Julki-imetyksen vastustajat: imetys uimahallissa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
[QUOTE="vieras";26120472]No nimenomaan minäminäminä, kun minäminä haluan syödä ravintolassa kymmenien ihmisten keskellä täysin rauhassa omassa yksityisyydessäni ja minäminäminä häiriinnyn kun viaton pikkuvauva vain tyydyttää luontaisen näläntunteensa.[/QUOTE]



Ravintolaan ei tuoda omia eväitä.
 
jööh
[QUOTE="vieras";26120472]No nimenomaan minäminäminä, kun minäminä haluan syödä ravintolassa kymmenien ihmisten keskellä täysin rauhassa omassa yksityisyydessäni ja minäminäminä häiriinnyn kun viaton pikkuvauva vain tyydyttää luontaisen näläntunteensa.[/QUOTE]

Niin, samalla tavalla mäkin voisin ottaa tuon Lunaticin esimerkin ja ottaa mieheltäni suihin keskellä ravintolaa, kyllähän rakkaan mieheni pitää saada tarpeensa tyydytettyä kun siltä tuntuu :heart: Sehän on ihan luonnollista! Eikä siitä kukaan VOI häiriintyä.
 
  • Tykkää
Reactions: tarantellah
No ne minä sallisin kyllä, ne eivät aiheuta hämminkiä ympäristösssä.
Mutta miksi ihmeessä vauvan kanssa pitäisi mennä ravintolaan ylipäätään, sitä en ymmärrä.
Syömään, vaikkapa? Tapaamaan ystäviä, ja sitä rataa.

Elämään normaalia elämää, vaikka perheessä onkin vauva. Ei kaikki halua invalidisoitua ja kotiin hautautua, vaikka vauvan saivatkin :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jööh;26120530:
Niin, samalla tavalla mäkin voisin ottaa tuon Lunaticin esimerkin ja ottaa mieheltäni suihin keskellä ravintolaa, kyllähän rakkaan mieheni pitää saada tarpeensa tyydytettyä kun siltä tuntuu :heart: Sehän on ihan luonnollista! Eikä siitä kukaan VOI häiriintyä.
Ravintolassa syöminen ja seksin harrastaminen kuitenkin ehkä hieman eri asioita. Mutta fanaatikoille ilmeisesti ei, metsä katoaa puilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia ja SeInka
"vieras"
Eiköhän kaikki olla yhtä mieltä siitä ettei äidin sovi nostaa paitaa korviin ja ruiskia ohikulkijoita maidolla kaupungin hienoimmassa ravintolassa, mut mun tarkoitus oli kysyä häiritseekö imetys paikassa jossa rinta olisi muutenkin esillä, ilman vauvaa vielä enemmän esillä. Mutta kuluuhan se ilta näitäkin lukiessa :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jööh;26120530:
Niin, samalla tavalla mäkin voisin ottaa tuon Lunaticin esimerkin ja ottaa mieheltäni suihin keskellä ravintolaa, kyllähän rakkaan mieheni pitää saada tarpeensa tyydytettyä kun siltä tuntuu :heart: Sehän on ihan luonnollista! Eikä siitä kukaan VOI häiriintyä.
Surullista jos sinun ja miehesi suhde on verrattavissa äidin ja lapsen(vauvan) suhteeseen. Surullista jos miehesi on samalla tasolla pikkuvauvan kanssa. Ehkä sinuna miettisin kannattaako sinun viedä miestäsi ylipäätään ravintolaan.
 
"vieras"
Syömään, vaikkapa? Tapaamaan ystäviä, ja sitä rataa.

Elämään normaalia elämää, vaikka perheessä onkin vauva. Ei kaikki halua invalidisoitua ja kotiin hautautua, vaikka vauvan saivatkin :)
Hassua muuten, että vauvojen äitejä moititaan siitä, että unohdetaan ihan kokonaan kaikki muu paitsi se vauva. Ettei ole muuta elämää kuin kotona kökkiminen, ihan kamalaa!!!

Mutta ei ne kyllä saa mennä ravintolaan, kun se vauva voi häiritä muita. Tai kauppaan, vauvahan voi itkeä. Tai bussiin kun muut ei mahdu kun siellä on vaunut. Ja vauva voi itkeä ja häiritä muita. Kirjastoon ei voi mennä. Kahvilaan ei.

Sarjassamme kun mikään ei kelpaa :D!

Ja kyllä minä voin aivan huomaamattomasti imettää missä vain, imetyspaitoja käyttäessä ei se rinta sieltä niin paista, että se häikäisi kaiken kansan kilometrin säteellä. Ja jos häikäisee, niin EI OLE PAKKO KATSOA :D!
 
[QUOTE="vieras";26120569]Ravintolassa syöminen ja seksin harrastaminen kuitenkin ehkä hieman eri asioita. Mutta fanaatikoille ilmeisesti ei, metsä katoaa puilta.[/QUOTE]
Juuh.
Vauva ei saa syödä ravintolassa.
Mutta aikuiset saa.
Hmmm.
Ja sitten puhutaan seksin harrastamisesta, ja verrataan sitä siihen kun vauva syö.

No, eikö joku tutkimuskin niin todennut, että imetysmyönteiset ihmiset on älykkäämpiä :)
 
Öh?
Onko sekin yhdentekevää, onko pöydällä lasillinen maitoa vai lehmän kusta, paskaa tai spermaa? Tai onko savulohipastassasi kermaa vai lehmän kusta, paskaa tai spermaa? Mulla on ainakin vähän erilainen suhde ravinnoksi tarkoitettuihin eritteisiin kuin elimistön jätteisiin.
 
