua niin vituttaa, nyt mä vedän kännit".
Kilareita? Et ole minun kilareita nähnytkään :LOL: Onko sinulla pms:t menossa vai eikö ukkosi tullut yöksi kotiin baarireissulta, kun noin vituttaa? Älä rakas ihminen vaahtoa, ota huikka, se helpottaa!

Voi elämä.. sun argumentoinnin taso kertoo tarpeeksi susta ja sun elämästä. Ehkä se sit on teilläpäin ihan normaalia vetää iltaisin puolikas mäyräkoira kun hermot on kireellä, anteeksi maalaisuuteni :D

Yhteistyössä