Miehen kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
totta kai, ja moni nayttelijäkin on seksikkäämpi kuin minä.
En usko. Miehesi on sanonut sinulle, että hän mielummin panisi naapurin typykkää kuin sinua, koska neito on niin paljon seksikkäämpi kuin sinä, ja sinua ei muka häiritse yhtään.

Joko valehtelet tai sitten sinulla on jotain ongelmia itsetuntosi kanssa. Jokainen itseään arvostava ihminen haluaa puolisonsa kohtelevan itseään arvostavasti, ja tuollainen käytös ei ole toista arvostavaa.
 
Täytyy sanoa että noilla tiedoilla loukkaantuisin ja pyytäisin täydentämään lauseen loppuun.

Ja juu, kyllä meillä saa kehua niin toisten naisten kuin miestenkin ulkonäköä. Niin ohi kulkevista ihmisistä kuin ihan tutuistakin. En vedä herneitä nenään jos mies kertoo vaikka että heille tuli töihin joku todella hyvännäköinen nuori nainen, voin ihan uteliaisuuttani pyytää kuvailemaan tarkemmin. Tai itse voin kuvailla kuinka hyvännäköinen esim pojan lääkäri tai uimahallissa vieressämme porealtaassa ollut mies oli.

Omituiselta tuntuisi silti kutsua ikkunaan jotain ventovierasta katsomaan, varsinkin jos tuollainen ei ole ollut tapana. Mutta tuo vertailu tuossa oli se mikä tuntui ilkeältä. Kyllä, jos mies kertoo jostain hyvännäköisestä parikymppisestä tytöstä töissä, oletan automaattisesti tämän olevan minua paremman näköinen. Ei
mikään ongelmaa. Mutta jos mies toteaisi siihen että mielummin sitä tyttöä katselee kuin sinua, sen ottaisin ilkeilynä.
 
henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi mies tai nainen ei saa sanoa ääneen mielipidettään vierasta ihmisistä. minä ainakin tiedän sanomattakin että maailmassa on miljoonia kauniinpia haluttavampia ja rakastettavampia naisia kuin minä, eikä minua siis haittaa jos mieheni muita kommentoi KOSKA minä olen se kenen viereen hän illalla kömpii, ketä hän rakastaa ja kenen kanssa hän haluaa elää ja olla.
eli melko pikkumainen ja huonolla itsetunnolle täytyy olla varustettu jos pitää tuollaisen kommentin jälkeen mitä ap:n mies sanoi alkaa miettiä eroa tai lukkojen vaihtoa.
Minusta saa kommentoida ja kehua, vertaileminen siihen omaan kumppaniin sen sijaan on loukkaavaa. Ja juu, en ymmärrä miks pitäis eromaan alkaa tai kostaa jotenkin.. mut loukkaantumisen ymmärrän.
 
"essi"
Siis katsokoon vaikka koko päivän niitä naisia siellä ikkunassa, mutta miksi ihmeessä piti huutaa ap siihen katsomaan, ja miksi naista piti verrata...johonkin? Ja miksei edes velvollisuudesta sano anteeksi, jos toinen kertoo loukkaantuneensa?
 

Yhteistyössä