Sellainen tutkimustulos on ihan oikeasti :D

Se meni jotenkin niin, että pitkään imetetyt lapset on älykkäämpiä siksi, koska heidän vanhempansa ovat älykkäämpiä, ja kykenevät tarjoamaan paremman kasvuympäristön lapsilleen. Ja imetysmyönteisyys liittyi tähän myös. Muutama vuosi sitten tästä oli lehdessä. Ja sen jälkeenkin on ollut jotain vastaavaa juttua.
 
7thHeaven
Miten se voi olla niin uskomattoman vaikeaa käyttää julkisilla paikoilla sitä harsoa tai jotain muuta estettä?
Oon aika varma, ettei kenelläkään olis julki-imetystä mitään vastaan jos ei olisi joutunut joskus todistaa tällaista "TISSI KESKELLÄ ITISTÄ ESIIN, KOSKA VAAN MINÄ JA MUN VAUVA!!!!"
 
Lunatic
Sellainen tutkimustulos on ihan oikeasti :D

Se meni jotenkin niin, että pitkään imetetyt lapset on älykkäämpiä siksi, koska heidän vanhempansa ovat älykkäämpiä, ja kykenevät tarjoamaan paremman kasvuympäristön lapsilleen. Ja imetysmyönteisyys liittyi tähän myös. Muutama vuosi sitten tästä oli lehdessä. Ja sen jälkeenkin on ollut jotain vastaavaa juttua.
Tutkimuksia on joka lähtöön, varmasti löytyy päinvastainenkin tutkimustulos, jos jaksaisi kaivella. Että se siitä.

Ja miksei muuten tyhmällä vähän imetetyllä ihmisellä ole oikeus ruokailla ravintolassa, ilman että jonkun älyniekkaa imettävän tissimaidot valuvat valtoimenaan vastapäätä ruokaryhmää, kysyn vaan.
 
Miten se voi olla niin uskomattoman vaikeaa käyttää julkisilla paikoilla sitä harsoa tai jotain muuta estettä?
Oon aika varma, ettei kenelläkään olis julki-imetystä mitään vastaan jos ei olisi joutunut joskus todistaa tällaista "TISSI KESKELLÄ ITISTÄ ESIIN, KOSKA VAAN MINÄ JA MUN VAUVA!!!!"
Kovasti tässä ketjussa vastustetaan ihan sitäkin, että imetetään ylipäätään, tai edes tullaan ravintolaan tms vauvan kanssa...ja ollaan yliherkkää yli-ihmistä joka pystyy häiriintymään vauvan imetyksestä silloinkin, kun se tapahtuu nurkkapöydässä, vaatteiden ja harson suojassa näkymättömissä. Pelkkä ajatuskin ahdistaa ja ällöttää joitakin.
 
Vähän ohi aiheen, mutta kestääkö oikeasti joillain kerralla imetys 45min??? Kuulostaa hurjalta...

Muistaakseni silloin ihan alussa itsellä saattoi joskus mennä jotain 20min, mutta aika nopeasti maitoa alkoi tulla paremmin tai vauva syödä tehokkaammin, mutta syöttö kesti noin 10min mulla yleensä. Nyt kun vauva ei ole enää täysimetyksellä ja hän on isompi, niin ehkä 5min syö ja yöllä joskus vähän pidemmästi.
 
No en minäkään irl ole koskaan häiriintynyt imettäjistä, ei ole osunut sillälailla kohdalle koskaan. =)
Minä oon kerran häiriintynyt. Tai oikeammin ehkä kiusaantunut, voinut pahoin.

Ei se imetys mitään, mutta kun sen naisen piti tosiaan kiskoa paita korviin, paljastaa vitivalkoinen löllyvä maharöllö, kaivaa molemmat suonikkaat utareet esille, ja imettää. Yöks. Jäätävä näky. Se oli joku 40+ v Äiti Maa.
 
7thHeaven
Kovasti tässä ketjussa vastustetaan ihan sitäkin, että imetetään ylipäätään, tai edes tullaan ravintolaan tms vauvan kanssa...ja ollaan yliherkkää yli-ihmistä joka pystyy häiriintymään vauvan imetyksestä silloinkin, kun se tapahtuu nurkkapöydässä, vaatteiden ja harson suojassa näkymättömissä. Pelkkä ajatuskin ahdistaa ja ällöttää joitakin.
No joo niin näyttää kun luin vähän taaksepäin, typeryyttä sekin. No kieltämättä muakin häiritsisi jos vauvoja tuotaisiin suht tasokkaaseen ruokaravintolaan, mutta sellaisissa jokahengen kahvila/ravintoloissa on vauvoilakin oikeus käydä. Kunhan seurue tajuaa lähteä jos vauvalta menee aivan levottomaksi riehumiseksi ja sellaiseksi, että kanssa-asiakkaat OIKEASTI häiriintyy.
 
No joo niin näyttää kun luin vähän taaksepäin, typeryyttä sekin. No kieltämättä muakin häiritsisi jos vauvoja tuotaisiin suht tasokkaaseen ruokaravintolaan, mutta sellaisissa jokahengen kahvila/ravintoloissa on vauvoilakin oikeus käydä. Kunhan seurue tajuaa lähteä jos vauvalta menee aivan levottomaksi riehumiseksi ja sellaiseksi, että kanssa-asiakkaat OIKEASTI häiriintyy.
Tuo pätee mun mielestä kaikenikäisiin: jos menee riehumiseksi ja huutamiseksi, niin ulos. Oli ikää sitten 6 kk, 6 v, 16 v tai vaikka 66 v...
 
  • Tykkää
Reactions: Leenuliinukka

Yhteistyössä