Miehen kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
fghj
Ap. pääsi töistä ja tuli jatkamaan "sotaa"... ;-)

Pointti ei ole se etteikö mies saisi katsella muita naisia, ja tiedän että varmaan miellyttää muutkin, mutta MIKSI MINULLE PITÄÄ HEHKUTTAA!!! Minä oon tällänen kun oon ja itte on ukko mut valinnut, menis ja ottais sit mieluisamman jos haluaa..mut tommosta kehumista en halua ja suostu kuuntelemaan hiljaa, SE ON LOUKKAAVAA.
Ettekö koskaan ajattele jostain miehestä, että sexy ja/tai sano ääneen vaikkapa kuka näyttelijä on hottis?
 
"vieras"
Mieshän on aivan lapsen tasolla käyttäytyessään näin. Näin käyttäytyvä mies on todella epäseksikäs ja hirveä juntti. Tällaiset miehet pitäisi merkitä punaisella korvamerkillä, jotta kaikki naiset osaisivat heitä välttää. Moni mies ei ymmärrä sitä, että nainen hurmataan hyvällä käytöksellä.
 
koiratar
Kai olet jo kysynyt mieheltäsi mitä se oikein tarkotti tolla? Koska tuntematta miestäs ton voi ymmärtää miten vaan, leikkinä, loukkauksena yms.
Eli kysy suoraan mieheltä, se on ainoa joka osaa sanoa miksi sulle noin sanoi.
 
Ettekö koskaan ajattele jostain miehestä, että sexy ja/tai sano ääneen vaikkapa kuka näyttelijä on hottis?
Kyllä mä sanon joskus noin miehelle, mutta ne hottikset muistuttaa paljon mun miestä. Mulla on siis miehenä mun ihannemies ulkoisestikin ja viehätyn sitten samanoloisista miehistä. Ihastellaan myös yhdessä kauniita naisia, meillä on samanlainen naismaku :)

Mutta loukkaantuisin todella paljon, jos mun mies sanoisi noin kuin ap:n mies oli sanonut. Eli vertais noin tökerösti mua johonkin parikymppiseen pimuun. Ja mä olen tosiaan rupsahtanut ja lihonut enkä todellakaan mikään unelmanainen enää :ashamed: Tiedän sen hyvin ja tuollaiset sanat loukkaisivat pahasti.
 
Kepsis
Sinänsä tulipa mieleen sekin että mies kusee muiden miesten niskaan myös tuolla kommentilla. Aivan omiaan aiheuttamaan stereotypioiden vahvistumista, eli sen että muka miehet automaattisesti vertailisi muita naisia omaansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
"essi"
Siis katsokoon vaikka koko päivän niitä naisia siellä ikkunassa, mutta miksi ihmeessä piti huutaa ap siihen katsomaan, ja miksi naista piti verrata...johonkin? Ja miksei edes velvollisuudesta sano anteeksi, jos toinen kertoo loukkaantuneensa?
 
lissukka harmaana
Ehkäpä se pointti ei ole hymistely tai miellyttäminen, vaan se ettei ota nokkiinsa joka jumalan asiasta mitä puoliso tekee tai sanoo. Jos ei itsetunto kestä sitä että miestä miellyttää joku muukin kuin oma kroppa, kannattaa kiukuttelun sijaan tehdä asialle jotain. Te naiset, kaikesta pitää tehdä niin käsittämättömän vaikeaa ja iso numero. Ei ihme että palsta on täynnä valitusketjuja, kuinka mies petti ja jätti. Kuka tällaista jaksaa kuunnella? Kaupan kassalla jos mies hymyilee kassaneidille, täytyy asiasta sotia viikko tolkulla tjsp.
:D oikeasti, kysehän oli nyt kun ap:n mies esitteli ja VERTAILI.
 
