Liittyisitkö sinä FB-ryhmään mikä puolustelee raiskaajia ja haukkuu raiskattua huoraksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
---
Se tyttöhän on itse ilmaissut toiveensa (Hommalta kuultua), että asia jätettäisiin tähän eikä sitä reposteltaisi ympäriinsä. Tietty ihmistyyppi vain ei uhrista välitä, tärkeintä on että syylliset ovat mamutaustaisia.

"vieras"
Se tyttöhän on itse ilmaissut toiveensa (Hommalta kuultua), että asia jätettäisiin tähän eikä sitä reposteltaisi ympäriinsä. Tietty ihmistyyppi vain ei uhrista välitä, tärkeintä on että syylliset ovat mamutaustaisia.
Minä voin hienosti olla mainitsematta enää koko tapausta, mutta en todellakaan vaikene kuoliaaksi näistä mamujen tekemistä raiskauksista ja muista rikoksista.

---
Ilmiantakaa tuo ryhmä facebookille + nettipoliisille. Itse ilmiantaisin, mutten tiedä ryhmän nimeä
Jos seuraisit yhtään enempää keskusteluja, niin tietäisit että noin sata hommalaista ja persua on jo ilmoittanut ryhmän eteenpäin. Myös lähes kaikille isoille ja pienille lehdille on annettu vinkkiä- Ja ryhmä on ilmeisesti jo poistettu. Olet jokseenkin myöhässä tuohtumisinesi.

"vieras"
Jos seuraisit yhtään enempää keskusteluja, niin tietäisit että noin sata hommalaista ja persua on jo ilmoittanut ryhmän eteenpäin. Myös lähes kaikille isoille ja pienille lehdille on annettu vinkkiä- Ja ryhmä on ilmeisesti jo poistettu. Olet jokseenkin myöhässä tuohtumisinesi.
"Seuraisit yhtään enempää keskusteluja" = "seuraisit hommaa", vai mistä tuollaisen voi tietää?

---
[QUOTE="vieras";26113998]"Seuraisit yhtään enempää keskusteluja" = "seuraisit hommaa", vai mistä tuollaisen voi tietää?[/QUOTE]

No miksi huudella ennen kuin tutkii? Täällä plussalla on tällainen ihmeellinen kulttuuri, missä mitään taustatietoa ei hankita, vaan tullaan huutelemaan ja esittelemään vaatimuksia ja tehdään sata aloitusta samasta aiheesta.

---
[QUOTE="vieras";26114055]Olet vapaa palaamaan hommalle, tuolle Suomen nettikeskusteluiden kruununjalokivelle.[/QUOTE]

LOL. En nyt tiedä miksi menisin hommalle, kun siellä on vain rasittavia rasisteja.

Yhteistyössä