Julki-imetyksen vastustajat: imetys uimahallissa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Äitee"
Vähän ohi aiheen, mutta kestääkö oikeasti joillain kerralla imetys 45min??? Kuulostaa hurjalta...

Muistaakseni silloin ihan alussa itsellä saattoi joskus mennä jotain 20min, mutta aika nopeasti maitoa alkoi tulla paremmin tai vauva syödä tehokkaammin, mutta syöttö kesti noin 10min mulla yleensä. Nyt kun vauva ei ole enää täysimetyksellä ja hän on isompi, niin ehkä 5min syö ja yöllä joskus vähän pidemmästi.
Helposti! Joskus pidempäänkin, niin että vauva ehkä torkahtaa hetken ja jatkaa taas. Varsinkin iltaisin jotkut vauvat ihan asuu rinnalla. Rintojen varastointikyky ja herumisherkkyys vaihtelee hurjasti... Minua on siunattu olemattomalla varastoinnilla ja huonolla herumisella, joten tyttöparka on joutunut tekemään vähän töitä ruokansa eteen :)
 
"eee"
Minusta imetys on niin intiimi toimitus, etten kerta kaikkiaan halua nähdä sellaista, jollei ole ihan pakko. Saunassa alastomat tissit eivät haittaa, saunassahan ne ovat ihan luonnollinen näky. Lapsi imemässä niitä tissejä ei kuitenkaan ole saunaan sopiva näky.
 
"Entinen Ksantippa S."
Kovasti tässä ketjussa vastustetaan ihan sitäkin, että imetetään ylipäätään, tai edes tullaan ravintolaan tms vauvan kanssa...ja ollaan yliherkkää yli-ihmistä joka pystyy häiriintymään vauvan imetyksestä silloinkin, kun se tapahtuu nurkkapöydässä, vaatteiden ja harson suojassa näkymättömissä. Pelkkä ajatuskin ahdistaa ja ällöttää joitakin.
Julki-imettäjät ovat vähän samanlaista porukkaa kuin homoseksuaalit ;)

"Ei tässä mitään foobikkoja olla, mutta voi yhyy, kun ne eivät jätä meitä heteroita rauhaan. Yksikin homopari muutti naapuriin, ja joka ilta käyvät yhdessä kävelyllä. Kyllä minä suhtautuisin niihin asiallisesti, jos ne itse eivät koko ajan mainostaisi sitä homouttaan."
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Joo mutta turha sitten itkeä, kun joku ei tykkää. Vaikka siitähän te kiksinne taidatte saadakin ettei sitä katsota hyvällä.
Tämä on muuten ihan puppua. Varmasti suurin osa imettäjistä tuntee olonsa tosi kurjaksi ja vaivaantuneeksi, jos joku tuijottaa paheksuvasti toimitusta. Minua ainakin vaivaa aina imettää julkisesti, varsinkin kun on erehtynyt lukemaan tällaisia ketjuja. Mutta siltikin sen julki-imetyksen hyödyt vie voiton ja teen sen.
 
"vieras"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";26120865]Julki-imettäjät ovat vähän samanlaista porukkaa kuin homoseksuaalit ;)

"Ei tässä mitään foobikkoja olla, mutta voi yhyy, kun ne eivät jätä meitä heteroita rauhaan. Yksikin homopari muutti naapuriin, ja joka ilta käyvät yhdessä kävelyllä. Kyllä minä suhtautuisin niihin asiallisesti, jos ne itse eivät koko ajan mainostaisi sitä homouttaan."[/QUOTE]

Tykkäisin jos tässä olisi sellainen nappi. Erittäin osuva vertaus!
 
täh
Ymmärrän kyllä, että ruokahalu voi mennä jos joku vetää tissit muiden silmille ravintolassa, mutta ettei ravintolaan saisi tullakaan, jos liinan alla ilman että kukaan edes näkee, imettää. :O
Olen aina ollut sitä mieltä ettei rintoja sovi näyttää ravintoloissa, oli kyse imetyksestä tai ei. Sähän voisit lunatic menettää ruokahalun sitten kasns ajatuksesta, että jonkun paidan alla ne tissit on vaikkei näy.

Miten voi ällöttää jos joku hienovaraisesti ruokkii lapsensa liinan alla nurkkapöydässä?! :O
 
En ole edes tiennyt, että íhmiset on näin imetyskammoisia!

Mun imetyksistä on n. 10 vuotta, ja minä imetin MISSÄ JA MILLOIN VAIN , KUN VAUVALLA OLI NÄLKÄ. mm. Ikeasa, kahvilassa, kaupungilla jne. Miksi en olisi imettänyt, kun lapsi sitä halusi? Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
vauvauinnin jälkee kyllä. täällä ainakin koko halli on varattu vain vauvauimareille sinä aikana, että äiti ihmisiä siellä saunassa istuu ja suurimmalla osalla vauva rinnalla.
 
"Hei"
millä tavoin se korvike pullosta ei olis sitä oikeaa ravintoa xD joo ohi aiheen mut jotenkin särähti toi lause.
Se on Lehmänmaitoa, oma vauvani on kuitenkin ihmisen poika, eli minä katson Ihmisen maidon olevan se oikea vaihtoehto omalle vauvalleni, koska maitoa on.
Johan sen sanoo nimikin - korvike.
Ja on hyvä että sellaista on olemassa tarvitseville.
 

Yhteistyössä