Silja.S
Tee sinä sama juttu sille mulkulle, joka itseään mieheksi kutsuu. Kiskaise kaupungilla hihasta ja kehu jonkun vieraan ulkonäköä, totea: "tuo uros on tosi seksikäs, oikein HUOKUU seksikkyyttä. Kyllä tuollaista mielummin katsoo kuin...."
 
lucifer
ei millään pahalla ketään kohtaan mutta tää palsta on täynni hirmu kostohenkisiä naisia...

ja hassuimpia on nuo kommentit missä käsketään eroamaan ja jättämään....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"akka"
Mä olisin tyynesti todennut että ajatella,tuollainen olis tarjolla ja minut oot valinnut ja pussannut poskelle ja puristanut perseestä.
Kyllä munkin mies kauniita nuoria naisia katselee,samoin minä komeita nuoria kolleja,kyllähän ne silmiä hivelee.Sillä vaan ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa,sillä että kenet on elämänkumppanikseen valinnut.
 
"..."
Olisi pian entinen mies. Ja niin on varmaan sinullakin. Pikkujuttuhan tuo päällisinpuolin on, mutta osoittaa, että a) mies ei pidä sinua seksikkäänä, eli vetovoima väliltänne on kuollut ja b) vielä pahempaa, se osoittaa että mies ei juuri kunnioita sinua, mikä on yleensä hyvin toimivan parisuhteen edellytys.
 
lucifer
[QUOTE="...";26109508]Olisi pian entinen mies. Ja niin on varmaan sinullakin. Pikkujuttuhan tuo päällisinpuolin on, mutta osoittaa, että a) mies ei pidä sinua seksikkäänä, eli vetovoima väliltänne on kuollut ja b) vielä pahempaa, se osoittaa että mies ei juuri kunnioita sinua, mikä on yleensä hyvin toimivan parisuhteen edellytys.[/QUOTE]

 
Silja.S
ei millään pahalla ketään kohtaan mutta tää palsta on täynni hirmu kostohenkisiä naisia...
Miehet provosoivat tehokkaasti. Onneksi olen yksinhuoltaja. Viimeisenkin suhteen lopetin välittömästi, kun huomasin ensimmäiset oireet miehille ominaisesta mulkkumaisuudesta. Hauskaa oli siihen asti. Olen viime vuodet yrittänyt saada nautintoa mielikuvista naisten välisestä seksistä. Jos onnistuisin vaikka vinksauttamaan aivoni lesbo-asentoon. Hassua sinänsä, että paras ystäväni on mies, mutta parisuhteissa en kyllä miestä tahdo enää katsella. Ystäviksi nuo kelpaavat, seksiinkin joten kuten, yksilöstä riippuen.
 
lucifer
Miehet provosoivat tehokkaasti. Onneksi olen yksinhuoltaja. Viimeisenkin suhteen lopetin välittömästi, kun huomasin ensimmäiset oireet miehille ominaisesta mulkkumaisuudesta. Hauskaa oli siihen asti. Olen viime vuodet yrittänyt saada nautintoa mielikuvista naisten välisestä seksistä. Jos onnistuisin vaikka vinksauttamaan aivoni lesbo-asentoon. Hassua sinänsä, että paras ystäväni on mies, mutta parisuhteissa en kyllä miestä tahdo enää katsella. Ystäviksi nuo kelpaavat, seksiinkin joten kuten, yksilöstä riippuen.
ja tämä palsta on täynnä provosoivia naisia joten en menisi syytäämään pelkästään miehiä
 
"..."
Ettekö koskaan ajattele jostain miehestä, että sexy ja/tai sano ääneen vaikkapa kuka näyttelijä on hottis?
En omalle miehelle. Mielestäni se on loukkaavaa toista kohtaan. Ja etenkin tuollainen vertailu. Ei tulisi mieleenkään katsoa jotain lihaksikasta hottista ikkunasta ja sanoa miehelle, että "voi kulta, miksi sä et voi olla yhtä seksikäs kun tuo salkea mies tuolla, huoh.".
 
lucifer
[QUOTE="...";26109603]Tuo teinimäisten hymiöiden jatkuva postaaminen on melko rasittavaa.
Olisi kiva, jos opettelisit perustelmaan tai edes kertomaan mielipiteesi. Eli jos sinulla on oikeasti jotain sanottavaa (muutakin kuin "mitä vittua!"), niin kerro rohkeasti se ihan sanallisesti.[/QUOTE]

henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi mies tai nainen ei saa sanoa ääneen mielipidettään vierasta ihmisistä. minä ainakin tiedän sanomattakin että maailmassa on miljoonia kauniinpia haluttavampia ja rakastettavampia naisia kuin minä, eikä minua siis haittaa jos mieheni muita kommentoi KOSKA minä olen se kenen viereen hän illalla kömpii, ketä hän rakastaa ja kenen kanssa hän haluaa elää ja olla.
eli melko pikkumainen ja huonolla itsetunnolle täytyy olla varustettu jos pitää tuollaisen kommentin jälkeen mitä ap:n mies sanoi alkaa miettiä eroa tai lukkojen vaihtoa.
 
"..."
henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi mies tai nainen ei saa sanoa ääneen mielipidettään vierasta ihmisistä. minä ainakin tiedän sanomattakin että maailmassa on miljoonia kauniinpia haluttavampia ja rakastettavampia naisia kuin minä, eikä minua siis haittaa jos mieheni muita kommentoi KOSKA minä olen se kenen viereen hän illalla kömpii, ketä hän rakastaa ja kenen kanssa hän haluaa elää ja olla.
eli melko pikkumainen ja huonolla itsetunnolle täytyy olla varustettu jos pitää tuollaisen kommentin jälkeen mitä ap:n mies sanoi alkaa miettiä eroa tai lukkojen vaihtoa.
On eri asia sanoa ääneen esim. kadulla ohi menevästä tyypistä, että onpas kaunis kuin vartavasten kutsua emäntä ikkunan ääreen katsomaan ja sitten hehkuttaa ja vielä vertailla, että onpas seksikäs ja harmi kun sinä et ole. Tuo on silkkaa vittuilua, ei mitään satunnaista mielipiteen ilmaisua.

Kaikki tietävät, että maailmasta löytyy aina seksikkäämpiä ja kauniimpia ihmisiä kuin mitä itse on, ihan sama miten kaunis olisi. Se ei ole pointti. Vaan se, että mies tietentahtoen selkeästi halusi pahoittaa aloittajan mielen.
 
lucifer
[QUOTE="...";26109625]On eri asia sanoa ääneen esim. kadulla ohi menevästä tyypistä, että onpas kaunis kuin vartavasten kutsua emäntä ikkunan ääreen katsomaan ja sitten hehkuttaa ja vielä vertailla, että onpas seksikäs ja harmi kun sinä et ole. Tuo on silkkaa vittuilua, ei mitään satunnaista mielipiteen ilmaisua.

Kaikki tietävät, että maailmasta löytyy aina seksikkäämpiä ja kauniimpia ihmisiä kuin mitä itse on, ihan sama miten kaunis olisi. Se ei ole pointti. Vaan se, että mies tietentahtoen selkeästi halusi pahoittaa aloittajan mielen.[/QUOTE]

minusta tuo menee täysinsamaan kategoriaan, enkä todellakaan ottaisi itseeni. ja itse en todellakaan olisi pahoittanut mieltäni moisesta.
 
"..."
minusta tuo menee täysinsamaan kategoriaan, enkä todellakaan ottaisi itseeni. ja itse en todellakaan olisi pahoittanut mieltäni moisesta.
Se on helppo sanoa, jos ei ole sattunut omalle kohdalle. Oikeasti en usko, että kovinkaan moni nainen tai mies voisi olla loukkaantumatta, jos puoliso sanoisi, että "vitsi että haluaisin panna tuota naapurin lissua/penaa kun se on niiiiiiin paljon seksikkäämpi kuin sinä.
 
lucifer
[QUOTE="...";26109666]Se on helppo sanoa, jos ei ole sattunut omalle kohdalle. Oikeasti en usko, että kovinkaan moni nainen tai mies voisi olla loukkaantumatta, jos puoliso sanoisi, että "vitsi että haluaisin panna tuota naapurin lissua/penaa kun se on niiiiiiin paljon seksikkäämpi kuin sinä.[/QUOTE]

voi kuule mies on ilmaissut monta kertaa naapurin nuorista opiskelija neidoista miten ne on naitavia ,mutta ei minua haittaa. sanoa saa mielipiteensä.
 

Yhteistyössä